Gå til innhold
Hundesonen.no

Apportbukk

Recommended Posts

Skrevet

Jeg trenger ny treapportbukk, den jeg har nå er supermyk og får merke bare jeg puster på den. Jeg vil derfor ha en sterkere apportbukk denne gangen, men finner ikke noe i dyrebutikkene jeg har sett i her i byen. Noen som vet om noen nettbutikker som har litt sterkere apporter? Helst etter erfaring, så jeg ikke kjøper katta i sekken igjen..

Skrevet

Finner ikke Kennel Apporter på nettet noe sted - er det noe ala dette; Apportlink

Hvilken størrelse kjøper jeg i såfall? 300 er litt lite, mens 650 er litt mye til min lille tervtott..

Guest Gråtass
Skrevet

Jeg kjøpte mine i danmark til en billig penge og av god kvalitet. Det var sikkert ikke til så stor hjelp for deg, men jeg kan fortelle hvor du IKKE skal kjøpe, så slipper du ihvertfall ett bomkjøp. De de har på canis er utrolig dårlig kvalitet, min knakk i to etter to mnd, og min hund lager ikke flisfabrikk av apportbukker. Jeg har en liten schäfer (26kg) og hun apporterer 600 grams eller tyngre.

Hvis du vil bestille på nettet så har gappay og eurojoe gode bukker, men tror ikke de har så mye å velge i små størrelser.

Lykke til!

Skrevet

Hoho - jeg bestilte jo fra petandplay da, og var så fornøyd med både inkludert frakt i prisen, kvaliten og alt. Så åpnet jeg pakken i posten i dag, og så den gigantiske apportbukken. Ingen feil fra butikkens side altså, men i mitt hode hadde jeg liksom sett for meg 650g som litt nettere og smalere :)

Prøvde den litt med Ace i stad, og hun synes det var kult nok. Får se om jeg selger den videre eller om jeg beholder den - kvaliteten, frakten og leveringstiden fra butikken var det hvertfall ingenting å si på :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Legitime = oppriktige/riktige i følge lover og regler.
    • Det finnes mange gode bøker og kurs om språk. Turid Rugaas har "På talefot med hunden" og "Bjeffing - språket som høres".  Dette er også en god jeg har i bokhylla www.dogwise.com/the-language-of-dogs-understanding-canine-body-language-and-other-communication-signals-dvd-set/ Hvis du bor på østlandet kan jeg på det varmeste anbefale språkkurset til Lundqvist hundeskole. Jeg har gått det to ganger og det er utrolig lærerikt. Det avhenger veldig av individene om de kan ordne opp selv eller ikke. Så lenge hundene oppfører seg ok mot hverandre og tar hverandres signaler så er det ok. Om det er stor forskjell i alder og adferd på dem så trenger de ofte litt hjelp for å fungere sammen. Jeg mener uansett at det er eierens ansvar å sørge for at alle hundene trives og har det greit, og ingen hunder skal være nødt til å sloss for plassen sin eller mistrives i flokken.
    • De som har flere hunder enn tre og som lever i flokk. Lar dere flokken ordne opp i alt selv? Eller tar dere helt styringa? Blir det værre da? Ønsker kun å lære mere om hundespråk.
    • Hva betyr legit? Betyr det at de er greie?
    • Om kjøper har betalt full valpepris og hunden står registrert på valpekjøper, så eier denne alle rettigheter. Da er det normalt med en leasingavtale for kull hvor andre enn eier er oppdretter. Her vil nok avtalene være forskjellig, normalt sett leaser man for prisen av en valp eller en valp.  Hvilken avtale som gjøres er mellom partene selv.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...