Gå til innhold
Hundesonen.no

Apportbukk


Recommended Posts

Jeg trenger ny treapportbukk, den jeg har nå er supermyk og får merke bare jeg puster på den. Jeg vil derfor ha en sterkere apportbukk denne gangen, men finner ikke noe i dyrebutikkene jeg har sett i her i byen. Noen som vet om noen nettbutikker som har litt sterkere apporter? Helst etter erfaring, så jeg ikke kjøper katta i sekken igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Jeg kjøpte mine i danmark til en billig penge og av god kvalitet. Det var sikkert ikke til så stor hjelp for deg, men jeg kan fortelle hvor du IKKE skal kjøpe, så slipper du ihvertfall ett bomkjøp. De de har på canis er utrolig dårlig kvalitet, min knakk i to etter to mnd, og min hund lager ikke flisfabrikk av apportbukker. Jeg har en liten schäfer (26kg) og hun apporterer 600 grams eller tyngre.

Hvis du vil bestille på nettet så har gappay og eurojoe gode bukker, men tror ikke de har så mye å velge i små størrelser.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho - jeg bestilte jo fra petandplay da, og var så fornøyd med både inkludert frakt i prisen, kvaliten og alt. Så åpnet jeg pakken i posten i dag, og så den gigantiske apportbukken. Ingen feil fra butikkens side altså, men i mitt hode hadde jeg liksom sett for meg 650g som litt nettere og smalere :)

Prøvde den litt med Ace i stad, og hun synes det var kult nok. Får se om jeg selger den videre eller om jeg beholder den - kvaliteten, frakten og leveringstiden fra butikken var det hvertfall ingenting å si på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...