Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpeshow, Skaun 25.mars


starlight

Recommended Posts

Zorro skal i ringen.... :)

Han er ikke utstillinghund i det hele tatt da (han har haleknekk) men en oppdretter skal hjelpe meg. Hun vil veldig gjerne at jeg skal kjøpe valp av henne - slik at jeg kan få en hund til utstilling også...

Så, mamma skal overbevises - derfor skal han prøves :rolleyes:

(Og fordi mange er intressert i å bruke ham til avl, men jeg ANER ikke om han er en fin PRT, eller ikke - skaffet ham jo bare til bruks)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, gruer meg :)

Etter dyrlege besøk, nekter Zorro å gå på bordet... men shit om det går dårlig... Han er ikke ment som utstillingshund (han har trossalt haleknekk)

Har vært i Skaun mange ganger. tror ikke det vil bli noe problem å finne fram for oss, men hvis de skilter bra, skal det ikke være noe problem å finne fram!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Feminin, velutviklet av meget god type. Fint hode, tilstrekkelig stopp. Godt snuteparti, fine ører, korrekt bitt. Noe framskutt skulder, tilstrekkelig forbryst, passe ben, fin kroppslengde. Beveget seg godt fra siden, ønskes noe friere bak. Lovende pels + farge. Velvist".

Veeeldig fornøyd med denne kritikken:D Og at hun faktisk kunne gå som hun kan i trening i ringen! Gikk med meget strekte fine steg, og dro ikke i båndet..Sist utstilling trodde hun jo at hun var trekkhund;) Nå hører det med til den "velvist"historien at det var oppdretter som gikk for meg. Det stod ikke det på sist kritikk for å si det sånn :) Men hun var livredd på bordet da..Halen mellom beina og opp i magen faktisk.. Det bordet er bare sååå skummelt. Dommer prøvde å gi godbit, men nånei du! Får håpe det bedrer seg:)

HVordan gikk det med resten?

PS: Heidi/Pippin: Ingen bæsjing i ringen denne gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk veldig fin kritikk :)

(les på hjemmesiden, orker ikke å skrive her :rolleyes: )

Fikk BIM og beste hannhund.

Problemet er at han ikke vil stå på bordet og at han var UTROLIG slapp da han gikk i ringen, så fikk liksom ikke gått rett (ørene hang og han var slapp i steget) men fikk fin kritikk trossalt, selv om han verken kan stå pent osv.

Fikk kommentar om at dommeren ønsket noe bedre vinkling bak, men vinklingene ble ikke vist skikkelig, da han ikke stod skikkelig.

Dommeren var utrolig grei da. Fint at de forteller hva vi skal gjøre, for jeg hadde null peiling :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...