Inustaff Skrevet 17. Mars 2007 Rapporter Skrevet 17. Mars 2007 Her er min hjemmeside......ikke helt ferdig... Advarer om masse bilder og masse skriv..hihi...
Havana Skrevet 17. Mars 2007 Rapporter Skrevet 17. Mars 2007 Er det jeg som er blind, eller er det ingen link her? Hadde vært morsomt å se siden din EDIT: Ok, det er visst jeg som er blind. Fant linken i tittelen.
TineSimbaNana Skrevet 17. Mars 2007 Rapporter Skrevet 17. Mars 2007 Http://www.Freewebs.com/italiensk-cane-corso EDIT: Kommer ikke inn jeg da <_<
Tore Skrevet 17. Mars 2007 Rapporter Skrevet 17. Mars 2007 riktig link: http://www.freewebs.com/italiensk-cane-corso/ (pleeease fjern musikken..)
TineSimbaNana Skrevet 17. Mars 2007 Rapporter Skrevet 17. Mars 2007 Fin og oversiktelig side En ting jeg ikke liker er musikken, etter min mening burde du fjerne den
Inustaff Skrevet 5. Juni 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Juni 2008 Siden er oppdatert tusen ganger siden sist,og er fortsatt under arbeid..Men hadde satt pris på tilbakemeldinger,eller rett og slett bare besøk med hilsen i gjesteboken vår:-) HA en fin dag!
BDD Girl Skrevet 5. Juni 2008 Rapporter Skrevet 5. Juni 2008 En ting du bør forandre er at dere tar et depositum på 2500,-. Depositum er noe man betaler for å låne/leie en ting og som man får tilbake når man leverer tingen igjen. Den rette betegnelsen er håndpenger, noe man betaler som en del av kjøpesummen - en sikkerhet for at man får varen og en sikkerhet for selger slik at denn eikk eblir sittende med merutgifter dersom ene kjøperen trekker seg, for håndpenger betales ikke tilbake, og er en del av den faktiske kjøpesummen.
Inustaff Skrevet 5. Juni 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Juni 2008 hehehe,okei..det har jeg ikke tenkt på men har vel egentlig beskrevet hvorfor?men klart kan forandre på det..hehe! Er jo ikke noe kull på oss enda..bare lager side jeg!hihi..
12345 Skrevet 5. Juni 2008 Rapporter Skrevet 5. Juni 2008 Ja, veldig fin side altså ! Lykke til videre med siden..
joey Skrevet 5. Juni 2008 Rapporter Skrevet 5. Juni 2008 ser ut som jeg har hall søsteren till corsoen din hvem er foreldrene til din?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar