Gå til innhold
Hundesonen.no

Knott og Zima


Aya

Recommended Posts

  • Svar 363
  • Created
  • Siste svar

Å gud så nydelig ;) DU har vel ikke noe i mot å byttelåne en uke? :)

Tror ho har et godt potensiale til å komme på min nr 2 liste over de herligste bc ;)(rex vil ligge før ellers blir han mindre fornøyd, men det er hysj hysj)

EDIT. IKKE gi deg med å legge ut bilder, jeg blir ikke lei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monica: Joda, vi kan godt byttelåne til hun er ferdig med å bite alt som rører seg, og til hun blir helt husren?? :) Hun er faktisk veldig flink der og, vi har hatt en til null uhell inne per dag.. Så det tar nok ikke så lang tid.

Molly: Tihi, ja, hun er SØT altså, men hun er.. for å si det sånn.. en smule slitsom, sånn innimellom, en gang i blant, kanskje:p I natt sov hun helt til seks før hun måtte ut! :icon_fun:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

åååååå du må teipe ned øra hennes sånn at de henger.... *ler*

Hun er så skjønnnnnnnnnn

Vi krysser fingre for at Knotten holder seg sunn og frisk og gir deg glede i mange mange mange år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååååå du må teipe ned øra hennes sånn at de henger.... *ler*

Hun er så skjønnnnnnnnnn

Vi krysser fingre for at Knotten holder seg sunn og frisk og gir deg glede i mange mange mange år

Tusen takk, jeg synes og hun er ganske så herlig altså.. Hihi.. Vurderer å få Silje sheltiemenneske til å lime de *knis*. Men det er kanskje ikke det vanligste på BC'er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi oi!!*smelte* Jeg skaffer meg ett dyr på 400 kilo liksom, åsså sitter du med en liten knott? Hvor urettferdig ekke det liksom? :) hehe. Neida:) Unner deg sååå mye en sånn sjønning! Lykke til! Håper jeg få se henne om ikke så lenge da:) *klemmeistykkerlitenvalp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da kan jeg endelig si at jeg kjenner snella litt bedre, personligheten hennes kommer mer og mer frem for hver dag.. Så her kommer en liten oppramsing. Hun er kjempetøff, utrolig sosial (i følge dyrlegen, den mest sosiale og trygge valpen han noengang hadde møtt) og matvrak. Hun kunne fint spilt haien i haisommerfilmene, det blir MYE biting i løpet av dagen. Hun strømmer over av jakt- og lekelyst, alt som blir dratt, veivet med, holdt stille- altså, ALT kan bites i, draes i, og herjes med. Prøver å ta vare på dette og bygge under det, så vi får fine, sterke forsterkere når hun blir eldre. Hun finnes ikke var ovenfor lyder eller nye miljøer.. Hun har MYE lyd. Snakking, oppmerksomhetsbjeffing og piping. I tillegg har hun funnet ut at å velte vannskåla gir oppmerksomhet, så det blir mer tørking av vann enn tiss her <_< Perfekt valp er hun, relativt krevende å ha i hus, men hun har faktisk av-knapp- tjohei! Ørene vipper enda, men jeg tror de reiser seg etterhvert, dessverre..

EDIT: TUSEN takk til Carina for bildene.. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten deg (muligens klart meg uten bilder:p), du er en knupp!

EDIT2: La til bilde av Knott og Willisen sammen

Nye bilder fra strandtur med Silje, Trond og Carina, og en hel drøss med hunder..

Knott.jpg

210307knottis.jpg

210307knottis2.jpg

210307knottis3.jpg

210307knottis4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EDIT: TUSEN takk til Carina for bildene.. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten deg (muligens klart meg uten bilder:p), du er en knupp!

Haha, du hadde ikke klart deg uten bilder! Eller er det jeg som er avhengig av den kuleste Knotten som noen gang har walked the earth? :)

Hun er kjempetøff, og myyye søtere i virkeligheten enn jeg noen gang kan få frem på noen usle bilder. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er så skjønn! Hun trenger nok veldig en Oslotur for å miljøtrenes litt! :rolleyes:

Knis, ja, det trenger hun heelt sikkert.. Jeg har store planer om å dra hjem en tur etter påske, sånn hint hint.

Ja, først en tur til Oslo og deretter opp til Trondheim. Det er svært, svært viktig å sosialisere valpen med svarte labradortisper som tolererer (ble det en "er" for mye?) absolutt alt!

Ååh, det hadde vært topp, hun synes svarte hunder er litt skumle etter et brått møte med en nabohund.. Men vi møtes vel i sommer iallefall, på Bjerke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er her! Skal til Lillehammer en tur seinere i påsken, men så er vi på plass igjen! Hurra!

:)

Satser på at vi får det til da! Er jo absolutt på tide..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...