Gå til innhold
Hundesonen.no

Presentasjonene våre.


marcoograya

Recommended Posts

Satt å kikket igjennom presentasjonene våre laaangt bak i der... Sinnsykt som man forandrer seg på noen år. Noen lo jeg å jeg grein av, morsomt å se hvordan folk forandrer seg gitt.. Jeg var forøvrig den første med Rottis, og hadde den dårligste presentasjonen av de alle :Laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, her er min:

HEIA ALLESAMMEN.

Fant tilfeldigvis dette foumet så jeg tenkte jeg måtte hive meg med på denne også :roll:

Jeg hører til gruppen Dobermanneiere og har ei Dobermanntispe. En skikkelig hund må jeg si! Får hjelp av min samboer til å eie denne hunden og vi er ganske fornøyde med utfallet foreløpig :wink: Kommer ikke på så mye mer i farta å skrive, men er det noe dere lurer på så let me know!

- Djervekvinnen -

Ikke spesiell interessang eller morsom akkurat. Men ihvertfall lenge siden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er min:

Jaja, heihei! Da har jeg registrert meg jeg også! Må jo støtte andre forum enn dyrenett også.

Jeg er en jente på 14 år (ok da, 16 dager igjen ennå). Sammen med min familie som består av mamma, pappa og en søster på 16 bor jeg i Trondheim. Og med oss i vårt alt for lite rekkehus har vi en et år gammel labrador - Tinka altså. Tinka kommer fra en kennel i Gøteborg, Lorcas kennel ( www.geocities.com/lorcas_kennel).

Hun er en veldig aktiv, lykkelig, leken, energisk, lærevillig, søt og akkurat-passe-rolig-inne hund.

Jeg går på en av Trondheims mange fattige skoler. På fritida så trener jeg eller går tur med Tinka, er sammen med venner, tegner, skriver, spiller litt uproff fotball, kjører slalom eller sitter på datamaskina (og da gjerne på dyrenett). Og i tillegg så prøver jeg og gjøre bittelittegranne skolearbeid, men som oftest så gidder jeg ikke.. Går bra med karakterene uansett så!

Vel, det var vel en kort og grei beskrivelse av hvem Tinka og jeg er - flere her kjenner vel oss fra dyrenett.

Skrevet for ca 2,5 år siden... Føles egentlig lengre siden, det føles kjempelenge siden vi diskuterte side opp og side ned om klikking i ganger på hundeleir, Nordenstam sin treningsmetode og hvilken treningsmetode som er best... Jeg skjemmes nesten litt over noen av diskusjonene, men det har ikke blitt så mye bedre selv om gjennomsnittsalderen på de deltagende i diskusjonen har blitt betydelig høyere. Og folk sier at et forum blir useriøst om det bare er tenåringer med! Ikke minst føles det også lenge siden jeg ba om hjelp til å få slutt på Tinkas riiing, og fikk svar av varierende kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er min :)

Heihei!

Jeg er ny her, og rotet meg inn hit etter at forumet ble anbefalt på Canis :) Jeg er en jente på 17 år, 18 om ikke så aaalt for lenge, som er veldig glad i dyr. Jeg har for tiden 3 marsvin, 9 kaniner, og så selvfølgelig en hund! Han heter Timon og er 9 år. Timon er en herlig irsk setter med et utrolig godt gemytt. Jeg hadde inntil for noen uker siden også en flott sprek gordon setter på nærmere 13 år, Tara, men hun måtte dessverre avlives etter påkjørsel av bil. Nå ser vi frem til våren, for da skal det nemlig etter planen flytte inn en ny liten tass her. Vi satser på å skaffe oss en liten irsk setter hannvalp, og gleder oss stort!

Det var litt om meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er morsomt å se på gamle presentasjoner.

Her er min:

Heisann...

Tenkte jeg skulle persentere meg selv siden jeg er ny her.

Jeg heter Nina og er ei 17 år gammel jente fra Tromsø. Jeg har alltid likt å holde på med hund, men først for en mnd siden var jeg å hentet min aller første hund, en skjønn dvergschnauzergutt, Ero. Han er en kjempefin og snill gutt, som elsker å utforske nye ting. Når han blir større håper jeg på å få stilt han ut ett par ganger, og kanskje begynne med agility.

Her er to bilde av gogutten min :)

227xb.jpg

114yn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Okei, det er faktisk to år siden, og da var jeg 13. hahahaha! Tør egentlig ikke å legge den ut jeg... :) Gikk fra å skrive hær, der, heijah og masse fjortissspråk til å være seriøs. Heldigvis.

JEg heter Christine og bor i Trondheim..er 13¨r..=P

Fritiden min går på hest og hund..=P

Hunden min heter Milo og er en Engelsk sEtter hanne på 3 år... Vi går på agility...Han er kjeeempe flink der..=)

Også er vi med på hundetreff på tirsdager.. Kjeeempe kult..

Milo finner på mye sprøtt ogelsker å springe løst=P

Sammens er vi dynamitt=P

:)

Ingen feil heller veit du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christine du var en søt fjortis :)

"Heisann!

Jeg er en jente på 15år fra den stoore byen Porsgrunn, i Telemark!

Jeg har hatt hund siden jeg var 5 år, da vi fikk vår første hund, og flat Heirofia's Joker.

Jeg har jo også vokst opp med hund, da mammas familie har hatt både dobberman, golden

og andre raser.

Akkurat nå har jeg 2 nydelige flatgutter på henholdsvis 3 1/2 og 1 1/2 år!

Begge 2 kommer fra Kennel Heirofia som ligger i Siljan.

Når det gjelder hunde driver jeg med utstilling, jeg er på de fleste utstillinger for retrievere på østlandet, samt noen på vestlandet. Jeg pleier på noen utstillinger også og vise hunder for oppdretteren min, noe jeg setter veldig pris på, og er veldig glad for at jeg får lov til (:

Utenom hundene har jeg nok annet og drive med egentlig. Jeg har spilt i skolekorpset i 8 år (spiller fløyte) og i korpset jeg spiller nå er jeg både instruktør for noen små søte fløyte jenter og dirigent for aspirant korpset, noe som gir meg en ekstra praktisk inntekt ;p

Bayas-og-aris.JPG

Her ser dere meg til venstre, fra NRK avd Ringerike 13mai, med min yngste hund Aris!

Håper ikke det ble alt for langt! :) "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Christine du var en søt fjortis :)

Hahaha... :)

Jeg burde seriøst ha fått en pris for at jeg har vært en av sonens mest useriøse fjortizzzzzer på leeenge :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Da er jeg endelig kommet meg inn her og blitt medlem! Flott forum.

Jeg heter da Maria, er 15 år, bor på Fjellhamar. Har en ilder og venter på portisvalp..! Driver med ridning, stell av dyrene, trener, shopper osv, og er en normal 15'åring..

En så lenge skriver jeg ikke mer, men det er bare å spørre om dere lurer på noe :) Nå skal jeg på nyttårsferie, så jeg kan ikke svare før i 2005 :)

Godt nytt år alle sammen! :)

Hehe.. Jeg var visst nesten 3 år yngre enn det jeg er nå. Er overrasket over at innlegget mitt ikke hadde mer "fjortizzpreg".. :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Hehe.. Jeg var visst nesten 3 år yngre enn det jeg er nå. Er overrasket over at innlegget mitt ikke hadde mer "fjortizzpreg".. :closedeyes:

Haha :)

Veldig ot men:

Har du fortsatt ilder? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :)

Veldig ot men:

Har du fortsatt ilder? :)

Nei, han måtte omplasseres. Det var et ultimatum fra min mor. Hund eller ilder. (Valget var ikke så vanskelig mht. at ingen andre enn meg i familien likte Casper).

Han bor nå ikke så langt i fra meg, og jeg får hilse på han når jeg vil. Han blir snart 4 år.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Maria: stemmer det, du hadde ilder du, det husker jeg faktisk!

Og Christine: jeg må ærlig talt innrømme at førsteinntrykket mitt av deg var litt... fjortis, hehe. Men du har forbedret deg betraktelig. :)

Haha..Oppført meg litt fjortiss på treffene i det siste også da..Men til mitt forsvar så tegnet jeg norgeskartet med rosa, for å oppføre meg som fjortis i en av mine siste fjortisdager :rolleyes:

(En gang fjortis- alltid fjortis)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha..Oppført meg litt fjortiss på treffene i det siste også da..Men til mitt forsvar så tegnet jeg norgeskartet med rosa, for å oppføre meg som fjortis i en av mine siste fjortisdager :rolleyes:

(En gang fjortis- alltid fjortis)

Jeg tror ikke på at du får til å tegne norgeskart.

Og neida, du har ikke oppført deg fjortis på treff, bare litt barnlig (det er forskjell på barnlig og barnslig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste presentasjonen ever... :rolleyes:

Ja her er jeg.

Ikke så mye å si om meg, 24 år og eier av 2 Cavalierer på snart 3 og 10 mnd gammel. Stiller ut han eldste og snart er det tid for valpeshow for han minste også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg heter Renate, er 29år og bor i Bærum rett utenfor Oslo.

Jeg har ei blandings (flat/BC/sib.husky) tispe på 2,5år som heter Chicka, jeg fikk hun fra omplassering da hun var 13mnd.

Ellers er jeg veldig intressert i trav og galopphester og har holdt på med det i 17år.

------------------

Hi hi nå er jeg 32år, bor ennå i Bærum

Har fortsatt Chicka, men hun er nå 5år

Fremdeles intressert i trav og galopphester

Kanskje jeg er for kjedelig??? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Jeg tror ikke på at du får til å tegne norgeskart.

Og neida, du har ikke oppført deg fjortis på treff, bare litt barnlig (det er forskjell på barnlig og barnslig).

Døh! Jeg er ganske flink da!

Flink til å tegne innenfor strekene på norgeskartet printet ut fra nettet.Må sies at jeg bomma no utrolig! :)

Okei da! Jeg er barnslig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden, gitt..

Ja, enda ett nytt medlem :getlost: Vet ikke hvor mange som gidder å lese disse trådene om nye medlemmer jeg, hehe..

Ja, jeg er da en jente på 16 år som bor rett utenfor Horten. Heter Julie. Jeg har en irsk ulvehund tispe på litt over 10 uker som heter Mona (fra kennelnavnet Rosen Ramona av Grunningen).

Akkurat nå humper hun rundt med sting i det venstre bakbeinet, måtte operere lårbeinet som knakk rett av etter et ublidt møte med hesten til moren min. Men det virker som det går greit, stingene tas neste helg (bare håper hun ikke får HD i det høyre beinet som nå blir ekstra belastet!).

Er også aktiv på canis.no, med samme nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg heter Tore og er samboern til Elisabeth å dermed er det også snakk om samme hund... :wink:

Ser kanskje ut som dere trenger noen gutter til her.? hehe...

meg & buster..

ToreBuster230x172hvit.jpg

elisabeth.. (med tilatelse.) :wub:

elisa.jpg

Jeg la til og med inn bilder i første post.! ikke værst....! :getlost:

(de er vel slettet & borte fra nettet for lenge siden...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk
Halloen!

Da er det vel påtide å presentere seg. Jeg er 20 år. Bor for øyeblikket i Oslo-området. Har en Berner Sennenhund på 7 år som jeg har trent lydighet og agility med, men som jeg etter sommern kommer til å la bli boende hos foreldrene mine. Så da blir det pånytt en desperat tid uten hund på meg. Men så snart jeg finner ett sted å bo blir det en valp som kommer i hus.

Mine interesser er friluftsliv med hund, hundekjøring langdistanse, snørekjøring, kløving og alt som følger med i den leia. Og så har jeg veldig lyst til å begynne å trene spor og søk. Og selvfølgelig en del lydighet. Så jeg er på jakt etter den perfekte rasen for meg - som kanskje ikke er noen rase i det hele tatt. Etter at jeg har drevet en del med hundekjøring har jeg virkelig fått øynene opp for Alaskan Husky. Så som det ser ut nå blir det etter hvert en Alaskan husky på meg. Men vi får se.

Ja, det var litt om hvem jeg er i hundeverdnen.

Hehe, rimelig kjedelig og passer fortsatt ganske bra bortsett fra at jeg er blitt 21 år, ikke bor i oslo-området og ja - jeg er desperat!! :shocked:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!Jeg er ny her på hundesonen,ville bare hilse til alle sammen.!

jeg har en Shetland Sheepdog hanne på 13 mndr.han heter Kite og er helskjønn.akkurat nå er jeg hundepasser for en engelsk setter på 8 år,han er en skikkelig kosegutt,men han eier ikke oppdragelse så jeg har noe å jobbe med der!

Kjempe koselig å få kontakt med nye mennesker!

Driver m Lp,noe bruks og begynner med Ag til høsten.Gleder meg skikkelig.

Jeg har et vidunder av en hund som jeg elsker over alt på jord.

Love u Kite.

Hm ...

Jeg var 15 eller nettopp fyllt 16 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...