Gå til innhold
Hundesonen.no

Problemer ved bytting av hjemmeside

Mud

Recommended Posts

Skrevet

Belgerkrapylet.com skal skifte til Belgerkrapylet.net.

Har kjøpt domene av domeneshop som sist og jeg bruker smart pft til å ha stæsjet i.Jeg er mindre enn gjennomsnittelig smart på sånne It ting så nå har jeg -overaskende nok - støtt på problemer.. :rolleyes: Når jeg klikker meg inn på smart pft så kommer jeg automatisk inn som belgerkrapylet.com.

Har prøvd å logge meg inn med det nye brukernavnet og passordet som jeg fikk oppgitt av domeneshop men får denne beskjeden nederst på siden.

[19:50:43] Continue to login attempt 8...

[19:50:43] Resolving host name "www.belgerkrapylet.net"

[19:50:43] Connecting to 194.63.248.33 Port: 21

[19:51:04] Et tilkoblingsforsøk mislyktes fordi den tilkoblede parten ikke svarte på riktig måte etter en tidsperiode, eller den etablerte tilkoblingen mislyktes fordi den tilkoblede verten ikke svarte.

[19:51:04] Cannot login waiting to retry (30s)...

[19:51:04] Client closed the connection.

Jeg closer ikke noe connection så vidt jeg vet? Hva skjer?

Skrevet

hvor lenge siden du bestillte.?

de må få lov å registrere betaling å opprette et webhotell...

Om det er noen dager siden så send mail til dem om du vet du bruker riktige innloggingsting...

ftp.domeneshop.no

port : 21

brukernavn og passord...

Skrevet
hvor lenge siden du bestillte.?

de må få lov å registrere betaling å opprette et webhotell...

Om det er noen dager siden så send mail til dem om du vet du bruker riktige innloggingsting...

ftp.domeneshop.no

port : 21

brukernavn og passord...

Jeg har fått mail om at det er oppdrettet? Bestillte vel tirsdag tror jeg? (går litt i ett her for tiden så jeg husker ikke ;) )

Skrevet

Ok..nå lurer jeg..nå får jeg denne beskjeden nå:

FTP directory /www/ at ftp.domeneshop.no

To view this FTP site in Windows Explorer, click Page, and then click Open FTP Site in Windows Explorer.

--------------------------------------------------------------------------------

Up to higher level directory

03/14/2007 07:05 Directory .

03/14/2007 07:05 Directory ..

03/14/2007 07:05 217 index.html

Jeg finner ingen steder det står "page" jeg..?

Skrevet

Problemet mitt er at jeg har svært liten tid til å mase med å ringe domeneshop.De har neppe åpent når jeg er hjemme.. Når jeg logger meg videre inn nå så kommer jeg bare til den tomme forsiden på nettsiden. Tipper jeg driter i hele nettsiden i noen uker kjenner jeg..

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...