Renate A Skrevet 21. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2004 Bare litt nysgjerrig jeg, når er det du får valpen din igjen? Har glemt det, jeg. :oops: Er den fra Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreassen Skrevet 21. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2004 Drar og henter han i morgen! Er fra Norge ja, jeg må kjøre i hele 10 minutter for å komme til oppdretter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magussi Skrevet 21. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2004 Staff oppdrett i Fredrikstad?? Magussi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 21. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2004 Det blir spændene og få valpen hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreassen Skrevet 21. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2004 Staff oppdrett i Fredrikstad?? Magussi.. Kennelnavnet er "King of the Ring". Det er en småbarnsfamilie som driver med det, eller rettere sagt far i huset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 21. Desember 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2004 Åh så spennende, du må oppdatere oss om hvordan det går da. Vet om en som ikke får sove i natt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magussi Skrevet 21. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2004 Oki... Vet nemlig om en i Askim.. Men hjemme det var jeg ikke klar over.. Jepp er i fra Fredrikstad jeg og se.. Magussi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreassen Skrevet 21. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2004 Åh så spennende, du må oppdatere oss om hvordan det går da. Vet om en som ikke får sove i natt.. Alt er pakket og klart, kamera er klart, og jeg er mer enn klar... Så søvn blir ikke det letteste med det første... Men det er bare moro da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lene Skrevet 21. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2004 Lykke til i morgen da! Så koselig med nytt familiemedlem til jul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 22. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2004 Lykke til da! Skal bli spennende å få se bilder av vidunderet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilia Skrevet 22. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2004 Ja, held og lykke med at hente det lille vidunder. Banana Og så må du jo endelig vise os andre nogle billeder af den lille nye i familien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kobra_love Skrevet 22. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2004 Gratulerer med snart ny valp da, og lykke til videre... Det er så spennende med nykomlinger.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lene Skrevet 22. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2004 Nå gleder jeg meg til å se bilder! Banana Banana Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Skrevet 22. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2004 Ja også må du lage Dagbok så vi får se hvordan det går :mrgreen: Hilsen Michelle og Askepott !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 22. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2004 Ja også må du lage Dagbok så vi får se hvordan det går :mrgreen: Hilsen Michelle og Askepott !!! ja og legge inn bilder under rase galleriet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 22. Desember 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2004 Zeppelin blir hele forumets lille maskot. :mrgreen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Skrevet 22. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2004 JA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 25. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2004 Lurer på hvordan man kommer inn på nettsiden din jeg? Kommer bare til den første siden, svart med noe skrift. Er jeg helt på jordet eller :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreassen Skrevet 25. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2004 jeg har ingen side foreløpig, bruker bare det domenet til bilder osv. Så nei, du er ikke på jordet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar