Line&Eddie Skrevet 7. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2007 :icon_fun: Vi (samboer, Eddie-bisken og meg) har nå blitt forvert for ei Riesenschnauzer tispe på 3 måneder. Hun heter Athene og har nå etter snart to uker her hos oss, funnet seg godt til rette. Så nå har det begynt å roe seg ned litt da hun har blitt kjent med oss og våre rutiner osv. Det er nå seks år siden vi sist hadde valp, Eddie har nå blitt godt voksen. Så det er virkelig moro, men også travelt å få valp i huset igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 7. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2007 Gratulerer med valp! :icon_fun: Så gøy! Og riesenschnauzerne er herlige hunder:D Jeg krever bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 7. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2007 Altså.. Bilder er obligatorisk :closedeyes: Gratulerer med valp, det blir nok livlig en stund fremover nå. Riesen er så flotte syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
netteliten Skrevet 8. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2007 Så heldige dere er! ELSKER riesenchnauzer, de er knallflotte! Det blir nok aktivitet i heimen nå, men er jo det som er kos da BILDE, jaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Bianca Skrevet 8. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2007 Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renatepia Skrevet 8. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2007 Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line&Eddie Skrevet 17. Mars 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2007 Takker og bukker,ja bilder har jeg vettu. Søtnos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbakkevold Skrevet 17. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2007 Gratulerer! Kjempe søt var hun Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 17. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2007 Hun var utrolig skjønn! Jeg elsker riesen! Herlige er de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 17. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2007 Helskjønn!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellish Skrevet 17. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2007 Å riesen er så herlige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icebluelagoon Skrevet 17. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2007 Åh! Så skjønn! Tenker dere koser dere nå ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millis Skrevet 17. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2007 Så nydelig Gratulerer :icon_fun: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 17. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2007 Så utrolig nydelig hun var! Vil ha, vil ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Bianca Skrevet 18. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2007 Såå fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PhoNuLi Skrevet 18. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2007 åååh...så heldige dere er, gratulerer så mye Jeg elsker riesenschnauzere, det er den nydeligste rasen i verden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
netteliten Skrevet 18. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2007 Herlighet for en søtnos! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teresemor Skrevet 18. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2007 gratulerer;) hun var veldig søt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line&Eddie Skrevet 19. Mars 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2007 Jo takk og sier meg enig at hun er kjempesøt. En håndfull til tider,men sånn er alle valper mer eller mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
softis Skrevet 19. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2007 aaw, nydelig bartedyr Vil se enda mere bilder av den nydelige lille jenta *valpesyk * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar