Gå til innhold
Hundesonen.no

LP Trening


Toller

Recommended Posts

Heisann!

Jeg lurer på om noen vil være med å trene LP i Drammen/Oslo området? Gjerne før Bronsemerke prøven min :angel:

Legger det inn her fordi jeg gjerne vil ha med noen av de vi var med sist! Såeh.. Rop ut om du/dere vil være med :icon_confused:

(skal på kurs i kveld, så får da vite når prøven skal være :( )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Jeg kan også helga uke 12. Kan ikke denne eller neste helg. Jeg skal sove hos Jea i oslo på lørdag i uke 12 da, så kanskje vi kunne tatt det tidlig på lørdag eller no (uke 12 altså)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da sier vi helgen uke 12 ?

Alle som vil.. HENG DERE PÅ! :P

Jeanette (Toller)

Heidi (Hundeheidi)

Amanda (du SKAL ;) )

Hvilken dag?

Og klokkeslett?

Jeg kan helt sikkert :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil veldig gjerne ha noen å trene med, men helgene passer ikke så ofte her da.. Mye utstillinger utover våren nemlig. Men jeg kan prøve å komme meg rundt en ettermiddag kanskje..? Om noen vil det.

Kan godt være med en ukedag ;) Men da tror jeg ikke jeg kan dra helt til drammen da :P

Hvilken dag?

Og klokkeslett?

Jeg kan helt sikkert :P

Hmm.. Jeg og Heidi skal på Raske Menn den lørdagen, så vet ikke hvor raskt (tog du an?) vi kommer oss til Drammen på søndag. Men om det er det som blir bestemt henger vi oss selvsagt på :P Tenkte ca kl.12? Lørdag eller søndag?

Om det blir en søndag kan vi jo ta det der for da er det nesten ikke biler der, men lørdagene er det som regel en del biler altså!

Hvis ikke så kan vi jo kanskje trene der vi egentlig skulle trene sist.. På den gress sletta?

jeg kan den helga :P men hvem parkeringsplass er det snakk om? for hvis vi skal trene der kan jeg jo parkere der selv.

Ved sykehuset. Gress sletta jeg snakker om er den mellom biblioteket og Esso :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...