Gå til innhold
Hundesonen.no

komentarer til bilder forbudt???


Recommended Posts

Stor endring? Hvorfor det!? Nei PLIS! Jeg HATER når gode gamle forum blir helt forandret! Slik som dyrenett! Jeg er ALDRI der lengre pga jeg blir bare stressa av å finne ut av nye ting. Før var jeg der mer enn på hundesonen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar
Hehe må le litt asså.. Der er IKKE laget noen som helst forandringer her på forumet i det sidste annet end disse 2 nå. Og inden vi slettede brukernes bilder da spurgte vi faktisk først brukerne og fik kun positive tilbakemeldinger om det, derfor jeg jeg overrrasket over at så mange nå er imot det..

Men synd dere ikke liker mye endringer for hundesonen står overfor en STOR endring.

Er for nye gode endringer, MEN ikke endringer som gjør at man føler at man ikke får en god kommunikasjon når det gjelder hundene som medlemmene her inne eier.

Jeg har vært på MANGE forumer rundt om i verden, men har til dags dato ALDRI vært med på at man ikke får lov til å kommentere bilder av de forskjellige dyrene som medlemmene eier.

Skal dere ha et forum som er enkelt å drive og gjør det ved å kutte ut kommentarene ved bildene så tror jeg dere gjør en stor feil. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en spøk :oops:

Jeg mente: om forumet skal forandres mye på, så er det jo ikke sikkert vi må ha det sånn med bildene lenge? Var ikke akkurat for å være barnslig eller frekk! Prøvde bare å ikke fortsette tråden i den samme svarte tonen som er her allerede.

Men jeg bøyer meg, my mistake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi hundesonen ikke kun kommer til og være et forum..

Tror at mange blir sure fordi de har hatt for mange muligheter. Hva havde dere på dyrenett?? Der kunne man ikke engang poste bilder. Vet ikke hva man kan nå. Det er også ligegyldigt for meg, da dette ikke er andre forum eller dyrenett, men Hundesonen.

Og folk må desværre bare følge reglerne som er akkurat nå til vi har funnet en løsning. Om folk da ikke vil være her, ja det er op til dem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi hundesonen ikke kun kommer til og være et forum..

Tror at mange blir sure fordi de har hatt for mange muligheter. Hva havde dere på dyrenett?? Der kunne man ikke engang poste bilder. Vet ikke hva man kan nå. Det er også ligegyldigt for meg, da dette ikke er andre forum eller dyrenett, men Hundesonen.

Og folk må desværre bare følge reglerne som er akkurat nå til vi har funnet en løsning. Om folk da ikke vil være her, ja det er op til dem :D

Men det er jo nettop det som var så fint med Hundesonen, at man kunne sette inn bilder og at man kunne kommentere alle de flotte hundene til medlemmene her inne.

Blir spennende med det nye dere lager, men pass på at dere ikke blir altfor autoirtære, det blir somregel ingen suksess. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hele seriøsiteten har blitt borte, noen sitter på den store haugen og styrer og glemmer hva de "lever av" [-X

Du mener JEG sitter på en haug og prøver å føre terrorregime? Ærig talt.

Men jeg må få si en ting: Det er en grunn til at forumer og nettsider har administratorer osv. Jeg sier ikke at jeg er noen slags sjef, jeg er til og med bare på prøvetid.. Jeg prøver så godt jeg kan å hjelpe folk, og forklare når ørten stykker lurer på hvorfor to nye regler har kommet. Og jeg mente ikke å være frekk eller kontrollerende.

Kan dere ikke bare prøve den nye løsningen med de nye reglene, det er jo ikke sikkert det blir så ille?

Hvis dere tenkerlitt over det, så gjelder de faktisk meg også, og jeg likte å få kommentarer på valpen min jeg! Eller kommentere andre som er flinke på trening (feks DEG renate), men når ledelsen bestemmer det fordi folk klager, da finner jeg meg i det, og skal hvertfall prøve den nye ordningen uten å klage først. Viser det seg at det blir uutholdelig, så greit, da får vi vel revurdere hele greia.

Men ikke kom her og si at det bare er å sitte på toppen av haugen og bosse rundt med andre. [-X

Det er ikke lett å ta valg for andre skjønner du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor dere blir så sure når vi er misfornøyd med ting :? er det ikke derfor denne topicken (postboks) er her for da? RIS og ROS!

Og jeg skjønner ikke hvorfor vi kan komme med forslag til forbedringer når ingenting blir gjort noe med likevel :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du?? Man må da kunne si i fra når en moderator er frekk mot deg... :?

Ja, vi tolka den som en frekk kommentar..

Fra en av moderatorene..

Alså va har det med deg og gjøre?

Vi må da få lov å si ifra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor dere blir så sure når vi er misfornøyd med ting :? er det ikke derfor denne topicken (postboks) er her for da? RIS og ROS!

Og jeg skjønner ikke hvorfor vi kan komme med forslag til forbedringer når ingenting blir gjort noe med likevel :?

Jeg er ikke sur hvertfall, men veit ikke med de andre ;) Jeg blir bare oppgitt over at dere ikke en gang er villige til å prøve det før dere halshogger totalt.

Og selvfølgelig er det FLOTT at dere kommer med forslag til endringer eller forbedringer! :D Men ikke alt kan gjennomføres vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener JEG sitter på en haug og prøver å føre terrorregime? Ærig talt.

Men jeg må få si en ting: Det er en grunn til at forumer og nettsider har administratorer osv. Jeg sier ikke at jeg er noen slags sjef, jeg er til og med bare på prøvetid.. Jeg prøver så godt jeg kan å hjelpe folk, og forklare når ørten stykker lurer på hvorfor to nye regler har kommet. Og jeg mente ikke å være frekk eller kontrollerende.

Kan dere ikke bare prøve den nye løsningen med de nye reglene, det er jo ikke sikkert det blir så ille?

Hvis dere tenkerlitt over det, så gjelder de faktisk meg også, og jeg likte å få kommentarer på valpen min jeg! Eller kommentere andre som er flinke på trening (feks DEG renate), men når ledelsen bestemmer det fordi folk klager, da finner jeg meg i det, og skal hvertfall prøve den nye ordningen uten å klage først. Viser det seg at det blir uutholdelig, så greit, da får vi vel revurdere hele greia.

Men ikke kom her og si at det bare er å sitte på toppen av haugen og bosse rundt med andre. [-X

Det er ikke lett å ta valg for andre skjønner du.

Nei da det var ikke spesifikt deg jeg mente, og jeg mener ikke at du driver er terrorreggime, det var ikke til deg.

Det jeg mener er at jeg syntes det kanskje er litt for strenge regler når man ikke får lov til å kommentere noen bilder.

Men som sagt, dere får drive det som dere vil og jeg skal føye meg til regelen og ikke kommentere bildene, jeg ville bare si min mening om saken. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi tolka den som en frekk kommentar..

Fra en av moderatorene..

Alså va har det med deg og gjøre?

Vi må da få lov å si ifra?

Det den har med Astrid å gjøre er at hun også er moderator.. Og vi vil jo ikke at folk skal være frekke med hverandre. Hvis dere LESER innlegget mitt ser dere at jeg ikke forsøkte å være frekk.

Renate A: Noen regler må man ha. Ellers blir ting ut av kontroll. Eller rotete. Det er ikke alltid man er enig med loven eller politiet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener JEG sitter på en haug og prøver å føre terrorregime? Ærig talt.

Men jeg må få si en ting: Det er en grunn til at forumer og nettsider har administratorer osv. Jeg sier ikke at jeg er noen slags sjef, jeg er til og med bare på prøvetid.. Jeg prøver så godt jeg kan å hjelpe folk, og forklare når ørten stykker lurer på hvorfor to nye regler har kommet. Og jeg mente ikke å være frekk eller kontrollerende.

Kan dere ikke bare prøve den nye løsningen med de nye reglene, det er jo ikke sikkert det blir så ille?

Hvis dere tenkerlitt over det, så gjelder de faktisk meg også, og jeg likte å få kommentarer på valpen min jeg! Eller kommentere andre som er flinke på trening (feks DEG renate), men når ledelsen bestemmer det fordi folk klager, da finner jeg meg i det, og skal hvertfall prøve den nye ordningen uten å klage først. Viser det seg at det blir uutholdelig, så greit, da får vi vel revurdere hele greia.

Men ikke kom her og si at det bare er å sitte på toppen av haugen og bosse rundt med andre. [-X

Det er ikke lett å ta valg for andre skjønner du.

Veldig godt sagt. ;)

Prøv nå å godta disse nye reglene da, så får vi se etterhvert. ;)

Dette er nok bare en vanesak, om ikke lenge har dere blitt vant til dette også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke sur hvertfall, men veit ikke med de andre ;) Jeg blir bare oppgitt over at dere ikke en gang er villige til å prøve det før dere halshogger totalt.

Og selvfølgelig er det FLOTT at dere kommer med forslag til endringer eller forbedringer! :D Men ikke alt kan gjennomføres vet du.

Men det ER blitt prøvd ut før, i noen dager tror jeg det var, og da ble det satt tilbake.

Men som sagt jeg trekker meg tilbake og føyer meg til regelen, selv om jeg ikke liker den. *hvitt flagg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det den har med Astrid å gjøre er at hun også er moderator.. Og vi vil jo ikke at folk skal være frekke med hverandre. Hvis dere LESER innlegget mitt ser dere at jeg ikke forsøkte å være frekk.

Forsto jo det når du forklarte det..

Men vi trodde jo at den kommentaren var frekk...

Og selv om Astrid også er moderator så har jo det ikke noe med henne å gjøre.. For hvis en moderator virkelig var frekk om oss, så må jo vi få lov å si ifra??

Men nå skal jeg holde meg ute fra denne diskusjonen..

Og skal ikke klage mer over de nye reglene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

Håper dere roer dere litt ned. Se sånn som jeg gjorde med Australian Shepherd tråden kan dere også gjøre for å få kommentarer på bildene deres. Ellers så kan dere sende hverandre en privat melding:)

Syns det var veldig syns at det ble så mye uvennskap pga en liten filleting. Så nesten ut som en gjeng med gammlinger som ikke liker at man trekker gardinene fra på gamle hjemmet.

Det er ikke lett å være moderator , og jeg syns at IW fortjener litt respekt, selv om hun måtte overrekke nyheten.

Håper dere kan vise litt forståelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor dere blir så sure når vi er misfornøyd med ting :? er det ikke derfor denne topicken (postboks) er her for da? RIS og ROS!

Og jeg skjønner ikke hvorfor vi kan komme med forslag til forbedringer når ingenting blir gjort noe med likevel :?

Nå har vi sikkert sittet her i lang tid og prøve og svare på deres spørgsmål så godt vi kan, men så klart man kan blive lidt irriteret i sine ord til sidst, da det bare er sinte mennesker som skriver.

Forstå at vi ikke gjorde dette for og gjøre livet surt for dere. Det var for og teste nogle nye muligheter ut, da der var kommet klager..

Og vil nu sige at vi hjelper mye her på forumet. Var det ikke for 2 dage siden jeg ændrede dit nick? Og da du havde skrevet det feil, ændrede jeg det gladeligt igjen.. Så synes den kommentar med at vi ikke gjør noe av det i spør om var dum, for vi har fået mange emner op som folk har spurgt om vi ikke kunne få. Synes vi har en god service for dere brukere her inne. Vi svarer altid så fort vi kan på deres spørgsmål og opfylder ofte det dere ber om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

taz; vi? snakker du for alle? eller har dere en sånn skjult gjeng, og du taler for alle eller? :D sorry. kunne ikke dy meg. OG nei den var ikke ment frekk.

Gidder ikke å kommentere den engang.. Herregud.

Selv om den ikke var ment frekk.. !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...