Gå til innhold
Hundesonen.no

komentarer til bilder forbudt???


Recommended Posts

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Reglene ble forandret fordi feks i en bildetråd ble det kanskje 7 sider hvor 3 av dem hadde bilder på. Kjedelig for folk som vil se på bilder at de må bla seg gjennom mange sider for å se noen få bilder.

Samma med dagbøkene, der er det ikke kommentarer lenger, alt er fjernet og det som legges nytt av kommentarer slettes. For å få bedre orden.

Vi lurer på hvordan vi skal gjøre det med kommentarer, har kommet et godt forslag fra Basse som vi skal ta opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei no må dere slutte å foradre sånn på reglene her altså :D

Der var 99% kommentarer og 1% bilder der. Og det blev for dumt. Fik mange klager over at folk ikke gad og se bilder derinne fordi de skulle gennem 8 sider hele tiden.

Hvis folk kunne begrænse samtaler og kommentarer mange stedet som "brukernes bilder" og "dagboken" havde det ikke vært noe problem, men alt blev mye rotete..

Og synes ikke at vi laver om på regler ofte. Men må gjøre noe når man får klager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var 99% kommentarer og 1% bilder der. Og det blev for dumt. Fik mange klager over at folk ikke gad og se bilder derinne fordi de skulle gennem 8 sider hele tiden.

Hvis folk kunne begrænse samtaler og kommentarer mange stedet som "brukernes bilder" og "dagboken" havde det ikke vært noe problem, men alt blev mye rotete..

Og synes ikke at vi laver om på regler ofte. Men må gjøre noe når man får klager.

ok er jeg en av de få som ikke synes det var dumt med komentarer til bilder og ikke klaget på det da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo dumt om folk slutter å bruke forumet fordi de syns det er rotete. Også dumt om de slutter fordi de ikke får legge kommentarer. Men legg gjerne kommentarer i andre tråder!

Feks inne på din rase kan du jo lage en tråd som heter "kommentarer tila lazitas bilder.." og inne i den tråden kan du legge linken til tråden med bildene i?

Så blir alle gla' !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo dumt om folk slutter å bruke forumet fordi de syns det er rotete. Også dumt om de slutter fordi de ikke får legge kommentarer. Men legg gjerne kommentarer i andre tråder!

Feks inne på din rase kan du jo lage en tråd som heter "kommentarer tila lazitas bilder.." og inne i den tråden kan du legge linken til tråden med bildene i?

Så blir alle gla' !

Er det ikke bedre og ta vare på de som allerede er her da? Vi som vil ha komentarer til bildene? Og ikke de som slutter av noe slikt?

Det jeg gjorde når jeg ville se bilder og ikke gadd å lese alle komentarer er jo å bla fort nedover sidene. En ser jo hva som er bilder og hva som er tekst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det blir dumt å ikke kunne få kommentere bilder.

Da får heller moderatorer slette kommentarene etterhvert som inleggene har blitt gamle, dette gjøres på et annet heste forum jeg er på.

Bilder er gøy og det er VELDIG kjedelig å ikke få kommenter et bilde man syntes er fint osv.

Å gjøre det i en anne tråd blir ikke det samme.

Jeg syntes det mister litt sjarm når man ikke kan få lov til å kommentere de andre hunden som er så skjønne her inne og evt spørre om spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det blir dumt å ikke kunne få kommentere bilder.

Da får heller moderatorer slette kommentarene etterhvert som inleggene har blitt gamle, dette gjøres på et annet heste forum jeg er på.

Bilder er gøy og det er VELDIG kjedelig å ikke få kommenter et bilde man syntes er fint osv.

Å gjøre det i en anne tråd blir ikke det samme.

Jeg syntes det mister litt sjarm når man ikke kan få lov til å kommentere de andre hunden som er så skjønne her inne og evt spørre om spørsmål.

Ja! =D>

Synes heller man kan slette unna etterhvert, altså slette hele topicer med bilder og kommentarer når de har vært ei stund, for da har jo alle fått det med seg, og nye medlemmer går ikke så langt tilbake i tid å leser :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! =D>

Synes heller man kan slette unna etterhvert, altså slette hele topicer med bilder og kommentarer når de har vært ei stund, for da har jo alle fått det med seg, og nye medlemmer går ikke så langt tilbake i tid å leser :D

=D>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så kunne vi kanskje bare slette hele emnet Burkernes bilder. Og så få folk poste bilder et annet sted her inne og få deres kommentarer.

For dem som er mye imot dette som skjer på brukernes bilder, skulle selv ha prøvd og gå igjennem alle emner der var og se hvordan det så ud.. Mange steder var der 2 bilder og så var der kanskje 80 svar pluss masse samtaler ol..

Og så satte folk virkelig ofte bilder inn.. En hund som var mye populær i brukernes bilder er Taz's hund Diego. Og gud alle de topics der var laget om han etter hinanden.. Fordi folk ville se bilder av han.. Det blev bare for dumt og det så mye rotete ut.

Den ide med at lage 2 topics vil resultere i at vi igjen må slette alle emner inne på brukernes bilder, hvis det skal stå i en pen orden. Og pludselig så glemmer folk at oprette 2 topics.

Men kan ikke se at folk tar det så tungt, for hvis jeg ville legge et bilde ut et sted for og få kommentar kunne jeg gjøre det gjøre det mindst 5 steder.

Og folk kan ikke bregrænse sine kommentar. Derfor er dette blevet bestemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten slette hele tråden eller komentarene, det blir helt døfødt og ikke kunne få lov til å kommentere bilder.

Jeg bommet på det istad, viste ikke om den nye reglen og ville komentere BC ene, men måtte slette tråden, helt idiotisk spørr du meg.

Ved at man legger inn bilder og får kommentere det, så føler jeg at man blir bedre kjent med hunden -og eier.

Og hvis vi er flinke til å holde oss fra mye snikk snakk i trådene så burde ikke trådene bli så lange.

allefall så støtter jeg ikke ideen om å komentere biler i en helt anne tråd, det blir mye rot og for mye å passe på.

Er man moderator/eier av et forum, så må man regne med å rydde opp litt også. :wink: Sånn er det å drive ting enten det er bedrift, nett sted eller andre ting, det viktigste er at de som bruker produktet er fornøyde. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på en ting nå etter dere har "ryddet" opp, de poengene som vi brukere hadde før dette, er de trekt i fra da...? Synes jeg har mindre nå enn hva jeg hadde før... må også si at jeg føler det begynner å bli veeeldig mye endring/restriksjoner her og har vel av den grunn mistet litt ovesikten på hva som er lov eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sluttet å legge ut bilder av han nå..

Men var mye ryddigere nå ja.

Men blir så vanskelig å la være å kommentere bilder av og til..

That's all..

Det blir jo en "mølle" av dette, man slutter å legge ut bilder av hunden sin og man føler at man ikke kjenner hunden til de andre medlemmene her inne og forumet blir upersonlig, som feks dyrenett var enstund, da kunne man kun legge ut url der og da viste man ikke så mye om andres hunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, alle innleggene i bildeforumet er jo fjernet, så de har vi mistet. Pluss kommentarene i dagbøkene.

Det eneste som ikke er lov lenger er å legge kommentarer i dagbøkene og i bildeemnet :D

Men hvorfor kan vi ikke legge komentarer i bildeforumet som dere moderatorer modererer bort etterhvert som de blir gamle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, alle innleggene i bildeforumet er jo fjernet, så de har vi mistet. Pluss kommentarene i dagbøkene.

Ok, men det føler jeg blir feil.

Det eneste som ikke er lov lenger er å legge kommentarer i dagbøkene og i bildeemnet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe må le litt asså.. Der er IKKE laget noen som helst forandringer her på forumet i det sidste annet end disse 2 nå. Og inden vi slettede brukernes bilder da spurgte vi faktisk først brukerne og fik kun positive tilbakemeldinger om det, derfor jeg jeg overrrasket over at så mange nå er imot det..

Men synd dere ikke liker mye endringer for hundesonen står overfor en STOR endring. Forumet vil slet ikke være det samme eller noe. Men min jobb er og sørge for alle er tilfredse og får jeg klager over noe da må jeg ta det op med ledelsen her, og alle var enige om dette som blev gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe må le litt asså.. Der er IKKE laget noen som helst forandringer her på forumet i det sidste annet end disse 2 nå. Og inden vi slettede brukernes bilder da spurgte vi faktisk først brukerne og fik kun positive tilbakemeldinger om det, derfor jeg jeg overrrasket over at så mange nå er imot det..

Javel.... det har nå IKKE jeg fått spørsmål om, men, men sånn er det vel.

Men synd dere ikke liker mye endringer for hundesonen står overfor en STOR endring. Forumet vil slet ikke være det samme eller noe. Men min jobb er og sørge for alle er tilfredse og får jeg klager over noe da må jeg ta det op med ledelsen her, og alle var enige om dette som blev gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...