Gå til innhold
Hundesonen.no

Løsningen på bilder/dagbok og kommentar


Recommended Posts

Har ett lite forslag da, på hvordan dette kan løses... Når jeg kom på den i går synes jeg den var ganske bra, men så var det å forklare den da :wink: Altså, det er noen som har kommentert at det blir ikke like morro å laste opp bilder/skrive i dagboken uten at noen kommenterer det de legger ut... Dermed blir det også kanskje mindre folk som gjør dette.. Det er selvfølgelig trist, da opprensingen i brukernes bilder har gjordtdet mye mer ryddig... Men altså her er mitt litte forslag:

Altså: på brukernes bilder opdretter man mapper for de ulike rasene. Altså mappen heter f.eks: Golden Retriever, inne i den mappen lager man 2 topic og intet mer. Den ene topicen heter da noe sånt som "Bilder av Golden Retriever" og den andre heter da for eksempel "Kommentarer til Golden Bilder" på denne måten blir det ganske så oversiktelig... For selv om det kommer mange like kommentarer som: så flott hund o.l så er det gjerne forskjellige personer som skriver disse kommentarene og da er det liksom "verdt det" og legge opp bilder når mange kommenterer deres pene hund :) I dagboken lages også en mappe f.eks. X sin dagbok: inne i der en topic for selve dagboken og en topic for kommentarer... Ja det var mitt lille forslag da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal tenke over det med bilder. Men holder fast på at der ikke er noen grund til og kommentere inde på Brukernes dagbok..

Kan bare ikke se hvorfor folk ikke kan skrive en pm eller noe. Men skal snakke med de andre om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slettes itte dumt, Basse.

Men som je skrev inne på en anna her.. Hva med å inngå et kompromiss?

At'n itte skriv slike ting som "Så søt" under bildet(men kanskje gjøre slik som'n Basse sa der??), men hvis det er ting som kanskje intreserer alle, blir skrevet under bildene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var egentlig mest bildene jeg tenkte på , men så var det jo også noen som synes det var litt kjedelig å skrive uten å få respons... Men som sagt på dagboken kan man kanskej sende en pm, det som er litt kjekt med et eget topic ved siden av er at kanskej flere lurer på det samme, men ikke alle tør å sende pm om det og ved en topic da så kommer det jo frem så alle kan se det, og de som lurte men ikke turde å spørre får også svar! ;) Koselig at dere ville ta opp forslaget mitt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste som skriver dagbok hjemme får heller ikke respons. Jeg skriver ikke dagbok fordi jeg bare MÅ høre alle skrive, så flink han er osv. Skriver for og dele litt med andre og så jeg selv kan gå tilbake engang og lese..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja stemmer det.. Vel altså jeg skriver jo ikke dagbok her på hundesonen, og den hjemme også blir skjeldent brukt... Men det henner a'... Det er jo i og for seg to litt forskjellige ting... Men som sagt skriver ikke jeg dagbok her, så argumenteringer for å kommentere dagboken får noen andre ta seg av :D Jeg skjønner hva du mener Heidi, men noen kommer sikkert til å protestere litt, men det gjør vel nesten noen alltid når endringer foretas? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

syns det er greit nå jeg :D da blir det ikke så mye rot heller ;) Vi kan jo lage egen diskusjon hvis det er et bile vi vil kommentere, eller sende privat melding ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm mente jeg svarte på dette, kanskje jeg har skrevet det feil sted :oops:

Hvis vi skal lage 2 topics dablir vi nødt til og slette alt på brukernes bilder igjen for de skulle jo helst stå sammen..

Og tror ikke alle kommer til og overholde dette.. Dere får ta det litt med ro og la os se om vi kan finne på en løsning som alle kan leve med. Men akkurat nå går dere løs på oss. Og det stresser bare endda mer.. Og mig som akkurat er stoppet med og røyke og er igang med at pakke hus, har en del og tenke på, og kan fort gå hen og miste besindelsen :D

Så ta det med ro. Vi skal prøve og finne på en løsning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og mig som akkurat er stoppet med og røyke og er igang med at pakke hus, har en del og tenke på, og kan fort gå hen og miste besindelsen :D

Hehe, jeg skal holde meg i ro! Har vært borti et lemen av ei søster når hun hadde et røykekutt forsøk, steike hun var hårsår! :roll: Nesten glad hun begynte på igjen jeg! Hihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg skal holde meg i ro! Har vært borti et lemen av ei søster når hun hadde et røykekutt forsøk, steike hun var hårsår! :roll: Nesten glad hun begynte på igjen jeg! Hihi..

HUff skal ikke være lett.... :wink:

Mange som røyker er faktisk mer redd for det å skulle slutte enn det røyken faktisk utsetter en for. Altså mer redd for å slutte enn å f.eks få lunge kreft... :-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...