Henriette Skrevet 1. Mars 2007 Rapporter Skrevet 1. Mars 2007 Vel, har ikke vert så flink å oppdatere hjemmesiden i det siste, men vil prøve nå, skal kjøpe nytt kamra nå Men da lurer jeg på, vil noen prøve å lage et nytt banner til meg? Og gjerne et bakgrunnbilde? Det som er på siden nå er liksom fra julen:P Bilder ligger på hjemmesiden, men har noen favuoritter av donny på høst bilder der inne:) Hjemmeside Farger er vel egentøli valgfritt, er ikke så flink med farger jeg
Wanderlust Skrevet 1. Mars 2007 Rapporter Skrevet 1. Mars 2007 Vel, har ikke vert så flink å oppdatere hjemmesiden i det siste, men vil prøve nå, skal kjøpe nytt kamra nå Men da lurer jeg på, vil noen prøve å lage et nytt banner til meg? Og gjerne et bakgrunnbilde? Det som er på siden nå er liksom fra julen:P Bilder ligger på hjemmesiden, men har noen favuoritter av donny på høst bilder der inne:) Hjemmeside Farger er vel egentøli valgfritt, er ikke så flink med farger jeg Ble to bannere foreløpig
Wanderlust Skrevet 3. Mars 2007 Rapporter Skrevet 3. Mars 2007 Her kommer et banner og et sånn forsidebilde, men vet jo ikke hva det skulle stå på det, så du får evt si ifra EDIT: her kommer et banner til
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar