Gå til innhold
Hundesonen.no

Å få hunden ut av senga

Hildestj

Recommended Posts

Nå som jeg har fått en jack russel til føler jeg det blir litt for mye og også skal ha denne i senga, (den liker imidlertid buret sitt godt, og sover godt der ) og jeg har dessuten dårlig samvittighet for at den ene hunden får ligge, og ikke den andre.

Min første jack russel er nå blitt 15 måneder. Hun har vært vant til å sove i buret sitt noen ganger, men har nok mest sovet i sengen ilamme oss. Men det blir for mye med 2 mennesker og 2 hunder på vårt lille soverom, så jeg vurderer å flytte hundene på badet, hvor begge kan sove i burene. Kan dette bli veldig problematisk for den hunden som er vant til å ligge i senga? Kan det forårsake noen form for seperasjonsangst? Hun er vant til å være alene hjemme, og ser på buret som en trygg plass. Men liker nok best å sove i sengen sammen med oss..Har nok gjort det vanskelig for meg selv.. :D Er det forsvarlig å flytte henne over i bur nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vi en gang i tiden bestemte oss for å slutte med å ha hunden i senga, gikk det veldig bra. Hun søyt utafor soveromsdøra fem minutter den første natta, så hørte vi ikke mer... (hun er tilbake som prinsessen på erten nå, men det er en annen historie :D )

Så lenge hun er vant til å være alene ellers, tviler jeg på at det blir noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...