Gå til innhold
Hundesonen.no

webmaster hundesele


Recommended Posts

Skrevet
Hei Lizzie!

Jeg bestilte small til Rufus (han er 58 cm rundt brystet) men den var litt stor.Jeg regulerte den så liten som mulig men den bakerste magereimen kom for langt bak (for han som er gutt.) Så jeg har returnert den og satser på at x-small passer bedre.

mvh

Marit

Heisann kjekt å se deg her :)

Søren...bestillingen er sendt den...får sende en mail og høre om de kan endre den.

Du må hilse til Rufus(broremann) fra Lotta :icon_fun:

Skrevet

Ja, ja, glemmer jo at Canis er hyperraske på levering; bestilte selen torsdag kveld og fikk den i postkassen i dag.

Den passer egentlig ganske greit, men jeg mistenker at den hadde passet enda bedre i XS. Det største "problemet" er at selene i front, altså krysset foran, er litt for lange. Jeg får ikke strammet de skikkelig, men tror nok det skal gå greit likevel. Utrolig fin sele da :) (men ville hatt den i rød)

Skrevet
Jeg skulle sikkert hatt x-small til Pippin. Han tisser som sagt på magereima.

Jeg er spent nå på om x-small vil passe bedre. Men ellers er jo fleecen utenpå lett å ta av og vaske da. Jeg har vært på utkikk etter en ny sele lenge og denne er jo bare helt super :)

Skrevet
Ja, ja, glemmer jo at Canis er hyperraske på levering; bestilte selen torsdag kveld og fikk den i postkassen i dag.

Det er ikke min erfaring. Har bestilt varer der for 2 uker siden. To av varene er utsolgt, og sendes senere (det er jo greit) , men har ikke sett noe til det andre jeg bestilte. Har fått meldig to ganger, om at de har send det.. Sikkert bare jeg som er uheldig som vanlig :o

Skrevet

Ja det høres merkelig ut..... Alle gangene jeg har bestilt har jeg fått varene etter en dag eller to.

Men dersom de sier at varene er sendt og du ikke har fått dem, så kan det jo ha forsvunnet i posten?

Edit: Sånn ser pelsdotten min ut i selen:

http://i34.photobucket.com/albums/d135/slangela/IMGP4739.jpg

http://i34.photobucket.com/albums/d135/slangela/IMGP4730.jpg

Skrevet
Ja det høres merkelig ut..... Alle gangene jeg har bestilt har jeg fått varene etter en dag eller to.

Men dersom de sier at varene er sendt og du ikke har fått dem, så kan det jo ha forsvunnet i posten?

Hørte fra dem i dag, de sier de sender varene i morgen. Ble litt skuffet over at det har tatt så lang tid. De er jo sikkert veldig seriøse, men er nok sikkert jeg som er uheldig.. Hehe..

Skrevet

:twitch: Å så fin Lotta er!

I dag fikk jeg selen i x-small (etter å ha ventet en uke) Den måtte jeg stille helt ut, jeg fikk den på han, men den så litt snål ut. Jeg tror jeg kan bruke den på cairnterrieren vår når han blir voksen.

Så da får jeg bestille ny til Rufus så får han heller tisse på magereimen. Selen er jo veldig flott ellers.

Skrevet

Jeg tror jeg skal skaffe en slik til Ike. Jeg ser Gullet har størrelse small,så da må vel det være passe til Ike?

Hvilke farger har canis?

Skrevet

Canis har svart i alle størrelser.. Har fått det jeg har bestilt nå i dag:) Og Mira ble så fin i selen sin, satt utrolig bra på den lange kroppen.. Størrelse xxs, så søtt :twitch: Hehe..

Så på canis. Der er målene:)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
    • Er det lurest å ha gjerde der man parkerer bilen også? Da må man ha port. Eller lurest å kun ha gjerde der man ikke kjører bil?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...