Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bergen

HHC

Recommended Posts

Da er du nok for sent ute - NKK tar ikke imot forsent innkomne påmeldinger, og fristen var 26. februar på web...

Bowie melder sin ankomst og gleder seg til å innta Bergen igjen :baby:

Ja jeg merket det :unsure: Men jeg stiller på Rottweilersklubbens utstilling som er på lørdagen også, så det var ikke helt dumt da:) Noen andre som skal dit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 141
  • Created
  • Siste svar
Hvor skal du bo?

Er det noen fra Trøndelag som skal nedover og vil ha med en snill sekstenåring uten hund? jeg ser ikke fram til å busse nedover på svingete veier...

Nah.. kommer ikke allikevel. Har en nedlklipt hund som skal parres om ikke så altfor mange dager:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristine Mali skal ha med en CC.. Om du tar bilder på Bergen kan du godt ta noe av oss ^^

Blir vel ikke et eneste denne gangen, ikke de elendige til mamma en gang :baby:

Flere CC'r, men de reiser med eier og oppdretter så stiller jeg de der oppe=)

Nah.. kommer ikke allikevel. Har en nedlklipt hund som skal parres om ikke så altfor mange dager:p

æsj ass! vi som ville ha nuch!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har meldt på..og jeg gruer meg helt sykt..

Som jeg kanskje har nevnt hadde jeg knute i magen og ekle strømninger av angst i kroppen.

Desto lengre det dro ut dess verre ble det inni meg.

Obelix var kjempeflink tross at jeg var meganervøs.

Jeg sa til meg selv sist...ALDRI MER!

Men jeg synes det er så herlig etterpå...og vi vant jo..hehe

Håper å komme inn i det etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brått litt trøbbel... pga min elendige rygg skulle jeg hatt med meg samboeren som pakkesel, men han skal operere kneet sitt dagen før utstillingen. Så da ser det litt spøkje ut som vi sier. Jeg vet ikke om jeg klarer å hanskes med bur og stol og ditt og datt alene.

Kanskje en vennlig sjel av dere kunne hjulpet meg med å få buret inn? Det er alt jeg trenger hjelp til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brått litt trøbbel... pga min elendige rygg skulle jeg hatt med meg samboeren som pakkesel, men han skal operere kneet sitt dagen før utstillingen. Så da ser det litt spøkje ut som vi sier. Jeg vet ikke om jeg klarer å hanskes med bur og stol og ditt og datt alene.

Kanskje en vennlig sjel av dere kunne hjulpet meg med å få buret inn? Det er alt jeg trenger hjelp til!

Skal nok gå bra, men hvilken dag er det snakk om? :P

Jeg stiller lørdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei *mokken*

Jeg skal også på lørdagen. Vi møtes vel ute på parkeringsplassen i 9-tida alle mann så jeg skal skrike ut!

Gjør det du, skal nok sikkert gå bra!

Jeg er hun med en sprettende hårball i enden av kobbelet :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal jeg skal ;D

Vi har vært så heldige, at vi får sove hos Marit med de hvite pelsballene på Askøy vi :P så der er det i alle fall fullt :o hehe.. meg lars og bikkjene :P

Ja det skal jo blir artig med besøk da.

Vi har ikke meldt på noen hunder men er stygt redd forat jeg må i ringen forde.

For hun som har faren til vårt siste nurk har meldt han på men kommer ikke hjem før 5 aprli så hun trenger noen som kan stille han for henne, så jeg ser ikke vekk fra at jeg må en tur for å stille.

Men uansett så skal vi jo for å miljøtrene nurket vårt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noen gode overnattingsforslag (hotell e.a) som tillater hund i nærheten av utstillingen?

Vi har bodd på Scandic Hotell Flesland (kort kjøretur unna) - greit hotell med mange hundefolk (tror de har NKK-avtale?), god frokost (kjekt for gubben!) og et lite svømmebassen (stas for barna!) - litt parker rundt om, og Dolly Dimple (eller var det Peppes?) like i nærheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leif Herman Wildberg dømmer JH om jeg ikke husker feil? Noen som vet noe om han? Vi mener her borte at han ikke tålte godbiter? :o Det jeg husker best er at Xanto stilte med ****** pels (eneste gangen med ****** pels siden han ble født) gikk ut med GULT og på kritikken lød det eneste positive "God pels" :P

Men noen som har stilt for han det siste året som har gått?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fremdeles en haug hundesonekort som kan deles ut om noen melder seg? *knis*

Bor rett nedenfor hallen så tenker jeg drar opp hvert fall lørdagen, se på belgere og lydigheten, men stiller ingenting.

Kan godt levere ut noen på lørdagen etter JH, eneste jeg går på lørdagen, så har sikkert ikke noe bedre å gjøre!

Dessuten har har jeg fortsatt mitt kort og tanken da 2 personer kom bort til meg på skipet å sa "Hundesonen.no, meld deg inn" :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fremdeles en haug hundesonekort som kan deles ut om noen melder seg? *knis*

Bor rett nedenfor hallen så tenker jeg drar opp hvert fall lørdagen, se på belgere og lydigheten, men stiller ingenting.

Jeg skulle egentlig stille, men det ble ikke noe av likevel..:o Men da kan jeg jo dele ut hundesonekort da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor stiller du ikke? :shocked:

Fordi siden moren min betaler, tenkte jeg at hun skulle spare pengene til et grunnferdighetskurs (canis-kurs) i april istedet for. Men så blir kurset for dyrt uansett.. <_< Men jeg håper å få spart litt penger til da uansett, for jeg SKAL på det kurset! Må nesten forbedre klikkerferdighetene før jeg begynner med agility :o

Dessuten har to dommere nevnt at Chantana har for lite hode i forhold til kroppen (:P) og at jeg burde vente til hun var eldre med å stille henne igjen.

Men jeg kommer og heier på deg, skal ta masse bilder! :Laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...