Gå til innhold
Hundesonen.no

Dobbeltpostinger eller ikke

Recommended Posts

Jeg beklager at jeg bryr meg med dette - det er jo bare en bagatell - men altså: Ville det ikke lette moderatorjobben litt om dere droppet å redigere dobbeltpostinger ? For min del synes jeg faktisk det er litt rotete jeg når postinger er slått sammen - det hadde blitt mye ryddigere om man kunne svare på en og en posting... synes nå jeg da :icon_confused:

... ellers synes jeg dere er flinke jeg, altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beklager at jeg bryr meg med dette - det er jo bare en bagatell - men altså: Ville det ikke lette moderatorjobben litt om dere droppet å redigere dobbeltpostinger ? For min del synes jeg faktisk det er litt rotete jeg når postinger er slått sammen - det hadde blitt mye ryddigere om man kunne svare på en og en posting... synes nå jeg da :icon_confused:

Knis, Siri - hvis alle hadde trykket på "SITER"-knappen på ALLE innleggene de ville kommentere, deretter på "SKRIV SVAR" - så ville du fått innleggene fortløpende, MED avsender, nedover i samme innlegg (tok ca 1 år før jeg skjønte det - og nå når jeg VET hva jeg skal gjøre, så får jeg det ikke til på hjemme-pc´en, typisk nok...) Men altså, trykk på "siter" (til venstre for quoteknappen) på alle innlegg du vil si noe om, før du trykker på "skriv svar" - så går det så greit (men joda, enig i at det må brukes uhorvelig mye tid på "rydding" her inne...)... Men for egen del så synes jeg det er flott å se HVEM som har skrevet de ulike quotene- og det får man med når man bruker siter-funksjonen, altså ;)

"Lotta"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knis, Siri - hvis alle hadde trykket på "SITER"-knappen på ALLE innleggene de ville kommentere, deretter på "SKRIV SVAR" - så ville du fått innleggene fortløpende, MED avsender, nedover i samme innlegg (tok ca 1 år før jeg skjønte det - og nå når jeg VET hva jeg skal gjøre, så får jeg det ikke til på hjemme-pc´en, typisk nok...) Men altså, trykk på "siter" (til venstre for quoteknappen) på alle innlegg du vil si noe om, før du trykker på "skriv svar" - så går det så greit (men joda, enig i at det må brukes uhorvelig mye tid på "rydding" her inne...)... Men for egen del så synes jeg det er flott å se HVEM som har skrevet de ulike quotene- og det får man med når man bruker siter-funksjonen, altså :)

"Lotta"

Æhhhh... det er alt for avansert for sånne som meg :twitch:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neppe! Klikk på "siterknappen" på to innlegg, deretter på "skriv svar"-knappen - og se hvor fint du får med begge innleggene :) Skriv egne kommentarer mellom dem og post ivei! Superduperenkelt (om man da har en pc som gidder, altså :D )

"Lotta"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen, der forsto jeg det også! Dette er en sånn ting som jeg ikke har orket å lære meg, begynner nok å bli gammel!

Neppe! Klikk på "siterknappen" på to innlegg, deretter på "skriv svar"-knappen - og se hvor fint du får med begge innleggene :) Skriv egne kommentarer mellom dem og post ivei! Superduperenkelt (om man da har en pc som gidder, altså :D )

"Lotta"

Det var enkelt jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beklager at jeg bryr meg med dette - det er jo bare en bagatell - men altså: Ville det ikke lette moderatorjobben litt om dere droppet å redigere dobbeltpostinger ? For min del synes jeg faktisk det er litt rotete jeg når postinger er slått sammen - det hadde blitt mye ryddigere om man kunne svare på en og en posting... synes nå jeg da :twitch:

Sånn dobbeltpost er jo igrunnen bare at man skriver to innlegg etter hverandre uten at noen andre har skrevet noe i mellom! Når dobbeltposter ikke er ønsket, er det jo en grei måte å sikre at man ikke blir sittende å diskutere med seg selv!

Næmmen, der forsto jeg det også! Dette er en sånn ting som jeg ikke har orket å lære meg, begynner nok å bli gammel!

Det var enkelt jo!

Noen ganger føler jeg meg så skrekkelig ung og kunnskapsrik! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn dobbeltpost er jo igrunnen bare at man skriver to innlegg etter hverandre uten at noen andre har skrevet noe i mellom! Når dobbeltposter ikke er ønsket, er det jo en grei måte å sikre at man ikke blir sittende å diskutere med seg selv!

Noen ganger føler jeg meg så skrekkelig ung og kunnskapsrik! :twitch:

hmm.. se om jeg forstår også da... hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var enkelt jo!

Noen ganger føler jeg meg så skrekkelig ung og kunnskapsrik! :twitch:

hmm.. se om jeg forstår også da... hihi

jøss.. :) ikke vanskelig jo :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...