Alice Skrevet 3. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2008 Navn: Vokterens Bellamira Oppdretter: Vokterens Farge: Sort tricolor Født: 01.11.2006 Kjønn: Tispe Høyde: Ca.52 Vekt: 21 kg Brukes til lydighet, rally lydihet, utstilling og kos Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonjeogjeppe Skrevet 5. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2008 Navn: Aussie Gårdens Giovanni Woofer (Jeppe) Oppdretter: Aussie Gården Farge: Red tricolor Født: 26.09.2003 Kjønn: hann Høyde: Ca.57 Vekt: 25 kg Brukes til : Agility, lydighet, spor og trekk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 Navn: Sol`s Amazing Miss Vicky (Vicky) Oppdretter: Sol`s Amazing Farge: Blue merle med hvit og tan Født: 28.03.01 Kjønn: tispe Høyde: 48,9 Vekt: 15,5 kg Brukes til: Lydighet, agility, freestyle og rundering Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 Navn: Aussieligaen Yippie "Yippie" Oppdretter: Aussieligaen (DK) Farge: Blue merle med hvit og tan (dominerende sort) Født: 18.04.07 Kjønn: tispe Høyde: ca 50 cm Vekt: ca 20 kg Brukes til: Lydighet, spor, snørekjøring, utstilling, gjeting av kuer og forhåpentligvis redningshund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taran Skrevet 16. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2008 Navn: Aussie Gårdens Karmins Chiquita Oppdretter: Aussie Gården Farge: Red tricolor Født: 13.03.08 Kjønn: tispe Høyde: ca 53 cm Vekt: ca 23-25 kg Brukes til: Agility, lydighet, Blodspor, trekk, kløv, tur, kos, noe utstillingstrening og snart rundering Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 24. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2008 Navn: Meet MyOwn Midnight Mayhem "My" Oppdretter: Meet MyOwn, Brunflo sverige Farge: Black bicolor (sort/hvit) Født: 5 januar 2008 Kjønn: tispe Høyde: Ca. 28cm i mankehøyde 2,2mnd gammel Vekt: 3,2kg 8 uker gammel Brukes til: My er bare valp enda og brukes igrunnen som ren skjær underholdning og ikke minst pels terapi! Men etterhvert skal hun få prøve seg på mye rart men først skal hun få være valp lenge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linda.sa Skrevet 18. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2008 Navn: Memory of Zico Grant av Seaperto Oppdretter: Seaperto Farge: Red Tricolour (Rød/tan/hvit) Født: 4 januar 2008 Kjønn: Hann Høyde: Ca. 48cm i mankehøyde 4,5 mnd gammel Vekt: 19.3kg 4,5 mnd gammel Brukes til: Zico er jo bare valp, men er med på både LP og Agility treninger. Han har også så vidt startet en karriere i NRH, hvor han skal trene bruks og forhåpentligvis bli redningshund etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 29. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2008 Navn: Sunline`s Felix Født: 07.September 2007 Kjønn: Hannhund Farge/hårlag: Red Merle Høyde/vekt: 20kg 7mnd Bruksområde: familie/tur hund, hobby lydighet og noe agility Oppdretter: Sunline kennel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civga Skrevet 10. November 2008 Rapporter Share Skrevet 10. November 2008 Navn: Colored Melody`s A Friend To Me "Kenzo" Født: 4. Juli 2008 Kjønn: Hann Farge: Blue Merle Høyde/vekt: 44 cm / 12 kg Brulsområder: Nå trenes han bare på hverdagslydghet. Men har først og fremst planer om å ..................... fremst planer med å trene agility men også lydighet og spor. Oppdretter: Kennel Colored Melody Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 10. November 2008 Rapporter Share Skrevet 10. November 2008 Navn: NUCH NV-05 Ki-Ro-Ma's Blue Blondie Født: 25.10.03 Kjønn: Tispe Farge: Blue Merle Høyde/vekt: 54,5/23,5 Brulsområder: Hun er pga ryggproblemer pensjonert, men konkurrerte i klasse 2 i hopp og agility. Oppdretter: Ki-Ro-Ma's Kennel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leffy Skrevet 10. November 2008 Rapporter Share Skrevet 10. November 2008 Navn: Skogstrollets 9 " Disney Kull " Daisy Duck Født: 05.06.06 Kjønn: Tispe Farge: Blue Merle Høyde/vekt: - Bruksområder: Gjeterhund ( Sau ) Oppdretter: Skogstrollets Kennel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikitaf Skrevet 18. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2009 Bare Legge inn et Bilde av den flotte jenta VALA:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 18. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2009 Bare Legge inn et Bilde av den flotte jenta VALA:D NYDELIGE øyne. Skikkelig fine og mørke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 31. August 2009 Rapporter Share Skrevet 31. August 2009 Navn: Leading Angel's Cherish Thornapple Kallenavn: Tíbrá Oppdretter: Bitta Wöhliche, kennel Leading Angel's, Danmark Farge: Blue merle/hvit/tan Født: 01.02.2009 Kjønn: Tispe Høyde: 48 cm. (7 mnd.) og vokser fortsatt Vekt: 18 kg. (7 mnd.) og vokser fortsatt Brukes til utstilling, lydighet og etterhvert forhåpentligvis NBF-spor. 6 mnd. gammel på bildet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 31. August 2009 Rapporter Share Skrevet 31. August 2009 *ler* Hun ser jo ut som en liten valp enda der, Maren! Er hun virkelig 7mnd der? My begynte å bli til en hund når hun var i 7mndrs alderen hun også, men hun var jo ikke i nærheten av å være et slikt glansbilde som Tibra er: MEN hun har MYYYYYE mer pels da enn hun har nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 31. August 2009 Rapporter Share Skrevet 31. August 2009 Her er noen bilder jeg tok av en nyyyydelig blue merle hannhund på nkk trondheim! ehm., ja det ble noen bilder ... Han var så fin edit: ble det samme bilde 5 ganger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 31. August 2009 Rapporter Share Skrevet 31. August 2009 Han øverst er vel red merle tror jeg? Er ikke det Cisco (pappaen til Lyng) ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 31. August 2009 Rapporter Share Skrevet 31. August 2009 Han øverst er vel red merle tror jeg? Er ikke det Cisco (pappaen til Lyng) ? ooops, jeg har visst lagt ut bilde av to forskjellige hunder ser det ut som En red og en blue merle, forøvrig var det den blue merle jeg falt helt for. Fikk desverre ikke med meg navnene til hundene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mailin Skrevet 1. September 2009 Rapporter Share Skrevet 1. September 2009 Her er noen bilder jeg tok av en nyyyydelig blue merle hannhund på nkk trondheim! ehm., ja det ble noen bilder ... Han var så fin edit: ble det samme bilde 5 ganger De to bildene er av Cisco, en red merle, pappan til Lyng: Navn: Dancing Skies Lyng Star (Lyng) Født: 24. august 2005 Kjønn: Hann Farge/hårlag: Red merle C/W Høyde/vekt: 51/20,5kg Bruksområde: Trekker pulken, og bærer kløv på tur, blodspor, rundering, spor, triks og litt ag og lp i ny og ne. Oppdretter: Dancing Skies kennel Måtte redigere Lyng litt, han er jo ikke født i 04 men i 05 Nå er han også offisielt målt til 51cm og veide 20,5kg hos veterinæren her om dagen Han har blitt en utrolig god runderingshund, bare synd han har blitt skremt av kinaputter og ikke er skuddfast lengre. Men, han bryr seg jo ikke om vi ikke konkurrerer så lenge han får trene mye Den nye i flokken: Navn: Särkivaaran Urbaanilegenda (Lira) Født: 07.03.2009 Kjønn: Tispe Farge/hårlag: Blue merle med hvit og tann Høyde/vekt: 46,5cm/13kg ca 6mnd gammel Bruksområde: til nå er hun valp, men skal bli trent i lydighet, spor og rundering. Forhåpentligvis konkurrere etter hvert. Også kommer hun ikke unna å være turhund Oppdretter: Kennel Särkivaara, Finland Sammen med RR'n til sambo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 1. September 2009 Rapporter Share Skrevet 1. September 2009 Han har blitt en utrolig god runderingshund, bare synd han har blitt skremt av kinaputter og ikke er skuddfast lengre. Men, han bryr seg jo ikke om vi ikke konkurrerer så lenge han får trene mye Du kan alltids starte i D? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mailin Skrevet 1. September 2009 Rapporter Share Skrevet 1. September 2009 Du kan alltids starte i D? Joda, planen var faktisk å starte i D i helga som var, men det ble utsatt. Nå tror jeg heller det blir en blodsporkonk. eller to før den sesongen er over. Vi kom oss ikke med på en ordinær prøve i år, men får melde oss på litt tidligere til neste år. NVCH burde jo være kjapt å få til Må vel stille ham ut et par ganger også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest annica Skrevet 7. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2009 ooops, jeg har visst lagt ut bilde av to forskjellige hunder ser det ut som En red og en blue merle, forøvrig var det den blue merle jeg falt helt for. Fikk desverre ikke med meg navnene til hundene. Haha, men den røda var ju klart mycket snyggare æn den blåa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mailin Skrevet 7. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2009 Haha, men den røda var ju klart mycket snyggare æn den blåa Jeg holder også en knapp på den røde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 7. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2009 Jeg har knipset noen nye bilder av Pipp (Yippie altså) Hun er ikke akkurat klippet eller fikset, så hun ser kanskje litt ustellt ut på noen bilder men... Sånn er det å være gårdshund på heltid! Hun har ikke så mye pels nå, men det hadde nok sett mer ut hvis hun hadde vært vasket litt Dessuten står hun med frembeina ALT for langt fra hverandre på dette bildet. Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 16. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2009 Her er noen bilder jeg tok av en nyyyydelig blue merle hannhund på nkk trondheim! ehm., ja det ble noen bilder ... Han var så fin edit: ble det samme bilde 5 ganger Jeg er ganske sikkert på at den blå hannen er Casper. Jeg kjenner ihvertfall igjen mannen. Han konkurrerte på stevne her i Bergen for litt siden Eide også en annen hund. Husker ikke rasen dens. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts