Baby Skrevet 24. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2005 Lady full av snøklumper.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 2. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2005 Ikke misforstå, men det er godteri i hundeposen! Du blir søøøøøøvniiiig... Mitt yndlingsbilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nokia Skrevet 8. August 2006 Rapporter Share Skrevet 8. August 2006 Maja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nokia Skrevet 14. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2008 Legger ut noen nye av Maja jeg.*savne* (ok, hadde visst bare ett på denne dataen) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 11. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2008 Tequila: Oscar: Lady: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potifa Skrevet 6. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2008 Ei bitte lita cavalier jente som blunker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swimzy Skrevet 16. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2008 åhhh så herlige de er!! min samboer og jeg har pratet på at vi har lyst på cavalier som nr 2 hund nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 16. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2008 hvor mange har du egentlig? edit; sorry, trodde det var en 'din hund' tråd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nokia Skrevet 27. August 2008 Rapporter Share Skrevet 27. August 2008 Härlich Selv om det er nøyaktig 1 år, 5 måneder og 1 dag siden jeg egentlig ble "hundeløs"...: (ikke litt stor krok nei..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambi Skrevet 17. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2009 Sofus 26. Oktober '08 Sofus 08.12.08 *hjelp jeg har en aussie bak meg * romjula '08 (alle bilder er tatt av meg.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 17. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2009 Her er noen bilder av hundene til tanten,onkel og søskenbarn. Den som er svart og hvit heter Chouchou (sjosjo), men hun er død nå. Den andre heter Culotte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christa_34 Skrevet 29. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2009 Mine 2 søtinger Ozzy Kiro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2013 Finnes det en norsk Cavalier-facebookgruppe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts