Gå til innhold
Hundesonen.no

Crufts 2007

tuppetroll

Recommended Posts

Nei! ;)

Pssst, jeg forventer at du tar en haug med bilder? (setterne er visst veldig fotogene har jeg hørt! :wub: )

Hehe, skal nok ta ganske mange bilder, men den dagen setterne er der skal jeg & mamma shoppe i Birmingham sentrum ;) Vi er på crufts hele fredag og hele søndag, og det holder lenge - man blir veldig sliten av disse hallene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Hehe, skal nok ta ganske mange bilder, men den dagen setterne er der skal jeg & mamma shoppe i Birmingham sentrum ;) Vi er på crufts hele fredag og hele søndag, og det holder lenge - man blir veldig sliten av disse hallene..

Du kan ikke legge shoppinga til Lørdag istedenfor da? ;)

Hehe, ok, jeg får bare vente til 2008, fordi da skal jeg nedover selv!

Kos deg en hel masse, Helene! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh har litt lyst til å dra dit igjen ja! Var der 2004, litt av en opplevelse.

God tur!

Ja, jeg var der i 2005 ;) Den gangen hadde jeg jo bare cavalierene, så det ble ikke så mye shopping (de leker ikke, og dekken så jeg ikke på som nødvendig på den tiden) - det skal fikses på i år :wub:

Edit: Christine - shoppingen i Birmingham er på lørdag, ser nå at setterne er på torsdag, og den dagen brukes bare til reise til Birmingham for vår del ;) Du får ta deg turen selv neste år - absolutt verdt det altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal !! Wheee, *glede-seg* Kommer til å dra kun søndagen, det er dagen da Am.Akita skal i ringen. Skal selv være hjelpe"mann". Vi skal være i West Midlands hele helgen og drar ikke hjem før den mandagen. Kombinerer turen :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som misunner andre her, Helene? <_<

Nei! ;)

Pssst, jeg forventer at du tar en haug med bilder? (setterne er visst veldig fotogene har jeg hørt! :icon_confused: )

Men ikke på langt nær så fotogene som flattene :rolleyes:

Hehe, skal nok ta ganske mange bilder, men den dagen setterne er der skal jeg & mamma shoppe i Birmingham sentrum :) Vi er på crufts hele fredag og hele søndag, og det holder lenge - man blir veldig sliten av disse hallene..

Enda en god grunn til flat :closedeyes:

Jeg skal neste år, med min hund som kvalifiserte seg i 2007 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som misunner andre her, Helene? <_<

Men ikke på langt nær så fotogene som flattene :rolleyes:

Enda en god grunn til flat :closedeyes:

Jeg skal neste år, med min hund som kvalifiserte seg i 2007 :)

Hihihi akkuratt det samme tenkte jeg når min hund kvalifiserer seg da skall vi til crufts altså heeeelt sikert neste år :icon_confused:

Men ett lite spørsmål det er på bjerke kvalifiseringen er ikke sant? ikke hamar??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihihi akkuratt det samme tenkte jeg når min hund kvalifiserer seg da skall vi til crufts altså heeeelt sikert neste år :icon_confused:

Men ett lite spørsmål det er på bjerke kvalifiseringen er ikke sant? ikke hamar??

kvalifiaseringen er på bjerke, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...