Gå til innhold
Hundesonen.no

Papillon


LiLi
 Share

Recommended Posts

  • Svar 131
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Khela har fått være ute og lekt seg i hagen i nesten hele dag, vi har kost oss skikkelig

Leja begynner å lysne litt nå: Også dette bildet som Caroline her inne tok i helgen. Leja snart 5 måneder. Tipper fortsatt hun blir en fin, rød sobel som voksen

Lejas pappa: Weiefors Future Flash Mamman, Kajlas Dream Girl (veldig ung på bildet): (hentet fra weieforskennel.se) Ingen av dem er stilt så veldig mye, men mammaen har et helt fantasti

Posted Images

Lurte også på det m potesokkene ;)

Ser at du Maria sier at Leja elsker gullerøtter.. Det gjør også CarmeLita.. Hun kommer styrtende inn på kjøkkenet om hun hører at jeg skreller gulerøttene .. og når jeg kutter dem med kniv begynner hun å hoppe opp over leggen min ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte også på det m potesokkene ;)

Ser at du Maria sier at Leja elsker gullerøtter.. Det gjør også CarmeLita.. Hun kommer styrtende inn på kjøkkenet om hun hører at jeg skreller gulerøttene .. og når jeg kutter dem med kniv begynner hun å hoppe opp over leggen min ;)

Jepp! Akkurat slik er det her og :P Helt snålt... Og det der med å hoppe oppover leggen - det er en papillongreie altså. Legg-klegg!

Khela: Skulle likt å vite hvor du har kjøpt dem! :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De forandrer seg helt enormt! Leja likner ikke seg selv fra valp til nå, 17 mnd gammel... :P

Januar i fjor, nesten 3 mnd gammel:

403088_10151185265325123_2008964662_n.jp

Mars i fjor:

421948_10151371462875123_1464436197_n.jp

Mai i fjor:

543469_10151593460295123_299388520_n.jpg

November i fjor:

29410_10152220105530123_1828812346_n.jpg

Mobilbilde, men dette er det nyeste, fra forrige uke:

221630_10152659570935123_766479241_n.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leja er så fiiiiin, Maria! :wub: Det gjelder jo alle pappisene her, men så er jo jeg litt ekstra svak for sobel :wub:

Forresten! Fant igjen en kvittering fra buddy i Lillehammer for kjøp av potesokker! Så de fleste buddybutikker burde føre det da i alle fall :)Potesokkene var redningen på kurset i dag, for ******* heller om Khela hadde giddet å høre så mye på meg om hun hadde måttet gå barfot i søla :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, Papillon er en av de få rasene som faktisk blir mer søte med alderen. :-)

Det er jeg faktisk helt enig med deg i! :D Jeg synes Leja bare blir finere og finere :wub:

Spinkel vs. kraftig. Papillonen står bredere enn border collien, faktisk :lol:

Frøken og Leja er relativt forskjellige i alle fall :P Men regner med de er ganske så like på mange måter allikevel! Frøken ser så kul ut!

Leja er så fiiiiin, Maria! :wub: Det gjelder jo alle pappisene her, men så er jo jeg litt ekstra svak for sobel :wub:

Forresten! Fant igjen en kvittering fra buddy i Lillehammer for kjøp av potesokker! Så de fleste buddybutikker burde føre det da i alle fall :)Potesokkene var redningen på kurset i dag, for ******* heller om Khela hadde giddet å høre så mye på meg om hun hadde måttet gå barfot i søla :lol:

Tuuusen takk :wub: Synes selvsagt hun er veldig fin selv.

Vi skulle egentlig ha byttet farger op våre vi.. hehe.

Men søren.. Har jobbet i buddybutikk i mangeår selv, men vi har aldri hatt sånne potesokker i papillonstrl. Har noen jeg liker greit nok, men de e i fleece, så de suger jo til seg vann, da. Men har hørt de har noen bra i Drammen hundepark, så får se om jeg tar en tur dit neste vinter. :)

Mine to snupper på skitur i helgen (ja, jeg vet jeg bør begynne å bruke ordentlig kamera igjen :( )

579767_10152666869850123_302047775_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen takk :wub: Synes selvsagt hun er veldig fin selv.

Vi skulle egentlig ha byttet farger op våre vi.. hehe.

Hahahah, vi får gjøre sånn som i usa; farge dem! ( :|:wacko:) (Gleder meg sååå til du skal ha kull (ja, det skal du :D:P ), tenk om det blir både soble og tri! :wub: )

Sokkene er geniale! Har kjøpt ballongsokker også nå siden det er mer søle enn snø, men har ikke prøvd dem ut enda. Tipper Khela ser kjempesmart ut med dem :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ved bilde av CarmeLita og hennes mor og far.

Kan jo være moro å se fra hvilken kombinasjonhundene kommer fra

1021c70d-40df-40bd-a9b7-48908cc89a6c.jpg

Mor og far har bare vært stilt ut en gang hver.. Mor med Exellent og Far med Exellent med CK

Endret av bea
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finefine! :wub:

Khelas pappa(så kjekk og god og fin :heart:):

N UCH Infanta's Nick Name In California
smukken.png

Khelas mamma:
N UCH Grejo's Ariel
ariel.png

Khela får nok ikke slike lange frynser hun heller siden foreldrene ikke har mye av det, men de er så vakre uansett :heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lejas pappa:

Weiefors Future Flash

weiefors_future_flash.jpg

Mamman,

Kajlas Dream Girl (veldig ung på bildet):

thindra1.jpg
(hentet fra weieforskennel.se)

Ingen av dem er stilt så veldig mye, men mammaen har et helt fantastisk gemytt, og pappaen har jeg sett masse bilder av på facebook (hun som har ham legger ut masse), og han er virkelig Leja i en større variant. Skikkelig like! :D Begge foreldrene til Leja har skikkelig lange fryser, og det har jo hun begynt å få også. Veldig fornøyd med det, altså.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nyforelska i rasen hele tiden, jeg :wub:

Edit: Herregud så generelt SUPERVAKRE hundene på Weiefors er! Hmm.. Montro om min neste pappis blir svensk? :ahappy: Er så mange gode oppdrettere, jeg er mindre kjent med svenske oppdrettere, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nyforelska i rasen hele tiden, jeg :wub:

Edit: Herregud så generelt SUPERVAKRE hundene på Weiefors er! Hmm.. Montro om min neste pappis blir svensk? :ahappy: Er så mange gode oppdrettere, jeg er mindre kjent med svenske oppdrettere, da.

Det er jo selvsagt veldig en smakssak hva man liker når det kommer til "type" papillon. Jeg har falt veldig for Weiefors-typen, og er fornøyd med valget mitt. Ikke minst er oppdretter en fantastisk hyggelig og oppegående dame med ærlige meninger om det meste :) *liker*. Hundene hennes er happy-go-lucky hele gjengen! Blir det kull her blir det nok ganske sannsynlig i samarbeid med kennelen Leja kommer fra ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo selvsagt veldig en smakssak hva man liker når det kommer til "type" papillon. Jeg har falt veldig for Weiefors-typen, og er fornøyd med valget mitt. Ikke minst er oppdretter en fantastisk hyggelig og oppegående dame med ærlige meninger om det meste :) *liker*. Hundene hennes er happy-go-lucky hele gjengen! Blir det kull her blir det nok ganske sannsynlig i samarbeid med kennelen Leja kommer fra ;)

Eller kanskje Khela får en Ås-pappis til søster da? ;) Skal ha en tispe til i første omgang i alle fall. Liker ekstremt godt typen! Khela er jo samme type, bare litt kortere frynser da, og greit nok happy-go-lucky, men kunne gjerne hatt mer av det. Dessuten tror jeg ikke oppdretteren hennes kommer til å ha så mange kull fremover siden de begynner å bli ganske så gamle, og dermed er enda eldre den gangen jeg finner ut at livet er stabilt nok for en hund til.

Ja, du skal ha kull! Det har jeg bestemt! Neida. Joda. Neida. Joda? :D Hihi!

Gaaah, valpesyk!!!! :frantics::frantics::frantics:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller kanskje Khela får en Ås-pappis til søster da? ;) Skal ha en tispe til i første omgang i alle fall. Liker ekstremt godt typen! Khela er jo samme type, bare litt kortere frynser da, og greit nok happy-go-lucky, men kunne gjerne hatt mer av det. Dessuten tror jeg ikke oppdretteren hennes kommer til å ha så mange kull fremover siden de begynner å bli ganske så gamle, og dermed er enda eldre den gangen jeg finner ut at livet er stabilt nok for en hund til.

Ja, du skal ha kull! Det har jeg bestemt! Neida. Joda. Neida. Joda? :D Hihi!

Gaaah, valpesyk!!!! :frantics::frantics::frantics:

:lol:

Hahah! Herlig innlegg, bare. :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Lill med Perfect image er fremdeles aktiv med collie oppdrett både med lang og korthår. Enklest er nok å ta kontakt på Facebook med henne privat, tror ikke hun har tilgang på Messenger på kennel siden sin dessverre. Hun venter et korthårskull i disse dager (uke 17) og jeg vet hun har noen spennende planer fremover også. Verdt å ta kontakt, eventuelt mase litt om du allerede har sendt henne en melding! Ikke sikkert du får svar sånn helt med en gang da den dama har mange baller i luften, kan ikke annet enn å bøye meg i støvet for arbeidet hun gjør. 😂    Tine (kennel laabanden) som er tagget over her har i hvert fall 1 om ikke 2 korthårs hannhunder ledig akkurat nå, og er vel ikke utelukket at det blir en kort/langhårsparring der i fremtiden, men det kommer helt ann på hvilken hannhund det blir på kortis tispa hennes i fremtiden.  Ann Gjertrud (Kennel NoorWay) er jeg usikker på om avler fremdeles, men er ikke sånn kjempe kjempelenge siden jeg så en annonse fra henne så sant jeg husker rett. Hun var aktiv her inne før, om du søker på Noor, Ninja eller Miyagi (usikker på hvordan det skrives) så finner du henne nok. Men er ellers vanskelig å finne på nett om dagen svjv.  Hadde anbefalt @Kensington Gate , men tror ikke hun avler pr.d.d.    Du kan søke opp norsk collie markedsplass på Facebook, der deles det annonser. 😊 NCK fikk ny nettside for ikke så kjempelenge siden, men oppdateringene har gått sakte dessverre.   
    • Jeg kan ikke se å finne Kennel NoorWay noe sted - verken gjennom Google eller Facebook. Har du mulighet til å sende en lenke? Ellers noterer jeg meg resten av det du skriver, og vil legge stor vekt på gemytt! Takk for hjelpen 
    • Tusen takk for gode tips! Her har jeg litt å sjekke ut 
    • Jeg soser rundt i valpefeber, feriefeber og ferieplanlegging...
    • Ja, det kommer til å bli brukt sekk til valpen. Men vi har lyst til å kanskje leie en hytte og ta små dagsturer med både valp og godt voksen hund.  Sykkelturer utgår pga det blir for tungt med 30+ kg i sykkelvogn.  Alt kommer til å gå på valpens premisser.  Men vi vil gjerne ha turterreng som er ganske flatt, pga eldre hund med hofteplager, og pga tung sekk i krevende, kupert terreng er skummelt.  Setter gjerne tips på turrterreng, eller lettgåtte turer: hele sørlandet, Telemark og Asker område På forhånd tusen takk
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...