Calina Skrevet 17. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2013 5 mndr uten et eneste dobermann innlegg? Hvor er alle sammen ? Jeg liver opp denne tråden jeg da. Med et bilde jeg har fått av en brun liten jente ">http:// Litt mørkt, men det klarte jeg ikke fikse (antidatanerd).... 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 17. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2013 De brune er så flotte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 17. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2013 Hun ser flott ut! Hvor er hun fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 17. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2013 Calina! Hvor har du vært? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 17. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2013 Gratulerer med ny hund! Har du de to andre hundene fortsatt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 17. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2013 Jeg har vært litt her og der,og bortenfor.... Den lille brune er hjemmesnekra. -og jeg må nok dele henne..hehe..-hun hadde snudd de to gamlingene på huet, hadde de måttet være med henne 24/7..! Det er fart i det lille beistet (skal man skylde på at hun var miljøskadet allerede i valpekassa?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 17. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2013 Og ja, jeg har fremdeles mine to hjerter! De er nå 6 1/2 år gamle,og full i sprell. ">http:// 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 17. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2013 5 mndr uten et eneste dobermann innlegg? Hvor er alle sammen ? Jeg liver opp denne tråden jeg da. Med et bilde jeg har fått av en brun liten jente ">http:// Litt mørkt, men det klarte jeg ikke fikse (antidatanerd).... Herlighet så søt! Er det Ginadatter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 18. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. August 2013 *kremter noe om at det er bedre sent enn aldri*...... -Ja Monika, det er en Ginadatter. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 29. August 2013 Rapporter Share Skrevet 29. August 2013 Så bra, endelig litt nye bilder ikke et så bra bilde av Bella, men helt nytt er det. Å hun beyner å få litt muskler til bake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amiya Skrevet 31. August 2013 Rapporter Share Skrevet 31. August 2013 Helt herlige hunder ! Kunne godt tenkt meg en selv. Men vil ha hannhund når jeg skal kjøpe hund og dobbisene er ganske store og kraftige.. Er det bare meg som synes at dobbermann tispene er penere enn hannhundene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 4. September 2013 Rapporter Share Skrevet 4. September 2013 Synes egentlig hannhundene er mest innponerende, å se på. Men trives best med tispe Her er pappaen til min hund Arakias Niko 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 4. September 2013 Rapporter Share Skrevet 4. September 2013 Jeg syns tispene er mye penere enn hannene Hannene blir for grove i ansikt og i kropp som regel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 27. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. November 2013 Min Gina... 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 27. November 2013 Rapporter Share Skrevet 27. November 2013 Kjempefin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alvira Skrevet 27. November 2013 Rapporter Share Skrevet 27. November 2013 Dette er Elvira, en doberman jeg hadde i fosterhjem ganske lenge. Fineste 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Bruv Skrevet 27. November 2013 Rapporter Share Skrevet 27. November 2013 (endret) Dobere er så fine! Om jeg noen gang skal ha korthåret hund blir det en sånn Men så var det den lyden da... Piper de virkelig så mye som folk skal ha det til? Edit: leste litt på forrige side... mye lyd ja. Endret 27. November 2013 av Bruv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alvira Skrevet 27. November 2013 Rapporter Share Skrevet 27. November 2013 Dobere er så fine! Om jeg noen gang skal ha korthåret hund blir det en sånn Men så var det den lyden da... Piper de virkelig så mye som folk skal ha det til? Edit: leste litt på forrige side... mye lyd ja. Jepp, født med fløyte i halsen vøtt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 27. November 2013 Rapporter Share Skrevet 27. November 2013 Dobere er så fine! Om jeg noen gang skal ha korthåret hund blir det en sånn Men så var det den lyden da... Piper de virkelig så mye som folk skal ha det til? Edit: leste litt på forrige side... mye lyd ja. De piper og hyler.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 27. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. November 2013 Dobere er så fine! Om jeg noen gang skal ha korthåret hund blir det en sånn Men så var det den lyden da... Piper de virkelig så mye som folk skal ha det til? Edit: leste litt på forrige side... mye lyd ja. Ja og nei. Min første hadde svelgt en fløyte, jeg holdt på å bli gal. Så fant jeg ut at det er noe som heter arv og miljø, samt hva man tillater. Neste hund og samtlige 4 påfølgende har tidd stille. De to gamle jeg har nå, har vært på feriehjem både histen og pisten, og ikke ett pipp der heller har jeg blitt fortalt. Bjeffing og halvveis uling når de er ivrig og på vei i skauen? Helt klart - bilen min rister ofte, når vi får dekkene på grusveien - jeg er glad ingen hører oss da som regel...- de er like glad som matmor for å komme ut og herje. Men når vi er hjemme og på besøk blant "hvermansen", så tier vi. Enkelt og greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 1. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2013 Bella lager lyd når vi kommer opp på trenings plassen, av glede. Hun har prøvd seg litt med piping, men vi tillater ikke det. så det er ikke noe vi har problemer med 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 1. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2013 Dette er Elvira, en doberman jeg hadde i fosterhjem ganske lenge. Fineste 73755_649134195103330_1703182733_n.jpg Uten tvil en vakker dame, med hjertet på rett plass i forhold til sine nærmeste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 2. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2013 På tide med en bildespam, da....! Så kanskje valpetråden 2014 får en rekrutt? En dobermann kan være med overalt,og jobber gjerne for maten! Og hjemme så er de rolig som få. Man merker ikke at de er der.(etter at man blir vant til den ekstra skyggen man får...) :wub: 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 3. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2013 Fine, fine dyra Skikkelig siklerase dette altså. Og så hyggelig å se deg tilbake på forumet, Calina 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 3. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2013 Har savnet dobermannen min litt i det siste. Hun var ingen LPhund, men ser hun kunne likt rundering En på kurset Bris og jeg har vært på er en brun dobermanntispe, veldig lik hun jeg hadde. Men heldigvis har hun mange av de samme nykkene, så jeg får fortsatt bekreftet at det ikke er rasen for meg. Men de brune er jo så vakre Har sikkert lagt det ut før, men synes tråden fortjener litt Bonitabilder igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts