Gå til innhold
Hundesonen.no

home.no


PsychoLynx

Recommended Posts

Jeg kommer ikke inn på sida mi mer enn ca 1 av ti ganger.. Mamma klager for at hu aldri kommer inn.. Andre? ja, de sier lite.. Men, er det bare MIN side som er problemet, eller er det flere som sliter med home om dagen?

www.psycholynx.com og www.home.no/buffyz Begge linker skal havne på samme sted..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

home.no er ufattelig dårlig, masse nedetid og treigt.. Anbefaler heller f.eks. googlepages (http://pages.google.com/). Der har du 100 MB plass også. Det eneste minuset med den er at du bare får laste opp 100 filer, så da bør du legge f.eks. bilder i photobucket. (Ellers kan du jo registrere en side til) Mulig du må få en invitasjon fra noen som har google pages fra før for å kunne registrere, isåfall kan du f.eks. få det av meg :D

Ellers så syntes jeg også start.no er mye bedre, men der slet jeg veldig med å registrere meg husker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passe irriterende jaa <_<

home.no er ufattelig dårlig, masse nedetid og treigt.. Anbefaler heller f.eks. googlepages (http://pages.google.com/). Der har du 100 MB plass også. Det eneste minuset med den er at du bare får laste opp 100 filer, så da bør du legge f.eks. bilder i photobucket. (Ellers kan du jo registrere en side til) Mulig du må få en invitasjon fra noen som har google pages fra før for å kunne registrere, isåfall kan du f.eks. få det av meg :D

Ellers så syntes jeg også start.no er mye bedre, men der slet jeg veldig med å registrere meg husker jeg...

Mener at det var der jeg ikke fikk det til ja, så da må man nok ha invitasjon.

Lager ny hjemmeside et annet sted nå, drittlei av home..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passe irriterende jaa <_<

Mener at det var der jeg ikke fikk det til ja, så da må man nok ha invitasjon.

Lager ny hjemmeside et annet sted nå, drittlei av home..

Hvor lager du den nå? (dritt lei selv)

Hva med på start.no da? Der koster det jo bare 10 kr som er en gangssum :D

Jeg får ikke kommet igaang med start. Har konto der, men får ikke logga på meg ftp programmet, og lagt ut filer. Får bare opp, hva skal jeg kalle det, de mappene man ikke får lagt noe i.

EDIT. tror aldri jeg betalte noe for det. Og jeg hjalp ei med å finne det engang, men nå finner jeg ikke hvor det står om det å betale :D Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lager du den nå? (dritt lei selv)

Jeg får ikke kommet igaang med start. Har konto der, men får ikke logga på meg ftp programmet, og lagt ut filer. Får bare opp, hva skal jeg kalle det, de mappene man ikke får lagt noe i.

EDIT. tror aldri jeg betalte noe for det. Og jeg hjalp ei med å finne det engang, men nå finner jeg ikke hvor det står om det å betale ;) Noen som kan hjelpe?

Finner det ikke selv, finner ikke hvor det står noe om hjemmeside i det hele tatt. Synes den nye hjemmesiden til start.no bare er en masse rot :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner det ikke selv, finner ikke hvor det står noe om hjemmeside i det hele tatt. Synes den nye hjemmesiden til start.no bare er en masse rot :wub:

åå jeg blir gal <_< Jeg leter og leter, men vet ikke helt hvilke sider jeg skal stole på :S

Finner jo mange som reklamerer om gratis webhotell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På start.no får du visst bare 30 mb til rådighet, vet ikke hvor mye du får på home.no eller andre gratise plasser. Spør Wesminster, hun har nettopp gått over fra home.no til start.no. Og får å bruke på start.no må man bruke ftp.

Edit: Fant hvor det står om hjemmesidetilbudet (hvis du ikke har lest dette allerede da :wub:) link

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På start.no får du visst bare 30 mb til rådighet, vet ikke hvor mye du får på home.no eller andre gratise plasser. Spør Wesminster, hun har nettopp gått over fra home.no til start.no. Og får å bruke på start.no må man bruke ftp.

Edit: Fant hvor det står om hjemmesidetilbudet (hvis du ikke har lest dette allerede da :wub:) link

Men står at de ikke lenger støtter front page. hva menes egentlig med dette? Kan man lage siden i fp og laste opp via ftp, og det er det at man ikke kan laste opp via fp? Eller må man lage i et annet program?

(jada, jeg er dårlig til å forklare) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, sidene kan lages i FrontPage, men må lastes opp i FTP. Men besøkstellere og gjestebok og andre slike funksjoner som du får i FrontPage vil ikke fungere. Men jeg regner med du har gjestebok og besøksteller fra en annen plass :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, sidene kan lages i FrontPage, men må lastes opp i FTP. Men besøkstellere og gjestebok og andre slike funksjoner som du får i FrontPage vil ikke fungere. Men jeg regner med du har gjestebok og besøksteller fra en annen plass :wub:

oki, ja da skjønner jeg ;) da skal ikke det bli noe problem. Men nå tror jeg virkelig alt går i mot meg. Kommer så vidt inn på start nå også.

Får bare håpe det er feil her, og at jeg kommer meg inn senere, så jeg evt kan få betalt de 10 kr ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
    • Kan hende ja? Rocky rant liksom alltid litt på den siden som var tett såvidt jeg husker, på tross av nedsatt tåreproduksjon også. 🤔 Saltvannsdrypping og eventuelt falske tårer ble løsningen for oss. Var også snakk om en operasjon for å åpne inn mot munnen eller noe? For at spytt? Kunne fungere som tåreveske eller noe? Eller om det var for drenering pga den tette kanalen? Er så lenge siden at jeg husker ikke for å være helt ærlig. Ble ikke gjort i hans tilfelle uansett så kan ikke si noe om hvordan det hadde hjulpet heller. (Han hadde øyebetennelse ofte, så ble mye drypping)    Har du endra på fôr i det siste? Kan være en reaksjon på noe der eventuelt. 
    • Han er så fin @maysofie! 😍 Blir spennende å se hvordan han utvikler seg! 😍 
    • Gode hundemøter med hunder jeg kjenner først og fremst, ellers så kan de lære seg at ikke alle skal hilses på/være nøytrale. Jeg bor jo midt i et turområde for bydelen min, så smittepresset bare i «Hagen» er sånn sett høyt her, jeg liker jo ikke det akkurat, men så lenge det ikke går noe i området så begrenser jeg ikke der heller. Jeg føler meg absolutt tryggere når 12 ukers vaksinen er satt, men foreløpig så har valpene jeg har/har hatt fått 8 ukersen også før jeg hentet dem. (Tror de nye anbefalingene sier at den ikke er nødvendig lenger?)    Jeg avventer valpekurs til etter 12 uker, ikke pga vaksine, men fordi jeg vil at de skal ha mental stamina til å faktisk få noe særlig utav det. (Trening med distraksjoner etc) Kontaktlyd/innkalling/miljø har jeg liksom kunnskapen til å gjøre på egenhånd nå før den tid. Begrenset hvor mange valpekurs man kan gå som trener og få noe nytt utav dem, så valpene sosialisering og samarbeidet vårt er hovedfokuset mitt med ett valpekurs + eventuelt få en feeling for nye kursholdere i området etc jeg ikke har vært hos før. Førstegangs hundeeiere anbefaler jeg at går tidligere, fordi de som eiere/hundetrenere får noe utav det uten at valpen nødvendigvis trenger å klare hele øktene uten å få overtenning/bli overtrøtt. De trenger gjerne hjelp til å gjenkjenne sånt også, så sånn sett like greit at det skjer på kurset eventuelt. 
    • Tenker de er forskjellige og ting går i orden etterhvert. Om han bare vil på do og sovner fort etterpå så hadde jeg bare fortsatt med å gå ut. Men vært dritkjedelig sånn et det ikke er noe belønning i å våkne utover at han får gå på do. ❤️  Limit måtte jeg lufte ganske ofte, opptil ca halvt år gammel, men sovna fort igjen. Karma sover foreløpig 6-8 timer i strekk på natta, men er da VÅKEN når hun har vært på do. 😂(Turboturid den der) Så blir tidlige morgener og heller en hvil på sofaen ila morningen isteden. 😴
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...