amina Skrevet 15. Februar 2007 Rapporter Skrevet 15. Februar 2007 Hei hei. Jeg har en grand danois tispe på snart 6 måneder! En livlig liten frøken, blir nok ikke så stor... Masse personlighet og sjarm. Har ikke ødelagt noen sofa eller mobiltelefoner.... ennå, hehe! Ble BIM på utstilling i Ølen på lørdag, kjempekjekt! Hun heter Amina, nysgjerrig hund som helst vil hilse på alle som går forbi. Bare snill og grei, og veldig glad i barn. Her er noen bilder av skjønningen min:
SoppenCamilla Skrevet 15. Februar 2007 Rapporter Skrevet 15. Februar 2007 Så søt ho var.. Velkommen til sonen forresten!
Bambings Skrevet 15. Februar 2007 Rapporter Skrevet 15. Februar 2007 Pene hunden! Så fin hun var Er ny her selv, men ønsker deg velkommen
trevi Skrevet 16. Februar 2007 Rapporter Skrevet 16. Februar 2007 Gratulerer med en superflott grande... Og grattis med BIM i Ølen Velkommen til sonen
Guest Just me!! Skrevet 16. Februar 2007 Rapporter Skrevet 16. Februar 2007 Utrolig nydelig! Velkommen så mye hit!
Symra&Pippin Skrevet 16. Februar 2007 Rapporter Skrevet 16. Februar 2007 Kjempeflott hund! Jeg er litt sjalu på dere som har så MYE hund! Tenk å ha hele sofaen full av kosebisk!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar