Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilket program?

LiLi

Recommended Posts

Nå bruker jeg ikke sånn program lengre, men jeg har bare prøvd et - Macromedia Dreamweaver, og det kan jeg virkelig anbefale. Enkelt og greit å fylle inn hvilke farger du vil ha, om du vil ha frames, å sette inn bilder og tabeller osv. Du kan velge om du vil vise bare designet, halveis design og halveis HTML eller bare HTML. Det var egentlig innmari teit forklart, men jeg ekke noe flink på å forklare heller, så da er det kanskje likeså greit. Det følger med FTP-program i programmet, så du trenger bare å fylle inn bittelitt og trykke på en knapp så ligger siden din på nettet liksom. Enkelt og greit. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah, hater Go Live :) Forrige gang jeg lagde side var det notisblokk, php og css som var tingen.. Litt mye koder å skrive da;) Men, egentlig, så er GoLive et bra program, vi hadde det tilogmed som pensum på IKT linja.. var bare at jeg krangla meg til å ikke bruke det.. haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, GoLive er veldig klipp og lim, jeg går jo medier og kommunikasjon, så jeg trodde vi skulle lære html. Men neida, enklest mulig! Så jeg kn litt html, men ikke nok til at jeg får sånne sider jeg vil ha ved å bruke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, GoLive er veldig klipp og lim, jeg går jo medier og kommunikasjon, så jeg trodde vi skulle lære html. Men neida, enklest mulig! Så jeg kn litt html, men ikke nok til at jeg får sånne sider jeg vil ha ved å bruke det.

Det er bare å prøve seg litt fram med HTML da. Søstra mi forklarte meg prinsippet, og hva en side er bygd opp av osv (sikkert akkurat det du har lært på media), også fant jeg en norsk side hvor det stod noen koder og forklaringer på norsk, og så begynte jeg bare å prøve. Jeg bruker css til å angi åssen sidene skal se ut (farger) og iframes. Det er enklest. Er det koder jeg lurer på så søker jeg litt på google eller prøver det mest logiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
    • Ja, hvis han aldri har lært å være alene på andre tider av døgnet så er det faktisk en ting. En "fordel" med å være ufør og ikke ha med hundene overalt er at de lærer å være alene på helt random tidspunkter.
    • Det går greit å gå fra han om morningen når jeg skal på jobb. Han kan fint være hjemme alene da. At jeg (vi alle) går om ettermiddagen setter han ikke pris på. Han vil være med meg mest mulig. - Lurer på om han har blitt mer sånn med alderen … 🤔 
    • Er han ikke vant til å være alene? Regner med du bruker ting som frossen kong eller tygg for aktivisering osv.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...