Gå til innhold
Hundesonen.no

Coca's Blue Merle kull


Scarlet

Recommended Posts

Gratulerer Gunn! Håper mor og barn har det bra! Om vel en mnd er det kanskje min tur... :icon_redface:

Tusen takk Sølvi. Mor og barn har det strålende :lol: .

Blir skikkelig spennende å følge med når det kommer noen vakre små hos deg også :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

:D Så kjekt at dere liker dem. Begynner å få litt sansen for den blå jeg også, han er ganske tøff type :D .

Favoritten min pr idag er Tric tispa med helt bliss ;)

Bilder kommer jeg til å legge ut så mange av etterhvert at dere kommer sikkert til å gå lei hihihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hellandussen! Gratulerer med 3 herlige små! Jeg likte tric jentene, jeg da :D Hadde vært skrekkelig gøy å møte dem i en utstillingsring om noen mnd??

*Keep the pictures coming*

Den ene skal iallefall stilles, og jeg går ut fra at den andre også kommer til å bli vist. Hun som skal ha den jeg ikke selv beholder, skal bruke henne i LP og AG ringen. Hun har fra før en AG champ :D , så jeg liker godt tanken på at hun skal kjøpe henne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med valper da:)

Virkelig morro med små barn i heimen.

Lenge til jeg skal ha valper igjenn, men gleder meg kjempe masse til mitt neste kull. Jeg koser meg sånn med de.

Lykke til med småttisene og høres ut som du har funnet gode hjem til de også.

Klem

Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med småttisene Gunn! Herlige avtegn på tricjentene da :P Men det er typisk at den blå ble gutt, hehe..

Hei der :D er enig med Tonje at den blå passer best som gutt hihihihi, for meg var det helt perfekt at det ble to tric jenter. Kjekt du likte tegningene :D .

Til Sara :D

Jeg tror iallefall jeg har funnet bra hjem til dem, men helt sikker på salg er jeg ikke før jeg treffer valpekjøperne face to face :D

Så har jeg jo tatt bilder igjen, med en helt nøytral bakgrunn :P

coca2kull3dg2.jpg

coca2kull3dg1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...