goJJo Skrevet 13. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2007 Molin er ei storpuddel tispe fra kennel Molineux. Hun er født 17.11.06 og kom til meg nesten tre mnd. gammel. Hun skal brukes til lydighet etterhvert og vi har smått begynt å trene allerede Skal også prøve å stille henne ut litt når hun er valp siden hun visstnok ser ganske lovende ut Molin blir Mira sin "store lillesøster" og jeg håper det går bra. Kommer etterhvert flere bilder inne på hjemmesiden vår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 13. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2007 Søte Molin endelig er hun på plass må få se hun en dag da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janne&kenny Skrevet 13. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2007 åh! Nok en gang må jeg bare si: NYDELIG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goJJo Skrevet 13. Februar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2007 Søte Molin endelig er hun på plass må få se hun en dag da.. Ja, det må du jo da! Hu vil leike hvertfall, så kommer nok til å gå flott sammen med Nana og Simba Haha åh! Nok en gang må jeg bare si: NYDELIG! Taaakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 13. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2007 Ååååh, hun er bare så utrolig skjønn! Lille kenguru da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 13. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2007 Gratulerer med ny hund da Var jo herlig da Får ha lykke til med utstilling og lydighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 14. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2007 Ja, det må du jo da! Hu vil leike hvertfall, så kommer nok til å gå flott sammen med Nana og Simba Haha haha.. så bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 14. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2007 Så vakker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goJJo Skrevet 14. Februar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2007 haha.. så bra Vi kan jo komme på besøk en dag til uka kanskje? Om jeg kommer meg dit... (Marianneeee? ) Tusen takk alle sammen, hu er kjempenuttelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 14. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2007 Så stor og søt! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Bianca Skrevet 14. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2007 Så nydelig jenta di var Du må vise oss flere bilder etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 14. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2007 Vi kan jo komme på besøk en dag til uka kanskje? Om jeg kommer meg dit... (Marianneeee? ) Bare å si ifra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 14. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2007 Har sagt det mange mange ganger før men hun er bare så nyderlig Lykke til med både trening og selve kosen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
softis Skrevet 14. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2007 Så nyydelig Åhh, jeg misunner deg.. Gratulerer så mye med valp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar