Gå til innhold
Hundesonen.no

Tasselhoff

millis

Recommended Posts

Skrevet

Det er akvarium :icon_redface:

Her er yndlingsbildet mitt, er det ikke stilig!

Ser kampfiskhunne i bakgrunn og en corry på siden :lol:

post-1365-1171391195_thumb.jpg

Skrevet

Så tøff!

Virkelig artig med litt "uvanlige" ting i karet, men vil den ikke ta fisk etterhvert sår den vokser tror du?

Skrevet

Her er en link :lol:

http://akvaforum.no/dyr.cfm?id=1115&tab=1

Etter det jeg har lest og hørt så går han bra sammen med annen fisk, men ikke alle.

Jeg sjekka opp for de fiskene jeg har selv og det eneste som han ikke kan være sammen med er Guppy.

Ellers har han behov for å komme seg over vann i ny og ned. Har en pinne med en korkplate satt fast på toppen.

Han var litt sky på førsten, men etter at fiskene kom oppi til ham så ble han tøffere. Da fikk jeg endelig tatt disse bildene :icon_redface:

Har også satt papp der slange og ledninger går ut av akvariet så han ikke kommer seg ut. Han er god til å klatre ja!

Skrevet

*Jegvilhajegvilhajegvilhajegvilha* :icon_redface: Tror jeg må ta meg en tur på dyrebutikken imorgen etter eksamen assa! :lol:

Hmmm, men tror du det kan gå bra med reker, snegler og krabbe sammen da...? Hvis de tar sneglisene mine så blir jeg drit sur...! :glare:

Skrevet

Ja jeg syns også klørne er så tøffe :lol:

Jeg aner ikke om han går sammen med snegler og reker (har ikke det selv), men det må jo gå ann å finne ut?

Jeg vil ha snegler etterhvert, så håper det går.

Lykke til med eksamen i morgen Marianne!

Har sitti å leita nå om krabber, reker og sneiler går.

Jeg fant ikke noe om snegler, men leste at flere har opplevd at rekene har blitt borte en etter en da de fikk seg krabbe :icon_redface:

Skrevet
Lykke til med eksamen i morgen Marianne!

Tusen takk! :)

Har sitti å leita nå om krabber, reker og sneiler går.

Jeg fant ikke noe om snegler, men leste at flere har opplevd at rekene har blitt borte en etter en da de fikk seg krabbe :icon_redface:

Da utgikk det å kjøpe krabbe for min del... :lol: Kan jo ikke ta sjangsen på at rekene mine blir krabbemat...! Hmm.. Men hvor mye plass trenger krabbelurene da...?

• 1 month later...
  • 3 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Legitime = oppriktige/riktige i følge lover og regler.
    • Det finnes mange gode bøker og kurs om språk. Turid Rugaas har "På talefot med hunden" og "Bjeffing - språket som høres".  Dette er også en god jeg har i bokhylla www.dogwise.com/the-language-of-dogs-understanding-canine-body-language-and-other-communication-signals-dvd-set/ Hvis du bor på østlandet kan jeg på det varmeste anbefale språkkurset til Lundqvist hundeskole. Jeg har gått det to ganger og det er utrolig lærerikt. Det avhenger veldig av individene om de kan ordne opp selv eller ikke. Så lenge hundene oppfører seg ok mot hverandre og tar hverandres signaler så er det ok. Om det er stor forskjell i alder og adferd på dem så trenger de ofte litt hjelp for å fungere sammen. Jeg mener uansett at det er eierens ansvar å sørge for at alle hundene trives og har det greit, og ingen hunder skal være nødt til å sloss for plassen sin eller mistrives i flokken.
    • De som har flere hunder enn tre og som lever i flokk. Lar dere flokken ordne opp i alt selv? Eller tar dere helt styringa? Blir det værre da? Ønsker kun å lære mere om hundespråk.
    • Hva betyr legit? Betyr det at de er greie?
    • Om kjøper har betalt full valpepris og hunden står registrert på valpekjøper, så eier denne alle rettigheter. Da er det normalt med en leasingavtale for kull hvor andre enn eier er oppdretter. Her vil nok avtalene være forskjellig, normalt sett leaser man for prisen av en valp eller en valp.  Hvilken avtale som gjøres er mellom partene selv.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...