Gå til innhold
Hundesonen.no

Tasselhoff


millis

Recommended Posts

Her er en link :lol:

http://akvaforum.no/dyr.cfm?id=1115&tab=1

Etter det jeg har lest og hørt så går han bra sammen med annen fisk, men ikke alle.

Jeg sjekka opp for de fiskene jeg har selv og det eneste som han ikke kan være sammen med er Guppy.

Ellers har han behov for å komme seg over vann i ny og ned. Har en pinne med en korkplate satt fast på toppen.

Han var litt sky på førsten, men etter at fiskene kom oppi til ham så ble han tøffere. Da fikk jeg endelig tatt disse bildene :icon_redface:

Har også satt papp der slange og ledninger går ut av akvariet så han ikke kommer seg ut. Han er god til å klatre ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Jegvilhajegvilhajegvilhajegvilha* :icon_redface: Tror jeg må ta meg en tur på dyrebutikken imorgen etter eksamen assa! :lol:

Hmmm, men tror du det kan gå bra med reker, snegler og krabbe sammen da...? Hvis de tar sneglisene mine så blir jeg drit sur...! :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg syns også klørne er så tøffe :lol:

Jeg aner ikke om han går sammen med snegler og reker (har ikke det selv), men det må jo gå ann å finne ut?

Jeg vil ha snegler etterhvert, så håper det går.

Lykke til med eksamen i morgen Marianne!

Har sitti å leita nå om krabber, reker og sneiler går.

Jeg fant ikke noe om snegler, men leste at flere har opplevd at rekene har blitt borte en etter en da de fikk seg krabbe :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med eksamen i morgen Marianne!

Tusen takk! :)

Har sitti å leita nå om krabber, reker og sneiler går.

Jeg fant ikke noe om snegler, men leste at flere har opplevd at rekene har blitt borte en etter en da de fikk seg krabbe :icon_redface:

Da utgikk det å kjøpe krabbe for min del... :lol: Kan jo ikke ta sjangsen på at rekene mine blir krabbemat...! Hmm.. Men hvor mye plass trenger krabbelurene da...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
    • Takk for tipset, fikk plass så nå får vi testet ut<3
    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...