Nenya Skrevet 12. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2007 Er det noen her som skal dit. Jeg skal stille en junior pomeranian, husker ikke om det er lørdag eller søndag. Er det noen som har fått papirer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 12. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2007 Jeg tenkte meg å ta en tur dit Men da uten hund. Bare for å titte litt... (står nok, om jeg kjenner meg selv rett, ved dsg-ringen den dagen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 12. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2007 Planen var egentlig å dra dit, men fant ut at det var instruktør kurs, så da blir det ikke noe aV! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zorbas Skrevet 13. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2007 Jeg og min samboer er der fra fredagen av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 13. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2007 Jeg kommer søndagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juliek Skrevet 13. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2007 Jeg har enda ikke fått papirer jeg heller! Det er bare tre dager igjen, det er da ikke vanlig?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 14. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2007 Noen arrangører har slutta å sende ut PM (i hvert fall noen schäferhundklubber). Så sjekk i annonsen om det står noe om det dersom dere ikke har fått papirer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 14. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2007 jeg fikk min i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 16. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2007 Er det noen som kan sjekke hvor mange wheatens voksne det er og klokkeslett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 16. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2007 Samboeren min (plassjef) dro i dag tidlig, selv drar jeg ganske straks... Skal bo der hele helgen. (Skal rigge i dag, skrive i morgen og stille på søndag). Wheaten går søndag- Det er 2+ 7 hunder i ring 4 med oppmøte 10.00. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 16. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2007 Tusen takk=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 17. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2007 Kommer i morgen rundt 10-tiden, skal se wheaten gå Og sosialisere voffsen enda litt mer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 17. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2007 Noen som vet hvor mange buhunder som går? Og evt. resultater om de stillte i dag? Det kommer sikkert på buhundklubbens sider i løpet av uka, men jeg er utålmodig av meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 18. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2007 jeg kom meg aldri dit jeg, var på klippekurs i hele går og har vært syk så hadde ikke ork til å stå opp tidlig i dag.. men men, venter på resultater jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 18. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2007 ååå, vi reiste til campingvogna i helga så ble vist ikke noen tur i letohallen for meg. Rex er vel takknemlig for å heller dra på fjellet å base i snø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 18. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2007 jeg har vært der vettu Stillte Ruby Resultat : Kval 1 , Konk 2 CK og 3 BTK SÅ trenger vel ikke si hvor fornøyd jeg er? Kritikken kommer etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 18. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2007 jeg har vært der vettu Stillte Ruby Resultat : Kval 1 , Konk 2 CK og 3 BTK SÅ trenger vel ikke si hvor fornøyd jeg er? Kritikken kommer etterpå Dritbra!!:D:D Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 18. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2007 Dritbra!:D:D Gratulerer! takk ;D Kritikken : 11 mnd sabel, need to devolup in body, but exceptionell body and type and quality. Balanced head. Typical eye/expression. Good earplace, but needs to develop in font and back. moves steadely with some attirude. Helt grei kritikk, hu trenger å bli ferdig i kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 18. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2007 Ja, da er vi også kommet oss hjem etter nedriggingen. Echo ble 1 kval, 1 konk, CK, Cert, 2 BHK:) Denne gangen var det Duna som ble BIR av valpene, og DInari ble BIM valp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar