Guest Maritus Skrevet 12. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2007 Jeg har en Golden Retriever tispe på 2år, når vi fikk henne var hun redd alt! Grunnen var vel at oppdretteren på en måte "misshandla" henne litt. Han stengte henne inne i en garasje i 3 uker, men mat og vann fikk henne (visste ikke det før han kom med henne til oss). Nå er hun helt fin. Hun er syykt sterk og kan dra meg på akebrette (er 12 år jeg), hun synes det er frykelig morsomt tydeligvis. Hun er også veldig flink til agility, men er redd for sånn gå opp og ned ting "bro" tror jeg det het, men kan hoppe veldig høyt. Hun er en liten golden med ett stort hjerte elsker henne noe syykt, og for meg tror jeg det holder med en hund, det er jo noen som bare skaffer og skaffer det synes jeg er dumt! Fullt navn til min hund er Zoogatas Vesla, moren heter Laika og faren heter Dino Bliks. Har stamtavla helt til ff. Alle er HD-frie. Har veldig lyst til og prøve i utstilling, men kan ingen ting om det! Vis dere vil vite mere kan dere bare skrive under. Pliis skriv hva dere synes om ho (ærlig). Bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette-k Skrevet 12. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2007 Så skjønn hun var Håper på flere bilder også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 12. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2007 *Bilde slettet* Link til min hjemeside Hvis dere/du skriver en hilsen i gjesteboka blir jeg glad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
softis Skrevet 12. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2007 Så nydelig da Hadde selv Golden før (eller familien da). Virker som dere har gjort en god jobb med henne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 12. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2007 Så fin Golden du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 13. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2007 Så søt hun var Dette viste kanskje få, men vi har hatt golden retriever i familien vi å. Og det er en herlig rase Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 23. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2007 Så fin hun er Har en forkjærlighet for Golden! Godt hun har fått det bra hos dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Bianca Skrevet 23. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2007 Helt nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renatepia Skrevet 27. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2007 Skikkelig søøt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 17. April 2007 Rapporter Share Skrevet 17. April 2007 I dag har meg og Charlotte gått en tur ned ved hundeklubben med Rocky og Vesla. Det gikk veldig bra! Og Vesla fant ut at hun ville bade. Har dessverre ikke noen bilder fra turen. Senere i dag slapp meg og pappa Vesla løs i hagen, noe vi sjeldent gjør fordi hun kan komme seg ut. Da satt vi opp to stoler og en treplanke og hun hoppet langt over. Dette var det eneste bilde vi fikk når hun var i spranget over. Skjermen til digitalkameraet vårt er ødelagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 19. April 2007 Rapporter Share Skrevet 19. April 2007 I dag gikk vi tur i bøkeskogen... Vi gikk bare en halvtimes tid! Vi møtte på noen hunder.. Når vi kom jeg så gikk vi i hagen og trente. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 19. April 2007 Rapporter Share Skrevet 19. April 2007 Tre bilder fra i dag: Vesla inne etter tur: Vesla har fått ny løpeline (hjemmemekka): Vesla og løpelina (øynene ble litt rare, men, men...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunlily Skrevet 24. April 2007 Rapporter Share Skrevet 24. April 2007 Vesla er den fineste goldenen jeg vet om! Hun er så sjønn atte! stor klem fra Rocky-gutten og Charlotte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Guest Skrevet 24. April 2007 Rapporter Share Skrevet 24. April 2007 Jeg syns Vesla er nydelig Jeg har også en forkjærlighet for Golden Retrivere siden vi hadde 2 stk i familien da jeg var tenåring, det er kjempesnille hunder! jeg likte veldig godt å gå tur med dem og har mange gode minner fra den tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 8. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2007 Ja, Golden er herlige synes jeg Fikk lyst til å vise ett bilde jeg ble littt fornøyd med: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar