Gå til innhold
Hundesonen.no

Vesla-Golden Retriever


Guest Maritus

Recommended Posts

Guest Maritus

Jeg har en Golden Retriever tispe på 2år, når vi fikk henne var hun redd alt! Grunnen var vel at oppdretteren på en måte "misshandla" henne litt. Han stengte henne inne i en garasje i 3 uker, men mat og vann fikk henne (visste ikke det før han kom med henne til oss). Nå er hun helt fin. Hun er syykt sterk og kan dra meg på akebrette (er 12 år jeg), hun synes det er frykelig morsomt tydeligvis.

Hun er også veldig flink til agility, men er redd for sånn gå opp og ned ting "bro" tror jeg det het, men kan hoppe veldig høyt. Hun er en liten golden med ett stort hjerte elsker henne noe syykt, og for meg tror jeg det holder med en hund, det er jo noen som bare skaffer og skaffer det synes jeg er dumt!

Fullt navn til min hund er Zoogatas Vesla, moren heter Laika og faren heter Dino Bliks. Har stamtavla helt til ff. Alle er HD-frie. Har veldig lyst til og prøve i utstilling, men kan ingen ting om det! Vis dere vil vite mere kan dere bare skrive under. Pliis skriv hva dere synes om ho (ærlig).

Bilder:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Guest Maritus

I dag har meg og Charlotte gått en tur ned ved hundeklubben med Rocky og Vesla. Det gikk veldig bra! Og Vesla fant ut at hun ville bade. Har dessverre ikke noen bilder fra turen.

Senere i dag slapp meg og pappa Vesla løs i hagen, noe vi sjeldent gjør fordi hun kan komme seg ut. Da satt vi opp to stoler og en treplanke og hun hoppet langt over. :o

Dette var det eneste bilde vi fikk når hun var i spranget over. Skjermen til digitalkameraet vårt er ødelagt :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Vesla er nydelig :icon_confused: Jeg har også en forkjærlighet for Golden Retrivere siden vi hadde 2 stk i familien da jeg var tenåring, det er kjempesnille hunder! jeg likte veldig godt å gå tur med dem og har mange gode minner fra den tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...