Gå til innhold
Hundesonen.no

Forslag til domene?


Taran

Recommended Posts

Ja, etter å ha laget hjemmeside siden Oktober-06. Så tror jeg det er på tide å legge den ut.

I steden for å oppdatere for meg selv.. hehe..

Men, er det noen som har forslag til domene ? Vil ha domene.com

Vil ha et navn som passer til flere hunder, elghund og aussie. Og det skal også gå ann å bruke det om jeg får flere/mindre hunder med tiden..

Selv er jeg heelt grønn...

Blir også glad om noen forteller meg hvor mye plass jeg burde ha og hvor jeg finner de beste tilbudene. :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
hvordan laster man opp til slike domenesider? kan man bruke et standard ftp program? (cyberduck/ smartFTP)

Ja, det kan du. Hos noen webhotell får du også tilgang til et kontrollpanel hvor du kan logge deg på og laste opp filer. Men et ftp-program er som regel det greieste :ahappy: Noen hjemmesideprogrammer har også innebygget ftp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet på noen domener nå.

www.tellbett.com

Alså navnet til Tella og Betty

www.skogstroll.com

Fordi vi bor i skogen, og er noen troll ? :ahappy:

www.skogshund.com

Bor i skogen med flere hunder ?

Nei, jeg aner ikke.. Flott om dere sa hva dere likte best :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en kennel som heter Skogstrollet. Så da blir jo domenet ditt evt ganske likt kennelnavnet deres.

Edit: Jeg har domenet mitt herifra: Cliche. Husker ikke hva jeg betalte da jeg kjøpte det, men i år fikk jeg regning på 150 kroner fra de. Har 1000MB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg vet er det et område i Stavanger som de uoffisielt kaller for "Hundeskogen". Men jeg tviler på at noen ville syns det var problematisk om du tok det domenet.

Men hva med f.eks skogshundene.com?

Var ikke et dumt forslag det, men liker personlig hundeskogen bedre.. Men men..

Enda ikke kjøpt noe, så får se om jeg kommer på noen andre forslag i mellomtiden :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden hunder kommer og hunder går. og du er interessert i å behold samme domene hele tiden ville jeg ikke valgt tellbett.com men likte skogshundene.com eller hundeskogen.com

Hundene kommer ikke og går alså:o Sånn vis folk tror det..

Men har en gammel hund som ikke lever så mye lenger, og domene sku også fungere om jeg fikk meg en hund til om noen år :ahappy: Hehe..

Har valgt hundeskogen intill vidre, men siden jeg prøvde å registrere meg på henger seg opp hele tiden ( One.com) Men skal prøve igjen senere ;) Eventelt bruke linken Nirm oppga.. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundene kommer ikke og går alså:o Sånn vis folk tror det..

Men har en gammel hund som ikke lever så mye lenger, og domene sku også fungere om jeg fikk meg en hund til om noen år :ahappy: Hehe..

Har valgt hundeskogen intill vidre, men siden jeg prøvde å registrere meg på henger seg opp hele tiden ( One.com) Men skal prøve igjen senere ;) Eventelt bruke linken Nirm oppga.. :hug:

var det jeg mente da. At hunder lever ikke evig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var det jeg mente da. At hunder lever ikke evig.

Hehe, jeg som missforsto litt :ahappy:

Nå har jeg registrert meg på www.hundeskogen.com :hug:

Så nå kan jeg endelig få opp siden min, som jeg bare har drevet med siden Oktober.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg som missforsto litt :ahappy:

Nå har jeg registrert meg på www.hundeskogen.com :o

Så nå kan jeg endelig få opp siden min, som jeg bare har drevet med siden Oktober.. hehe

Det er bra. For jeg tror absolut ikke at du bytter ut hunder ofte ;) (men livets gang derimot).

Gleder meg til å se siden :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg har heller ikke lov å gjerde inne utenfor, så jeg har en hau kompostgrinder stående som jeg drar ut og bruker som gjerde når jeg vil. Funker gull og ikke noen som kan si noe på det. 😊 Dog er egen hage et must når jeg en gang flytter, firte på det kravet her fordi jeg fikk så mye annet jeg ville ha og jeg kan gjøre som jeg gjør nå med grindene. 
    • Foreslår som Simira, langline. Da jeg bodde i Trondheim hadde jeg heller inne inngjerdet hage. Den lydige hunden gikk løs, den ikke så lydige var i langline. Haha, nei, si det. Man blir vandt med det etterhvert. Men det er mange ganger hvor jeg teller etasjene for å motivere meg  I tillegg har jeg drømt om å på en eller annen måte kunne gå rett ut fra 4.etasje og ned på gress. Vi koser oss ekstra mye når vi er på hytten hvor vi kan ta to skritt fra soverommet, også er vi ute.
    • Bodde i blokk (med heis) med marka like utenfor døra og parker i nærheten og synes det fungerte helt fint med valp/hund. Selvsagt deilig med egen hage som vi har nå, men det er først og fremst en større fordel for oss tenker jeg (tror ikke hunden bryr seg nevneverdig om å være ute i egen hage eller sitte en rolig plass ute i nærheten, med mindre hunden liker å være mye ute i hagen også alene da, som ikke har gjeldt hundene jeg har hatt/den jeg har). 
    • Haha, jeg skjønner ikke at folk takler det. Hadde en venninne som bodde i 5. etg med valp, uten heis. Hvordan går det an, liksom? Vi bodde i leilighet med én trapp ned/ut da vi fikk Odin, med Kovu hadde vi hus og hage så døren stod stort sett åpen ut. Og uten mulighet for inngjerding hadde jeg ikke vurdert en gang. Selv om man kommer langt med langline da. Men å kunne ha hagedøra åpen og bare la hundene gå inn og ut som de vil er så deilig.
    • Jo takk. Flytter i løpet av sommeren, håper jeg har nogenlunde renslig valp innen den tid.  Det som er dumt at jeg får ikke lov til å gjerde inn tomta, det er dritt. Er så vant til inngjerdet hage, det blir nok ny vane jeg må tillegge meg. Håper naboene er greie.  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...