Gå til innhold
Hundesonen.no

LABB - foret du kan gi til alle =)

MarieR

Recommended Posts

Skrevet

hadde netopp et lite pinsvin som sto og spiste maten til ask..knasket det i seg, store bitene. spiste av hånden gjorde det å. skikkelig tamt. pinnsvin er utrolig søte dyr! så nuskete da! =) virket som om LABB - foret hvirkelig falt i smak for han spiste og smattet og koset seg. hihi.

Skrevet

Bare husk å vær obs på at pinnsvin er salmonella bærere,og dette er meget smittsomt!

Så bare se...ikke røre..! :wink:

Skrevet
Bare husk å vær obs på at pinnsvin er salmonella bærere,og dette er meget smittsomt!

Så bare se...ikke røre..! :wink:

Skal ikke gjøre det mer, klarte bare ikke la vær den ene gangen... :oops:

Skrevet

Ja pinnsvin er søte :) Men som Calina sier de er bærere av salmonella og de fleste har lus og fuglelopper, så det er ikke så veldig smart å kose med dem ;)

Skrevet

hoho. var masse pinnsvinn der vi bodde før så jeg tok de med inn på kjøkkenet og gav de melk og ost.:) også for litt siden da jeg var i bergen så skulle jeg klappe et svin som løp rundt utenfor så freste den til meg:O trodde ikke de freste:|

Skrevet
hoho. var masse pinnsvinn der vi bodde før så jeg tok de med inn på kjøkkenet og gav de melk og ost.:) også for litt siden da jeg var i bergen så skulle jeg klappe et svin som løp rundt utenfor så freste den til meg:O trodde ikke de freste:|

Pinnsvin skal ikke ha melk..De tåler det ikke.. Farlig..

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...