mowgli Skrevet 10. Februar 2007 Rapporter Skrevet 10. Februar 2007 Her er en artikkel hentet fra vg.http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=163840 En mann ville hevne seg på eksen og hisset opp pitbullen hennes til å angripe henne.
Betty Skrevet 10. Februar 2007 Rapporter Skrevet 10. Februar 2007 Er det veldig sterke bilder på den artikkelen? *tør ikke åpne*
softis Skrevet 10. Februar 2007 Rapporter Skrevet 10. Februar 2007 Er det veldig sterke bilder på den artikkelen? *tør ikke åpne* Ikke av hunder, men av mennesker.. Huff.. *opppgitt* stakars hunden og dama..
Betty Skrevet 10. Februar 2007 Rapporter Skrevet 10. Februar 2007 Åpnet den såvidt, men lukte den fort igjen . Huff stakkars...
ellish Skrevet 10. Februar 2007 Rapporter Skrevet 10. Februar 2007 Off så fælt.. at det finnes sånne mennesker.. den mannen burde bli avlivet !
sonja027 Skrevet 10. Februar 2007 Rapporter Skrevet 10. Februar 2007 Blir så oppgitt over sånne mennesker, det er jo akkurat de som setter det fæle ryktet på Pit` er! Hadde jeg sett den mannen på åpen gate hadde jeg personlig bitt av øret OG nesen på han! Stakkars dama.
C.J Skrevet 10. Februar 2007 Rapporter Skrevet 10. Februar 2007 Men herregud da..Det er jo virkelig ikke bare denne mannen sin feil at hunden gjorde som den gjorde. Denne hunden må ha vært mentalt ustabil, og det er skremmende.. Jeg er av dem som ikke anser pitbullen som en farlig rase. Og mener at det som gjør enkelte individer farlige, er eieren. Men denne hunden var 8 år gammel, og hadde vært hos sin eier fra den var valp. Jeg vet jo ikke om den har blitt trent til hundekamper eller til å angripe folk, men hvis vi utelukker det, og sier at dette bare var en familiehund (hvilket jeg håper og tror at den var) så blir jeg bekymret. For denne hunden klikket rett og slett. Ifølge avisen da.. Håper noen forsto hva jeg ville få frem..jeg skriver litt rotete, skjønner dere
Argyr Skrevet 11. Februar 2007 Rapporter Skrevet 11. Februar 2007 Men herregud da..Det er jo virkelig ikke bare denne mannen sin feil at hunden gjorde som den gjorde. Denne hunden må ha vært mentalt ustabil, og det er skremmende.. En hund trenger ikke å være ustabil i min bok for å klikke når noen bruker eieren som slagvåpen MOT hunden. Det er vel rimelig å anta at stemningen var ganske opphetet fra før av... Jeg mener også å se at hundens ansikt ikke er helt "som det skal være", men det kan jo være jeg som ser ting fordi jeg helst vil at historien skal være på en viss måte...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar