Gå til innhold
Hundesonen.no

Youtube og din hunderase.

MarieR

Recommended Posts

Blandingshund, åtte minutter av en hunds liv in fast motion. Søkte på flat coated dobermann retriever også men der kom det ikke opp noe gitt... :innocent:

toller

Kom opp masse treff på nova scotia duck tolling retriever. Likte denne :)

(redigert pga mye tull å feil med linkene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel egentlig brukt opp kvota mi her, men jeg fant en hel grøsser! :ph34r: Måtte jo ha med den (Hovedpersonene eh.. hovedhundene er en havanais og en havanais/malteser.)

After being murdered by a coyote, the spirit of a young Maltese haunts the two dogs that live in her old house. But will Max and Trixie figure out what she wants before they suffer the same fate?

NB! Husk å ha på lyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel egentlig brukt opp kvota mi her, men jeg fant en hel grøsser! :ph34r: Måtte jo ha med den (Hovedpersonene eh.. hovedhundene er en havanais og en havanais/malteser.)

After being murdered by a coyote, the spirit of a young Maltese haunts the two dogs that live in her old house. But will Max and Trixie figure out what she wants before they suffer the same fate?

NB! Husk å ha på lyd!

Haha, den var skikkelig bra! :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!
Åh herrigud sjekk de små søte trynene her da. Satt med tårer i øynene jeg og tenkte på da Vanilla var valp: :)

Morsom tråd :P

Den var så SØT! :innocent: tenkte på archie da han var bitteliten og rund *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...