Gå til innhold
Hundesonen.no

Plantasjenbur


HHC

Recommended Posts

Mener og ha hørt noen på et forum snakke om dette før, men ikke sikker på om det var her.

Saken er; Jeg gikk til innkjøp av det største stålburet til Plantasjen i dag, grunnen, skal til NKK Bergen med Kristine og da kan jeg ikke ha det "skikkelige" da det blir aalt for tungt.. Noen som har noen erfaringer på kvaliteten på disse burene? Nå er ikke 400 den stoore summen, men greit å vite :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig ganske god erfaring med burene. De fungerer bra, har brukt det når jeg skal bort og på utstillinger. Eneste var at når jeg var på en utstilling pakket jeg det sammen og en dame tråkket på buret (ikke med vilje) men da ble den ene stanga ødelagt! Så nå bruker jeg det ikke lenger, men har tenkt til å kjøpe et til i og med at jeg syns det var sjekt og det er ganske lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tåler ikke spes mye..! Har opplevd at stangen inni har brukket.. Nå fikk det skikkelig juling av Houdini Lita men :P har mine stående i stua åpne hele tiden, det er vel det de fungerer best til :P

Åssen stang inni stålburet er det som brakk? :P

Er det virkelig SÅÅ dårlig kvalitet på stålburene? Har sett på de, og syns de virker grei, men tøyburene derimot :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA! Jeg leste nå i tråstarters innlegg at det var stålbur ikke tøybur :P Altså jeg leste innlegget først men så leste jeg Mariannes innlegg etterpå og da tenkte jeg på det tøyburet som jeg kjøpte på plantasjen... :P

Var egentlig det jeg trodde, at dere hadde misforstått. MEN om det gjelder marianne vet jeg ikke.

Syns det hvertfall er veldig rart om det blir så fort ødelagt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen stang inni stålburet er det som brakk? :P

Er det virkelig SÅÅ dårlig kvalitet på stålburene? Har sett på de, og syns de virker grei, men tøyburene derimot :P

HAHA! Jeg leste nå i tråstarters innlegg at det var stålbur ikke tøybur :P Altså jeg leste innlegget først men så leste jeg Mariannes innlegg etterpå og da tenkte jeg på det tøyburet som jeg kjøpte på plantasjen... :P

:P:P Sorry, bare jeg som glemte å følge med..... :P Jeg har stoffburene ikke stålburene så egentlig så kan jeg ikke uttale meg i denne tråden i det hele tatt...! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det lille stålburet, og synes det fungerer bra. Bruker det både inne og i bil. Det er samme patent som Breeders (jeg har det og). Det eneste er at stålet ikke er like kraftig og at et par av "bøylene" som holder veggene sammen var litt skjeve. Men det gjør ingenting, og buret var jo billig, så man kan ikke forvente et i stjerneklasse uansett. Det skrangler ikke noe mer enn breeders sitt heller. Det eneste er at det mangler bærehåndtak når det er lagt sammen, men det kan man sikkert fikse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har både stort og lite og er veldig fornøyd. Det store buret veier mindre enn et medium av en annen type, det var derfor jeg kjøpte det. Syntes utstillingsburet var så tungt. Nå har jeg fått et som er større og lettere, både jeg og hunden er fornøyd!

De små er jo bare å ta under armen. Supre!

Kvaliteten er bra nok, har ikke hatt noen problemer, men synes at døren på langsiden kunne vært litt mindre...

Prisen gjør jo at jeg kan ha egne bur som kun brukes til utstilling, så slipper jeg å demontere innebur eller bilbur når vi skal på utstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har både stort og lite og er veldig fornøyd. Det store buret veier mindre enn et medium av en annen type, det var derfor jeg kjøpte det. Syntes utstillingsburet var så tungt. Nå har jeg fått et som er større og lettere, både jeg og hunden er fornøyd!

De små er jo bare å ta under armen. Supre!

Kvaliteten er bra nok, har ikke hatt noen problemer, men synes at døren på langsiden kunne vært litt mindre...

Prisen gjør jo at jeg kan ha egne bur som kun brukes til utstilling, så slipper jeg å demontere innebur eller bilbur når vi skal på utstilling.

Akkurat slikt bruk mitt skal være til og da ser det jo ut som om det holder til nettopp det! :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det lille stålburet.

Det er satt opp og pakket sammen en del ganger, merker ikke noe til at det er verre enn det største og dyre (men dog TUNGE) buret jeg har.

Men tøyburet, jeg har et fra Lidle, er det like "usolid" som det på Lidle, noen som vet?

Skal hente valpen i det nemlig, på toget. Ville ikke at hans første tur utenfor heimen skal være i et skranglebur på toget. Tenker å ha valpen mest mulig på fanget, men om han sovner er det vel bedre å ligge i et bur, trygt, enn at jeg må holde på ham. Turen til sammen for meg er 22 timer, så antar jeg får behov for å sove litt jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det lille stålburet.

Det er satt opp og pakket sammen en del ganger, merker ikke noe til at det er verre enn det største og dyre (men dog TUNGE) buret jeg har.

Men tøyburet, jeg har et fra Lidle, er det like "usolid" som det på Lidle, noen som vet?

Skal hente valpen i det nemlig, på toget. Ville ikke at hans første tur utenfor heimen skal være i et skranglebur på toget. Tenker å ha valpen mest mulig på fanget, men om han sovner er det vel bedre å ligge i et bur, trygt, enn at jeg må holde på ham. Turen til sammen for meg er 22 timer, så antar jeg får behov for å sove litt jeg også.

Regner med du mener å spørre om buret på lidl er like usolid som det på plantasjen?

Jeg har det og jeg mener at det er det IKKE. :innocent:

Har et makent kjøpt på dyrebutikk til 6-800 kr og merker ikke forskjell i kvaliteten på de to. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan si meg hvor stort det største er? Vurderer nemlig å kjøpe det slik at jeg har plass til begge hundene i et bur. :innocent:

Jeg har en bittelitt høyere versjon nå, fra en annen leverandør, og der ligger alle 3 når jeg kjører bil - uten problemer... Så jeg tror nok dine to har gooood plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...