Lilleulv Skrevet 8. Februar 2007 Rapporter Skrevet 8. Februar 2007 Jeg vurderer sterkt å skaffe meg samojed... falt pladask for rasen og har faktisk satt meg på valpeliste.... juhuuu Tenker litt på navn. har lyst på et litt sånn vinter/eskimo/sibirsk/vinterindianer-aktig navn på denna hunden. hvis dere skjønner hva jeg mener? f.eks. på hanhund: Nanook. Jeg skal ha tispe... Kan dere hjelpe meg med forslag? Hva heter den ungen i istid?
Fillerya Skrevet 8. Februar 2007 Rapporter Skrevet 8. Februar 2007 Samojeder er nydelige Synes Isa er et fiint navn.
iza'bella Skrevet 8. Februar 2007 Rapporter Skrevet 8. Februar 2007 Iza er fint(den ene hunden vi hadde het det )
nikita3 Skrevet 8. Februar 2007 Rapporter Skrevet 8. Februar 2007 Det er så mange utolig fine navn Pappa hadde en samojed før , det var hannhund da den het Zakki Men hvis det er tispe så kan du jo se på noen filmer med hunder i f.eks. eventyret i alaska , det er det jo polarhunder .. eller så kan du jo gå inn på noen sider der det står mange hundenavn.
Wanderlust Skrevet 8. Februar 2007 Rapporter Skrevet 8. Februar 2007 Jeg kommer ikke med noen ideer MEN om du går inn på siden min, under WEB og LINKER. så vil du finne linker til navnesider litt nedover på siden. Og på den nederste linken av de kan du nok lete deg ihjel etter navn
Artemis Skrevet 8. Februar 2007 Rapporter Skrevet 8. Februar 2007 Direktelink til side med eskimonavn ++ http://www.lowchensaustralia.com/names/eskimonames.htm
Wheaten terrier Skrevet 8. Februar 2007 Rapporter Skrevet 8. Februar 2007 tispe: Miyax hann: Kapu Amaroq (fra boka "ensom blant ulver") La oss få vite hva du bestemmer deg for da
Maria Skrevet 8. Februar 2007 Rapporter Skrevet 8. Februar 2007 Synes du burde velge noe som står litt i stil med Nemi jeg da.. Iza var pent! Av andre eskimonavn synes jeg Kaya er ganske fint!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar