M.J Skrevet 22. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2007 Søndag 4. mars passer bra for meg ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 24. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2007 *tenke* 4 mars kan passe for meg ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goJJo Skrevet 25. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2007 Søndag 4. mars passer bra for meg ihvertfall. *tenke* 4 mars kan passe for meg ja! Flott da Noen flere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 25. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2007 Jeg vil hvis dere orker drittungen min da dere vil få dere ett sjokk må bare få meg litt fri fra hytta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 26. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2007 Jeg vil hvis dere orker drittungen min da dere vil få dere ett sjokk må bare få meg litt fri fra hytta Hehe, Archie er litt sånn overivrig når det gjelder andre hunder (jokking er visst fryktelig morro). Men dette skal vi jo trene på Så det går sikkert helt greit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 26. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2007 Da har jeg fått fri fra hytta hehe ^_^ kanskje vi kan gå ett tur og leke etterpå?? trene inkalling frognerparken f.eks? eller noe annet sted P's Sonja kommer også tror jeg men hun har ikke internett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goJJo Skrevet 26. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2007 Så fint det er flere som gidder Hvem er vi da? goJJo med Molin og kanskje Mira Marianne med Rikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 26. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2007 goJJo med Molin og kanskje Mira Marianne med Rikke M.J(Marie) med Vesla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 26. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2007 goJJo med Molin og kanskje Mira Marianne med Rikke M.J(Marie) med Vesla (muligens) Marianne med Archie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 26. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2007 goJJo med Molin og kanskje Mira Marianne med Rikke M.J(Marie) med Vesla (muligens) Marianne med Archie Turbogutten(Amanda) med Turbo (mest trolig) Sonja med mor,far og søster med de to voksne(blandingene) og blackie (franske bulldogen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 27. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2007 Skal vi avtale noe tidspunkt kanskje?? hehe:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 27. Februar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2007 Jeg som faktisk startet denne tråden er nødt til å trekke meg Skal til Kongsberg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 27. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2007 Okei det var jo synd da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goJJo Skrevet 28. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2007 Klokka to på Oslo S, feks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 28. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2007 Det passer for meg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 28. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2007 Er ikke 100% sikker på om jeg blir med, men regner med det! Men Cathrine! Da tar vi toget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 28. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2007 Jeg kan prøve å stille opp Kanskje jeg får dratt med meg Ulrikke og Millie og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goJJo Skrevet 28. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2007 Er ikke 100% sikker på om jeg blir med, men regner med det! Men Cathrine! Da tar vi toget! Joda, du må det syns jeg ;D Haha, nekter å kjøre? Er jo noe dritt å få parkert, så det er kanskje likegreit uansett... Jeg kan prøve å stille opp Kanskje jeg får dratt med meg Ulrikke og Millie og Jo flere jo bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 28. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2007 Ulrikke blir med Dette blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goJJo Skrevet 28. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2007 Ulrikke blir med Dette blir bra. Flott agitt! Det passer for alle klokka 1400 på Oslo S også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 28. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2007 Tror det skal passe for meg. Skal på revy den dagen, men er ganske sikker på at jeg rekker begge deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ulrikke92 Skrevet 1. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2007 Jepp. Jeg blir med! Marianne & jeg kommer med bøllene våre vi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goJJo Skrevet 3. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2007 Da er det sånn at alle kommer imårra? Orker ikke dra helt til Oslo om det er en som møter opp ;P Hadde vært veldig typisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 3. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2007 Ja, vi stiller opp. Er ikke sikker på hvor lenge vi blir der da men :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 3. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2007 Vi stiller opp + kanskje en venninde av meg med kongepuddel;) jeg blir der til de siste går sikkert:P hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar