Gå til innhold
Hundesonen.no

LP vs. Agility


Silje_M_H

LP eller Agility?  

20 stemmer

  1. 1.

    • LP
      4
    • Agility
      4
    • Liker begge like godt
      11
    • Ingen av delene
      1


Recommended Posts

Jeg liker egentlig agility best jeg... Har ikke tålmodighet til LP...

Skulle trene "bli" i dag med Enya, med skult fører... det tok nøyaktig et halvt minutt det, så ble jeg dritt lei, og kom frem igjen :) Heldigvis har jeg en samboer som tar seg av lydigheten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt, har ikke prøvd agility og heller ikke lydighet helt ordentlig enda. En ting er sikkert: Knærne mine liker helt klart lydighet best. De er så elendige at jeg får vondt hvis jeg setter opp farta sånn at jeg tar meg fram til fots fortere enn sju kilometer i timen liksom. Veit ikke helt hvorfor jeg valgte meg agility på leiren da, men vi får i alle fall prøvd det da. :roll:

Egentlig så tror jeg rally lydighet er tingen for oss - men det er jo ikkeno kurs for det her i Trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, vil prøve alt jeg og. Gjerne rally LP også. det virker på en måte litt lettere enn vanlig LP. og siden Zira er mitt første treningsoffer så hadde det jo vært gøy å prøve. Noen som driver med Rally i nærheten av lillestrøm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns LP er best, men det er fordi vi lykkes med treningen og konkuranser. Hadde vi hele tiden gjort det ille på konkurranser og treningen var bare shit hadde jeg ikke likt LP like godt liksom... Men agility er moro det også!

LP er veldig pirrende da... Det krever så sinnsykt mye konsentrasjon og beherskelse av nervene. I agility skjer alt så fort og får ikke tid til å være nervøs:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rally lydighet. Jeg snakket med Lene for ca en måned siden da jeg traff henne på et agilitystevne, Jeg spurte om hvorfor hun hadde sluttet med rally lydighet, og hun sa at det hadde blitt en slags "konkurranse" mellom vanlig LP og rally. Og jeg tror man ble tvunget til å velge en av delene :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...