Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva vil du se?


Recommended Posts

Skrevet

Når du besøker hundemesser, og standene til forskjellige hundebutikker, hva vil du se? Er det noe som kan fange oppmerksomheten din spessielt?

Eller skal de bare ha utstyret sitt hengende der?

Skrevet

Jeg liker å se på bur,kobbel,halsbåndmshampoer,sprayer,børster og slike ting. Er ikke så facinert av dilledolle ting som glorete hundedekken og prinsessesenger. Altså en EKTE hundebutikk med EKTE hundeutstyr :P

Var og så på en eller annen "butikk" på utst i vormsund. Der MÅTTE det jo seff bare være noen som solgte designer dekken for 2000 kr stk. Jeg så på to dekken og måtte bare gå! Hvem er det som kler opp hunden i Boa da?? :?

Skrevet

Blir irritert på det der jeg også..Det er så sinnsykt dyrt!! Er liksom dyrere enn menneskeklær jo [-X #-o

Skrevet
Jeg har helt dilla på halsbånd.. shopper.. og shopper.. og shopper! :roll:

Hehe, det vet jeg. :P:)

Når jeg er et sted de selger hundeutstyr (det være seg hundemesser, utstillinger eller dyrebutikker) ser jeg på alt minst seks ganger, for det er liksom ikke så veldig mange hundeutstillinger eller hundemesser å dra på her rundt omkring, så da kan man likeså godt få med seg alt som er når man først er et sted der de selger hundeting. Om noen skjønte hva jeg mente med det.

Skrevet

Jeg liker stands der de har litt utenom det vanlige. For eks. flotte halsbånd og kobbeler, til en okey pris.

For pisen og kvaliteten spiller størst rolle uansett! Og ikke minst humøret og kunnskapene til selger. Syns den som skal selge hundeutstyr må kunne hva han/henne snakker om og må kunne veilede deg ang. størrelser osv.

Skrevet
Jeg liker stands der de har litt utenom det vanlige. For eks. flotte halsbånd og kobbeler, til en okey pris.

For pisen og kvaliteten spiller størst rolle uansett! Og ikke minst humøret og kunnskapene til selger. Syns den som skal selge hundeutstyr må kunne hva han/henne snakker om og må kunne veilede deg ang. størrelser osv.

Jupp! Pluss at det er kjempegøyt å plukke..! hihih...-jeg måå kjenne på ting før jeg evt kjøper noe.! :)

Skrevet
Jeg liker stands der de har litt utenom det vanlige. For eks. flotte halsbånd og kobbeler, til en okey pris.

For pisen og kvaliteten spiller størst rolle uansett! Og ikke minst humøret og kunnskapene til selger. Syns den som skal selge hundeutstyr må kunne hva han/henne snakker om og må kunne veilede deg ang. størrelser osv.

endelig noen svar som besvarte spørsmålet mitt, hele spørsmålet blei litt feil når det havna under denne katagorien :)

Skrevet
jeg liker å se på halsbånd og kobbel jeg å! Og hundeleker. Eller ting jeg trenger. Syns det er bra om de har litt utvalg! :)

Samme her.. ;)

Liker også å se på dekken og gensre.. (praktiske sådan) + godteri og godbiter i alle former og farger.. ;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
    • Er det lurest å ha gjerde der man parkerer bilen også? Da må man ha port. Eller lurest å kun ha gjerde der man ikke kjører bil?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...