Gå til innhold
Hundesonen.no

Hallelujakameratene

Nirm

Recommended Posts

Skrevet

Fra "Marit Vollsæter - Med Ræven i fatle" ser jeg. :D Var forøvrig og så det live på Ole Bull teater i Bergen. Det nummeret er knallbra! :D

Guest Christine
Skrevet

Skulle så gæli ha tatt opp lydklipp av Ida på skolen når hu sang Halleluja i fjor...Fikk frysninger hele gjengen, og det var utroolig bra sunget!

Skrevet

Selv om jeg er ihuga cohen fan innrømmer jeg glatt at Jeff Buckley sin versjon er langt langt bedre (nå er jeg Bucley fan og da :D ). Jeff Buckley sin versjon er også den disse "kameratene" har prøvd å covre.

Guest Dina-jenta
Skrevet

Denna sangen/videoen er genial! Halleluja, halle barry, helledussen, halleluja... :Laugh:

Skrevet
Selv om jeg er ihuga cohen fan innrømmer jeg glatt at Jeff Buckley sin versjon er langt langt bedre (nå er jeg Bucley fan og da :wub: ). Jeff Buckley sin versjon er også den disse "kameratene" har prøvd å covre.

Enig, Jeff Buckley er utrolig flink!

Skrevet

Synes at ingen slår Leonard Cohen jeg da :ahappy:

Ser de plutselig heter "Halleluja-kameratene" etter at de originale gitarkameratene (forståelig nok) gikk litt lei plagiatet... :rolleyes:

Guest Just me!!
Skrevet

Haha! Grefsenrevyen hadde også sin versjon av Halleluja, "Hva med du da", den var råbra :wub:

Guest Just me!!
Skrevet
Var du også på Grefsenrevyen? :innocent:

Jaa, søsteren min går der og hjalp til på kost&mask. :) "Kjenner" han ene skuespilleren, han kjempehøye gutten :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...