Poter Skrevet 30. Januar 2007 Rapporter Skrevet 30. Januar 2007 Hei! Vi har tre australian shepherd, her kommer noen bilder av dem. Minstemann Arn først. Han er 1 år gammel, kommer fra Meet MyOwn kennel i Sverige og trenes i agility og bruks: Så av den mellomste, Brimi på snart 6 år. Han kommer også fra Meet MyOwn i Sverige og er onkelen til Arn. Han har jeg trent redning og agility med, men han er nå pensjonert pga en ryggskade: Så er det "far" sin hund, Coyote, på snart 8 år. Han kommer fra Dancing Skies kennel og trenes agility med:
Artemis Skrevet 30. Januar 2007 Rapporter Skrevet 30. Januar 2007 Kjempefine hunder! Morsomt bilde i kofferten!
Poter Skrevet 30. Januar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Januar 2007 Vanvittig vakre hunder! Tusen takk
TineSimbaNana Skrevet 31. Januar 2007 Rapporter Skrevet 31. Januar 2007 Så vakre hunder De var kjempe herlige, aussie er virkelig en flott rase
Mailin Skrevet 31. Januar 2007 Rapporter Skrevet 31. Januar 2007 Nei se! Der var jo de to blå og lille kvalpi også framme! Artige bilder;)
Poter Skrevet 11. August 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 11. August 2008 Nei se! Der var jo de to blå og lille kvalpi også framme! Artige bilder;) jeg hadde glemt at vi kalte Arn for kvalpi! Han er jo fortsatt liten, så mulig navnet må gjennoppstå.
PsychoLynx Skrevet 11. August 2008 Rapporter Skrevet 11. August 2008 *sukk* Brimi gutten.... Han blir fortsatt bare flottere og flottere når jeg ser på de gamle bildene han.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar