Mirai Skrevet 27. Februar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Februar 2007 I går tok jeg bilder av Cathrine og Marianne, med Mira, Molin og Rikke. Her er to av bildene (det er de jeg har redigert foreløpig): Cathrine og Molin: Marianne og Rikke: Dere andre som ville, må sende meg mail snart og si ifra når det passer for dere
akela Skrevet 27. Februar 2007 Rapporter Skrevet 27. Februar 2007 Morsomme bilder, skal du lage et tema om hunder og eiere kanskje, de to siste var jo ekstra morsomme i så måte, men fin posering i det første også
Mirai Skrevet 27. Februar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Februar 2007 Morsomme bilder, skal du lage et tema om hunder og eiere kanskje, de to siste var jo ekstra morsomme i så måte, men fin posering i det første også Ja, oppgaven er jo portrettbilder av hund og eier, så det er litt ekstra gøy når de i tillegg har litt likheter goJJo: Ja, dere var så flinke atte
Marianne&Java Skrevet 27. Februar 2007 Rapporter Skrevet 27. Februar 2007 De ble jo kjempefine da! Hehe! Så for meg at jeg hadde grimaser på alle bildene, sånn som jeg surra!
Jane Skrevet 28. Februar 2007 Rapporter Skrevet 28. Februar 2007 Så fine bilder ! Vi må virkelig finne en annen dag så vi får kommet å tatt noen bilder også, du er jo kjempe flink Er du ledig tirsdager fremover ?
Mirai Skrevet 28. Februar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Februar 2007 Så fine bilder ! Vi må virkelig finne en annen dag så vi får kommet å tatt noen bilder også, du er jo kjempe flink Er du ledig tirsdager fremover ? Ble ikke vi enige om tirsdag neste uke? 6. mars? Men hvis det ikke passer, så får vi avtale en annen dato. Send meg en mail dersom du vil ha en annen dato og det ikke passer neste uke!
Jane Skrevet 28. Februar 2007 Rapporter Skrevet 28. Februar 2007 Åhhh, jeg er surrete ! Kunne vi ha kommet en annen dag enn Tirsdag ? Mandag, onsdag eller torsdag den samme uken ?
Mirai Skrevet 28. Februar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Februar 2007 Dere kan komme på onsdag, men da må det bli fra halv fire og utover
Jane Skrevet 28. Februar 2007 Rapporter Skrevet 28. Februar 2007 Kjempe fint, da kommer vi på onsdag etter 15.30 =) Vi tar ferja fra Moss som går 15.30 , da er vi hos deg rundt 16.15 tenker jeg.
HHC Skrevet 28. Februar 2007 Rapporter Skrevet 28. Februar 2007 Julie: Om du har lyst på en stor utfordring kunne jeg tenkt meg å kommet en tur Om du tør å prøve deg på den utfordringen vel å merke!
Jane Skrevet 21. Mars 2007 Rapporter Skrevet 21. Mars 2007 I dag kommer vi, håper du er klar for trollungene fra Moss :icon_fun:
am.akita Skrevet 21. Mars 2007 Rapporter Skrevet 21. Mars 2007 hei, Vi kommer gjerne dette har jeg faktisk tenkt på en stund men ikke fått rotet meg til Vi bor i eidsfoss så det er jo ikke lange turen heller.
Mirai Skrevet 21. Mars 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Mars 2007 I dag kommer vi, håper du er klar for trollungene fra Moss :icon_fun: Jess! Jeg skal ordne studioet i neste friminutt, så får dere bare ringe når dere er her hei, Vi kommer gjerne dette har jeg faktisk tenkt på en stund men ikke fått rotet meg til Vi bor i eidsfoss så det er jo ikke lange turen heller. Send meg en mail, så kan vi avtale.
Jane Skrevet 22. Mars 2007 Rapporter Skrevet 22. Mars 2007 Takk for i går, Julie Var hyggelig å treffe deg og vi er kjempe spent på sluttresultatet av bildene, vi gleder oss masse til å se de. Forstår at det ikke går ann å rumperetusjere, men har stor tro på at bildene ble bra uansett
HHC Skrevet 22. Mars 2007 Rapporter Skrevet 22. Mars 2007 Flotte bilder Julie, du er virkelig flink Horten vgs er? Bakkenteigen?
Mirai Skrevet 22. Mars 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Mars 2007 Flotte bilder Julie, du er virkelig flink Horten vgs er? Bakkenteigen? Hehe, nei, det er i Horten Sentrum. Fortsetter forbi Bakkenteigen og inn i Horten. Ca ti minutter lenger å kjøre, kvarter kanskje. Ti minutter vil jeg tippe
Mirai Skrevet 23. Mars 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Mars 2007 Her er det første bildet ferdig av Jane.
MartineH Skrevet 23. Mars 2007 Rapporter Skrevet 23. Mars 2007 Her er det første bildet ferdig av Jane. Flink du er
Turnip Skrevet 23. Mars 2007 Rapporter Skrevet 23. Mars 2007 Så fint det ble!! Du er virkelig flink!! Sara var nydlig på bildet, fikk skikkelig lyst til å kna og kose den hunden nå
Mirai Skrevet 23. Mars 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Mars 2007 Åhh Julie, så fine du gjorde oss Du må si ifra om det er noe du vil forandre på. Feks om det er for mye redigert eller noe
Jane Skrevet 23. Mars 2007 Rapporter Skrevet 23. Mars 2007 Bilde var helt perfekt det, Julie, skjønner jo at du ikke får redigert vekk den pølsa rundt magan så jeg er storfornøyd med arbeidet ditt du flinke jenta
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar