Gå til innhold
Hundesonen.no

fauven.com

Kjerstii

Recommended Posts

• 3 weeks later...
Skrevet

Ny layout ble lagt ut i natt :hmm:

Gjeste- og dagbok farger blir endret i løpet av dagen.

Kan noen komme med konstruktiv kritikk?

Si gjerne ifra hvis noe er skjeft eller ikke passer inn ;)

Skrevet

Som sagt tidligere så synes jeg layen din er flott, men det er noe små fiksfakseri med den. Blant annet så skriftstørrelsen større i oppdateringsboksen enn på resten av siden. På de andre sidene så er det også forskjell på hvilken skriftstørrelse som dukker opp. Menyframen din er også skeiv i forhold til hovedframe/iframen din. Også bør du bytte tittelen "Ny side 1" (som dukker opp i tittellinjen eller hva det heter :hmm: ) til noe annet som f.eks fauven.com e.l.

Som sagt så er det sånne små fiksfakserier, men siden er flott ;)

Skrevet
Som sagt tidligere så synes jeg layen din er flott, men det er noe små fiksfakseri med den. Blant annet så skriftstørrelsen større i oppdateringsboksen enn på resten av siden. På de andre sidene så er det også forskjell på hvilken skriftstørrelse som dukker opp. Menyframen din er også skeiv i forhold til hovedframe/iframen din. Også bør du bytte tittelen "Ny side 1" (som dukker opp i tittellinjen eller hva det heter :icon_redface: ) til noe annet som f.eks fauven.com e.l.

Som sagt så er det sånne små fiksfakserier, men siden er flott :)

Tusen takk :)

Skal se på det senere i dag :lol:

• 1 month later...
Skrevet

Kun èn ting jeg finner å kritisere :P Det er at den er litt "uklar" eller hvordan jeg skal forklare det øverst rundt "velkommen til fauven.com".

Forside bildet ditt kommer ikke opp. men det er kanskje bare her? :ermm:

Ellers en veldig flott side :P

Skrevet
Kun èn ting jeg finner å kritisere :P Det er at den er litt "uklar" eller hvordan jeg skal forklare det øverst rundt "velkommen til fauven.com".

Forside bildet ditt kommer ikke opp. men det er kanskje bare her? :ermm:

Ellers en veldig flott side :P

Takk :P

Ble overskriften "klarere" nå?

Hmm, vet ikke hvorfor forsidebilde ikke kommer opp jeg :P

Flere som mangler det?

EDIT: Nå tror jeg forsidebilde skal funke :P

Skrevet

Nå er det flott. men forsidebildet funker fortsatt ikke, men tror jeg vet problemet, for om jeg ser på navnet på bildet er det en "å" der :ermm: Da pleier det ikke å vises.

Skrevet
Nå er det flott. men forsidebildet funker fortsatt ikke, men tror jeg vet problemet, for om jeg ser på navnet på bildet er det en "å" der :P Da pleier det ikke å vises.

Funker det nå? Har tatt vekk å-en i navnet :ermm:

• 1 month later...
Skrevet

Da er ny layout på plass :D

Veldig enkel, men var litt vrient å få den på plass likevel! Men øving gjør mester :D

Hvordan er den? Vet at kantlinjene ikke stemmer helt overens, men utenom det?

Hilsen i GB mottas med takk :D

(banner og button på link siden blir oppdatert snart)

• 1 month later...
Skrevet

Kjempefin layout!

Herlige farger som passer Taika! Oversiktlig og pen :P

Skel jeg pirke litt, ser det litt rart ut at bildet av taika bare blir 'kuttet' av om du skjønner? (på banneret)

Hva med å lage en tynn linje under der, som resulterer i en liten snurevipp? (så det slipper å være en lang tynn linje som strekker seg til menyen)

Uff, er jo så dårlig i å forklare :P

Men det er en flott side! :whistle:

Skrevet

Veldig fin side, og fargene passet jo perfekt :P Men jeg er kanskje litt enig med HanneJ angående avkuttingen av det bildet, det blir litt "brått" om du skjønner. Ellers super side :whistle: Har satt opp link til dere før såvidt jeg kan huske!

Skrevet

Takk :whistle:

Vet det ble litt brått med den avkuttinga, skal se om jeg får det til litt bedre senere. Skal oppdatere linkene senere i kveld :P

• 3 months later...
Skrevet
Da får jeg pent vente til "proffene" mener jeg er gammel nok da.

Veit jo av flere studioer som tattoverer og piecer folk under 16, men de bør jeg kanskje ikke stole på?

Da har jeg endelig fått lagt ut ny layout. Har ikke oppdatert bloggen på leeenge, men skal se om jeg får tatt en oppsummering i morgen. Anyway; vil gjerne ha synspunkter på den nye layen :cry:

• 1 month later...
Skrevet

Ny layout igjen :) Vet at den hvite bakgrunnen er kjedelig, men leter etter en ny en.

Så hva synes dere? :D (utenom den hvite bakgrunnen)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Da får jeg prøve å se etter ett annet navn til den kommende valpen min da. Siden ingen av dem falt i smak. Har dere noen andre forslag på fine navn til tispe?
    • Hva gjør dere om 10-15 år? Kommer dere til å fortsette å ha ny hund da? Det er umulig å vite men hva tror dere? Hvor gamle er dere? Jeg selv aner ikke. Ser ingen liv utenom hund men nå har jeg hatt hund hele voksne liv. Men om jeg skal fortsette med hundetrening,kurs,utstilling vites ikke. Da må jeg ha noe annen hobby men jeg vet ikke hva. Hva tror dere dere skal?
    • Var ingen av dem fine?
    • Hvilket navn er finest av Emmy, Lilly eller Sally?
    • Det er variasjon i egenskaper innad i rasen, men generelt vil jeg påstå at Hovawarten er mer samlet mentalt. De skal ha arbeids- og samarbeidslyst. Til forskjell fra mange av gjeterne kan de nok virke litt sta og egenrådige, men mitt inntrykk er at det veldig ofte er fører som ikke har knekt koden for å motivere til samarbeid med en hund som gjerne arbeider selvstendig. Det som gjør at jeg tror hoffen kan passe deg ut i fra din beskrivelse av ønsker er: - "atletiske og friske bruksschäfere der «mykere» egenskaper vektlegges" - Hoffen er en generelt frisk rase, med en funksjonell bygning. Det finnes dessuten et enormt helseregister hvor det er god oversikt over forskjellige sykdommer.  -  "Hunden som jeg ser etter er atletisk og lett, elsker å bruke nesen til f eks smeller, fungerer bra til lydighet, veldig lite skarp og ikke like mye drifter og «heithet» som hos de heftigste bruksschäfere, men ellers med forventede egenskaper av en schäferhund i en sunn kropp." - dette er for meg egentlig essensen av en hoffe. De er veldig alsidige uten å være ekstreme, og perfekte som aktive familiehunder med kapasitet for langt mer. De er atletiske og holdbare (noe variasjon i størrelse er det). Elsker å bruke nesa og trener gjerne lydighet. Den gjennomsnittlige hoffen har lite skarphet. De har (og skal ha) en del drifter, men de aller fleste er mer moderate enn de heftigste bruksschäferne. Det en skal være klar over, er at det er en vokter. De skal dog ikke vokte på alt og alle. Mine følger for eksempel gjerne med på det som skjer utendørs, men varsler kun i veldig spesielle tilfeller (hvis det plutselig står en ukjent hund på gårdsplassen eller om det er unormal aktivitet på natta). De reagerer for eksempel ikke om det banker på døra. Lager ikke lyd når jeg kommer hjem eller om noen de kjenner kommer inn uanmeldt når jeg ikke er hjemme. Vet ikke hvor du holder til, men send meg en PM om du har spørsmål og/eller eventuelt ønsker å møte en eller flere hoffer så skal jeg finne noen i nærheten av deg
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...