Gå til innhold
Hundesonen.no

fauven.com


Kjerstii

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Som sagt tidligere så synes jeg layen din er flott, men det er noe små fiksfakseri med den. Blant annet så skriftstørrelsen større i oppdateringsboksen enn på resten av siden. På de andre sidene så er det også forskjell på hvilken skriftstørrelse som dukker opp. Menyframen din er også skeiv i forhold til hovedframe/iframen din. Også bør du bytte tittelen "Ny side 1" (som dukker opp i tittellinjen eller hva det heter :hmm: ) til noe annet som f.eks fauven.com e.l.

Som sagt så er det sånne små fiksfakserier, men siden er flott ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt tidligere så synes jeg layen din er flott, men det er noe små fiksfakseri med den. Blant annet så skriftstørrelsen større i oppdateringsboksen enn på resten av siden. På de andre sidene så er det også forskjell på hvilken skriftstørrelse som dukker opp. Menyframen din er også skeiv i forhold til hovedframe/iframen din. Også bør du bytte tittelen "Ny side 1" (som dukker opp i tittellinjen eller hva det heter :icon_redface: ) til noe annet som f.eks fauven.com e.l.

Som sagt så er det sånne små fiksfakserier, men siden er flott :)

Tusen takk :)

Skal se på det senere i dag :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Kun èn ting jeg finner å kritisere :P Det er at den er litt "uklar" eller hvordan jeg skal forklare det øverst rundt "velkommen til fauven.com".

Forside bildet ditt kommer ikke opp. men det er kanskje bare her? :ermm:

Ellers en veldig flott side :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun èn ting jeg finner å kritisere :P Det er at den er litt "uklar" eller hvordan jeg skal forklare det øverst rundt "velkommen til fauven.com".

Forside bildet ditt kommer ikke opp. men det er kanskje bare her? :ermm:

Ellers en veldig flott side :P

Takk :P

Ble overskriften "klarere" nå?

Hmm, vet ikke hvorfor forsidebilde ikke kommer opp jeg :P

Flere som mangler det?

EDIT: Nå tror jeg forsidebilde skal funke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det flott. men forsidebildet funker fortsatt ikke, men tror jeg vet problemet, for om jeg ser på navnet på bildet er det en "å" der :P Da pleier det ikke å vises.

Funker det nå? Har tatt vekk å-en i navnet :ermm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Da er ny layout på plass :D

Veldig enkel, men var litt vrient å få den på plass likevel! Men øving gjør mester :D

Hvordan er den? Vet at kantlinjene ikke stemmer helt overens, men utenom det?

Hilsen i GB mottas med takk :D

(banner og button på link siden blir oppdatert snart)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Kjempefin layout!

Herlige farger som passer Taika! Oversiktlig og pen :P

Skel jeg pirke litt, ser det litt rart ut at bildet av taika bare blir 'kuttet' av om du skjønner? (på banneret)

Hva med å lage en tynn linje under der, som resulterer i en liten snurevipp? (så det slipper å være en lang tynn linje som strekker seg til menyen)

Uff, er jo så dårlig i å forklare :P

Men det er en flott side! :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin side, og fargene passet jo perfekt :P Men jeg er kanskje litt enig med HanneJ angående avkuttingen av det bildet, det blir litt "brått" om du skjønner. Ellers super side :whistle: Har satt opp link til dere før såvidt jeg kan huske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
Da får jeg pent vente til "proffene" mener jeg er gammel nok da.

Veit jo av flere studioer som tattoverer og piecer folk under 16, men de bør jeg kanskje ikke stole på?

Da har jeg endelig fått lagt ut ny layout. Har ikke oppdatert bloggen på leeenge, men skal se om jeg får tatt en oppsummering i morgen. Anyway; vil gjerne ha synspunkter på den nye layen :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...