Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvordan begynner du å le?


Guest Christine

Recommended Posts

Guest Christine

Begynner du lett å le?

Hvordan humør har du? Kjedelig eller dårlig?

Hihi, i går så skulle jeg gå hjem fra Rema med noen fra videregående og veninna mi, da jeg plutselig begynte å le..OGså skulle vi gå ned en istrapp, hvor veninna mi gikk på trynet, og jeg begynte såklart å fortsette med å le..

Off, alle andre måtte trøste henne, fordi jeg klarte ikke å stoppe med å le...Nå er hun hos sykehuset og tar røngten, muligens brudd..Sorry, men jeg ler enda...*Dårlig humor deluxe*

Også ler jeg enormt av vitser som denne: " Det var en gang en mann som kjørte opp en låvestige. Der sto det en høne!"

Off, fortell litt om din humor:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :P Jeg ler av nesten alt! Jeg klarer sjeldent å holde meg alvolig hvis det virkelig ikke er alvolig, noe som er ganske irriterende egentlig.. Folk kan si og gjøre nesten hva som helst også ler jeg. Har ikke akuratt god humor kan en si.

Lo faktisk litt av den visen du skrev Christine ;) Det sier litt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Det var den samme historien ja! :Laugh:

hmm.. min humor. Det er vel ikke stort annet å si om den enn at den er någet spesiell :P

Det kommer VELDIG ann på humøret mitt hva jeg ler av. Jeg kan le av en gråstein på bakken hvis jeg er i latter-humør.

For å beskrive litt mer fortsåelig ler jeg av Dagfinn Lyngbø, Harald Eia, Espen Eckbo, Bård Tufte, Atle Antonsen, tufte, tre brødre (etterfølger av team antonsen, hysterisk morsomt!), Trond Viggo ;) , Ylvis brødrene.. hmm.. Ja.

Også selsagt sånne fjollete jente ting. Når jeg er heelt ute og kjører er jo som sagt AAALT morsomt :P

Jeg konkluderer med at humoren min er veldig varierende og svingende :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter jo å ler så jeg nesten dævver akkurat nå, fordi jeg og Gojjo sitter ved siden av hverandre og nerder mest med 3 data'r! Og har nettopp tømt en bøtte med snop, hører på fjortissmusikk, sikler brus og sjokolade pga latterkramper og ler så masse av andre ting man ikke bør nevne her inne! Og har forresten nettopp åpna en pose med sjokolade! Sjokofamilien juleversjonen!

Kjedelig humor? Hva er egentlig det a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lo så voldsomt når jeg brakk ankelen at jeg aldri ga meg... Tror kanskje jeg lo i flere timer mere eller mindre, kom ikke helt over hvor morsomt det var at jeg klarte å brekke beina med et par sko ;D

Kan ha noe med saken å gjøre at var smålig berusa, men ok ;D Uansett. Tror jeg har dårlig humor, i hvertfall om jeg er trøtt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

humor? folk sier jeg ikke har det.... :)

Jeg har garantert verdens dårligste humor.

når jeg var "liten" så skulle jeg trille kusina mi en tur i vogna hennes..

Jeg skulle krysse en vei da jeg glapp vogna og den trillet nedover bakken...En man tok vogna(heldigvis), og jeg sto på toppen av bakken og LO...jeg lo så jeg grein...var ikke før eter på jeg tenkte hvor farlig det kunne hvert :)

Men jeg ler "alltid" hvis det er noe farlig eller skummelt som skjer...Aner ikke hvorfor.

også klarer jeg å vri ALT over i "koffert" og tenker ganske perverst...og kan bryte ut i den værste latteren selv om jeg sitter alene :P

Det var litt om min "humor"....Jeg innrømmer selv at jeg har verden dårligste humor da.... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler av sarkasme og ironi. Fins ikke noe morsommere. Syns også fordommer er utrolig morsomt om det gjøres på den riktige måten... Slipp Jimmy fri f.eks., en hysterisk morsom film.

Ellers har jeg en tendens til å le når noen faller eller har gjort noe dumt, men jeg mener det ikke. Jeg syns bare det er morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har utrolig dårlig humor! Jeg ler av dårlige vitser som: Alle barna hoppa ned fra taket untatt Per for moren drev kiosk ! :)

Når jeg er trøtt (egentlig ellers også) så har jeg veldig koffert-humor! Da kan alt bli litt "feil" liksom.. :P

Btw, den vitsen din Christine var god :)

Så synes jeg ironi er kjempegøy da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

*Pjuuh* Godt å se at det ikke bare er jeg som har koffert-humor..Må nesten komme med ett eksempel:

Læreren hade fått en lapp av musikklæreren hvor det sto:

"Hei, håper det går greit at jeg bruker Per og Thomas fra klokken 08.00-10.00 i morgen."

Hele klassen brøt ut i latter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Pjuuh* Godt å se at det ikke bare er jeg som har koffert-humor..Må nesten komme med ett eksempel:

Læreren hade fått en lapp av musikklæreren hvor det sto:

"Hei, håper det går greit at jeg bruker Per og Thomas fra klokken 08.00-10.00 i morgen."

Hele klassen brøt ut i latter :)

hahahahaha :Laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Pjuuh* Godt å se at det ikke bare er jeg som har koffert-humor..Må nesten komme med ett eksempel:

Læreren hade fått en lapp av musikklæreren hvor det sto:

"Hei, håper det går greit at jeg bruker Per og Thomas fra klokken 08.00-10.00 i morgen."

Hele klassen brøt ut i latter :)

Haha! :)

Vi har noen fra heimkunnskapstimen:

Jon: Kan jeg få en bolle?

Læreren: Nei, det er ikke mine boller!

(bolle = ..... på dansk)

Lars: Åssen ser sausen din ut a?

Ja, jeg har dårlig humor! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Pjuuh* Godt å se at det ikke bare er jeg som har koffert-humor..Må nesten komme med ett eksempel:

Læreren hade fått en lapp av musikklæreren hvor det sto:

"Hei, håper det går greit at jeg bruker Per og Thomas fra klokken 08.00-10.00 i morgen."

Hele klassen brøt ut i latter :)

I dag lærte vi om trigonomentri (nei jeg kommer aldri til å kunne skrive det rett) og areal osv, og da læreren skrev areal= 1/2 bh og flere begynte å fnise, spurte hun om det virkelig var så lett å lage humor. Forøvrig er det mange tilfeller som er litt koffert, hehe... Som da samf.faglæreren min dreiv og fortalte om hvilke yrker det tradisjonelt har vært flere kvinner enn menn og motsatt. "mens mannfolka ofte har hatt yrker med grovmotorikk, som tømrere, rørleggere osv, har jentene oftere vært flinkere med fingrene." jah, det er tydeligvis så lett å lage humor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Hahahaha, jeg er nødt til å le :Laugh:

Off, jeg begynner å le så sinnsykt fort, og det tar lang tid før jeg stopper! :)

Jeg bruker å si: "Jeg er en stoooooor amerika koffert!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også utrolig dårlig humor. Om noen detter, jeg kan bare ikke slutte å le, det er jo ikke noe snilt å le av noen som slår seg, men det er jo så morsomt. Og om noen gjør noe komisk, det er nok at hunden springe på en rar måte eller lager noen merkelige grimaser og jeg ler meg i hel. utrolig tørr humor på meg, men det får det heller bare være.... Jeg får i allefall trent mine magemuskler :Laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler av stort sett det meste ja.. jeg og to venninner i klassen er kjent som de som hele tiden ler - og det er herlig å le :ahappy: Vi er fnisejentene.. men om vi har en god humor, det er en annen sak..

Jeg skal innrømme at jeg har kofferthumor ja, jeg klarer å vri det meste om til koffert.. :kiss:

Jeg ler også av folk som tryner, men hvis de virkelig skader seg, hadde jeg nok klart å skjerpe meg - for når de skader seg, blir det ikke så morsomt lenger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt kalt sarkasmens prinsesse av flere jeg kjenner. Ler av ironi og sarkasme, men sarkasme er selvfølgelig bare morsomt når jeg selv utøver den. :ahappy: Moro! Ellers må jeg inømme at jeg ofte tenker ganske koffert. Ellers ler jeg av vitser, de fleste. Jeg ler generelt ganske mye. Det er gøy! Jeg og pappa har en felles morsom(synes vi) humor, mens mamma aldri skjønner hva vi ler av. Mamma blir snurt når vi ler av henne uten at hun skjønner hvorfor. Kan vel si at jeg liker å ha det morsomt på andres bekostning :closedeyes: Så da vet dere det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler av nesten alt. Ting som andre synes er teit. Også ler jeg av dårlige vitser som ingen synes er morsomme. Jeg skjønner nesten aldri poenget med noen vitser, men ler uansett jeg. F.eks så lo jeg sikkert i en halv time av et sugerør som lå oppå en fryseboks. Så, man kan vel si at jeg har ekstremt dårlig humor :ahappy:

Ja, også ler jeg som oftest til jeg griner :kiss:

Også smiler jeg nesten hele tiden. Folk spør alltid "får du ikke vondt av å smile så mye? tror du er det gladeste mennesket som finnes". hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan le av det meste i grunn? Galgenhumor, ironi, sarkasme, skarp humor, litt intelligent humor (når blondinene sitter femte gang man forteller vitsen og fremdeles ikke tar poenget...), på-kanten-humor, internhumor...

...men jeg hater practical jokes! Jeg gikk rundt en tid og trodde en hadde blitt skutt i sin ungdoms vår, så var det bare føflekkarr. Veldig morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at jeg ikke er den eneste med dårlig humor! :)

Kjedelig humor, det vil jeg si folk som sjeldent ler kan kalles ;)

Latter forlenger livet :)

jeg kan begynne å le av ingenting også jeg :rolleyes: og mine egne vitser uten mening..

Den vitsen din var bra Christine ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Hill’s ID boksemat har vært redningen de gangene jeg har hatt erfaring med skikkelig mage-/tarminfeksjon hos hund, ikke vet jeg hvorfor denne maten er så effektiv sammenlignet med vanlig skånekost, men det er det. Burde brukes etpar dager lenger enn man tror er nødvendig, og gjerne også DiaTab eller medisinsk kull som tilskudd.
    • Vil gjerne høre deres erfaringer om hund og diare, om hvor langvarig en mage-/tarminfeksjon kan være:  Tispen min er snart 9 år gammel. For halvannen uke siden fikk hun løs mage/diare. Etter noen dager ga jeg henne probiotika, uten at det så ut til å hjelpe.  Tok kontakt med veterinærklinikken, der klinikksekretæren mente at det ikke var noen grunn til konsultasjon så lenge hun var pigg og hadde matlyst. Hun foreslo å bruke Webiotic.  Tispen fikk Webiotic i tre dager, og avføringen ble normal. Nå, tre dager etter avsluttet kur, har diareproblemet kommet tilbake (oppe to ganger i natt...). Jeg har gitt henne probiotika. Det er nå helg, og problemet er jo ikke akkurat akutt. Men har tenkt å ta kontakt med veterinæren igjen på mandag.  Jeg vet jo ikke om klinikken vil mene om tispen "kvalifiserer" til konsultasjon, siden dette ikke ser ut til å gi seg. Bør jeg insistere? I bakhodet lurer jo tanken på tarmkreft. Men altså, hunden virker pigg og spiser. Hadde blod i avføringen tidlig i sykdomsperioden, men ikke nå.  Noen som har noen erfaringer å komme med?  
    • Så denne tråden nå og vil bare skyte inn noe; Det er altfor tidlig å forvente noen som helst grad av renslighet for en valp på den alderen. Den har ikke rukket å utvikle blærekontroll nok til å engang vite i forkant når den må på do. Den vet det ikke før den plutselig tisser seg ut. Nå er det en stund siden du skrev innlegget, og jeg antar at du har begynt å se forbedringer på denne fronten den siste tiden?    
    • Jeg har latt oppdretter bestemme valp til meg. Også da det sto mellom 2 av forskjellig farge, og jeg helst ville ha en av dem. Men jeg tenker at det er greit å si ifra til oppdretter at man ønsker seg en spesiell farge.  En venninne kjøper nå en valp. Hun bestilte den mørkeste valpen, for den syns hun var penest. Oppdretter sa at det ikke var valpen som passet best min venninne. Men hun fikk kjøpe den likevel. Regner med at det går greit uansett  👍
    • Stakkars lille Izuba ❤️ og deg  Jeg har av og til sett huggorm når vi har vært på tur. Og da har gjerne bikkja allerede passert den på stien 😱 Det har gjerne gått bra fordi hunden ikke har tråkket på den, eller prøvd å snuse/sjekke hva den er. Liker ikke hoggorm når jeg er på tur med hunden 😧
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...