risen Skrevet 16. Januar 2007 Rapporter Skrevet 16. Januar 2007 Hei. Jeg har nettop flyttet til lillestrøm og trenger å sosialisere hunden min. Vet noen om noe hundetreff i/rundt Lillestrøm ? Jeg så at det var et hundetreff i fetsund (http://www.vip-losjen.net/), er det langt dit? Er det noen som har vært der ? Hilsen Rolf
Wanderlust Skrevet 16. Januar 2007 Rapporter Skrevet 16. Januar 2007 hei, er fra lillestrøm. Det er i fetsund(hvaltjern) de treffene er, eller tar jeg feil nå? Det ligger vel (hm, ikke flink på tider), 10-20 min med buss. (går en buss i timen dit om jeg ikke husker feil, og samme gjelder innover til lillestrøm mener jeg også).
Caroline Skrevet 5. Februar 2007 Rapporter Skrevet 5. Februar 2007 Jeg bor mellom Sørumsand og Fetsund, og er stadig hos pappa i Lillestrøm. Jeg blir gjerne med på tur/treff/sosialisering Spesielt valpen hadde hatt godt av det!
bastian Skrevet 30. April 2007 Rapporter Skrevet 30. April 2007 hei jeg bor på jessheim og blir gjerne med på lek og moro:)
Maria Skrevet 30. Mai 2007 Rapporter Skrevet 30. Mai 2007 Har ikke sett denne tråden før nå, men jeg blir gjerne med på treff i Skedsmo/Lillestrøm/Lørenskog. Selv bor jeg på Fjellhamar, 8 minutter fra Lillestrøm med tog. Rop ut hvis dere vil ha et lite treff, så kan vi prøve å komme oss dit!
WheatenMali Skrevet 30. Mai 2007 Rapporter Skrevet 30. Mai 2007 mulig jeg kan være med, men jeg er ikke så glad i å bruke lang tid på å bytte busser ol. så vi får se -_-
Ida:) Skrevet 30. Mai 2007 Rapporter Skrevet 30. Mai 2007 Jeg bor i Gjerdrum.. Ikke langt unna det, så jeg er med
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar