Gå til innhold
Hundesonen.no

Oppdatering på meg..;)


Aya

Recommended Posts

Som noen av dere kanskje husker skulle jeg få en papillon valp ved navn Mio.. Desverre skjedde mange ting veldig raskt (går ikke inn på det nå), og det viste seg at det ble umulig å ha valp akkurat nå.. Avbestilling ble nødvendig, og jeg var knust i flere uker.. På lyssiden kan jeg fremdeles ha hund, bare en litt eldre en, en som allerede er vant til å være alene hjemme noen få timer hver dag, og som er vant til andre hunder.. Det var kjempeleit at det ikke ble pappis valp akkurat nå (men EN dag!!), men jeg kan i det minste tilby en av de mange omplasseringshundene et godt hjem; raseren eller blanding.. De finnes det så mange av, og med tålmodig trening får jeg nok en fin hund der og.. Så jeg leter og leter, og besøker hunder og eiere.. Ikke lett å velge en venn for livet nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er der sånn ca annenhver dag;) Veldig fin og seriøs side!! Mange flotte hunder.. men jeg vil HELST unngå å fly/sitte på tog i syv timer om det er mulig.. Selv om: dukker den perffekte hunden opp drar jeg hvor langt som helst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får si ifra om den perfekte hunden kommer på charlottes, for i så fall må vi få til å møtes! :wink:

Da vi skulle skaffe oss hund, hadde vi hele tiden mest lyst på labrador, men snuste litt på omplasseringssidene for å sjekke om det kom opp noen andre vi kunne tenke oss. Hadde denne hunden blitt lagt ut for omplassering en måneds tid senere kunne det ha vært vår, men det ble litt tidlig å kjøpe henne rundt 10. oktober: http://www.charlottes.no/?page=hundeinfo&m...vis_info&id=284

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi, jaaa, men så skulle jeg egentlig ikke før fem min før, også har jeg ikke mob. nr til noen av dere:s men lette rundt da.. og så noen veldig fine korthåra collier!! dessuten ante jeg ikke at lundehunder er så små:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men jeg er litt kresen når det er en omplasseringshund det gjelder.. Allerhelst skulle jeg hatt en schäfer eller tervueren, men orker ikke ha en så stor hund nå.. Så jeg satser på en Border Collie og nedover;) Gjerne en miniatyr, men det er sjelden de omplasseres. Jeg har sett og prøvd en million hunder, føles det ut som, men venter til jeg finner den "perfekte"- best for både hund og eier det, når man overtar en voksen/unghund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp- og når du mister de verdifulle første valpe månedene, så synes jeg det er enda viktigere.. Fryktelig irriterende at det er så mange som lyver om hvorfor de ikke kan ha hunden, så når jeg hilser på så finner jeg ut at den har en eller annen sinnsyk uvane..:/ hehe, men den som venter på noe godt...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...