Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilke utstillinger skal dere på i år?


Monab88

Recommended Posts

Her er de utstillingene vi helt sikkert skal på (skal på alle NHL utstillinger også)

3 februar - hellerudslaetta

17 mars - Letohallen

2-3 juni - drammen

10 juni -tønnsberg

23-24 juni - Trondheim

28-29 juli - Moss

11-12 augustt -oslo

30 sept. - oslo

27 oktober - eidsvoll

10-11 nov. - orkdal

23 - 25 nov - Hamar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5. Feb Messehall A om jeg ikke husker feil.. www.vestfoldretriever.no :)

Koslig om du kommer, skal bare stille 3 hunder, men kan hende at du kanskje kan stille en Juniorhanne for meg om Aris går videre :)

Da får jeg vel kanskje ta meg en tur da :P Vi snakkes senere på msn.. (sorry OT mod.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10+11/2-2007 Ølen (Stille pomme og tervuren, pluss at Tassa og Gobben er med)

24+25/3-2007 NKK Bergen (Kun kikke, Tassa og Gobben er med)

5+6/5-2007 Stavanger (Stille Oscar, Tassa og Gobben er med)

12+13/5-2007 NKK Kristiansand (Stille Oscar, Tassa og mallevalpen er med)

7+8/7-2007 Ålgård (Stille Oscar og malle valpen, Tassa er med)

8+9/9-2007 NKK Stavanger (Stille Tyson, mallevalpen og Tassa er med)

10+11/11-2007 Stord (Stille mallevalpen og Tyson, Tassa og Gobben er med)

23+24+25/11-2007 Hamar (Stille Oscar, mallevalpen og Tassa er med)

Blir sikkert flere også ;) Men det er disse jeg har nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er den foreløpige listen vår :

Norsk Shetland Sheepdog Klubb. Bergen. 28.04.07

Norsk Collie Klubb Vestlandet. Bergen. 29.04.07.

Sunnmøre Hundeklubb. Ålesund. 19-20.05.07.

Surnadal Og Rindal Hundeklubb. Oppdal. 16.06.07.

Oppdal Hundeklubb. Oppdal. 17.06.07

Vestnes Hundeklubb. Vestnes. 01.07.07

Trøndelag Selskapshundklubb. Trondheim. 25.08.07

Norsk Shetland Sheepdog Klubb. Trondeim. 26.08.07

Gudbrandsdal Hundeklubb. Hundorp. 02.09.07

Orkdal Hundeklubb. Orklahallen. 10.11.07

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har oppdatert datoer på alle utstillingene.

Har også lagt til Letohallen 17-18 mars :hyper:

jeg har tewnkt å melde på ruby den 18 ( men får se ann pelsen litt) mye mulig det er en av de siste før vi får en skikkelig røyteperiode.. hiih

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Huff, det er jo så fryktelig når man setter opp en slik liste og begynner å tenke på hva dette kommer til å koste i reise, overnatting, påmelding, mat, jobb (og fri fra den andre), laaaange dager og korte netter, slitne hunder og få helger hjemme til bare å slappe av på...

Fra nå:

April: Stange,

Mai: Valpeshows Drammen + Nannestad, SV-07 Österbybruk

Juni: NKK Drammen + stor spesial samme helg, 2 x Romerike, NKK Trondheim

Juli: Mosseutstillingen

August: Nesbyen (3 utst. samme helg), NKK Oslo (eller dobbel int. i Danmark)

Sept.: NKK Stavanger, Spesial i Sverige (Ronneby), Oslo (Dalmatinerkl.)

Okt.: NKK Kongsvinger, Letohallen (x2)

Nov.: DKK Herning, Kongsberg, Hamar

Des.:Stora Stockholm, Letohallen

Men de aller fleste helt avhengig av dommere selvsagt - så jeg regner ikke med å reise på alle disse.

Apropos å ta ferie i Jula - eller omvendt.. Dere har fått med dere at Dober/Rottw.klubbens utstillinger fra Oktober er flyttet til 29. og 30. Desemer (ja, dagene før nyttårsaften!) ?

DET blir jo litt merkelig, da..

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lagt så mange utstillingsplaner enda, naturlig nok siden valpen ikke er født enda :icon_confused: .

Jeg har begynt så smått å planlegge! Lille Ullball skal få oppleve valpeshow i løpet av senhøsten. Orklahallen i november iallfall. Kanskje det dukker opp noe i september også, jeg har ikke full oversikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det er jo så fryktelig når man setter opp en slik liste og begynner å tenke på hva dette kommer til å koste i reise, overnatting, påmelding, mat, jobb (og fri fra den andre), laaaange dager og korte netter, slitne hunder og få helger hjemme til bare å slappe av på...

Fra nå:

April: Stange,

Mai: Valpeshows Drammen + Nannestad, SV-07 Österbybruk

Juni: NKK Drammen + stor spesial samme helg, 2 x Romerike, NKK Trondheim

Juli: Mosseutstillingen

August: Nesbyen (3 utst. samme helg), NKK Oslo (eller dobbel int. i Danmark)

Sept.: NKK Stavanger, Spesial i Sverige (Ronneby), Oslo (Dalmatinerkl.)

Okt.: NKK Kongsvinger, Letohallen (x2)

Nov.: DKK Herning, Kongsberg, Hamar

Des.:Stora Stockholm, Letohallen

Men de aller fleste helt avhengig av dommere selvsagt - så jeg regner ikke med å reise på alle disse.

Apropos å ta ferie i Jula - eller omvendt.. Dere har fått med dere at Dober/Rottw.klubbens utstillinger fra Oktober er flyttet til 29. og 30. Desemer (ja, dagene før nyttårsaften!) ?

DET blir jo litt merkelig, da..

Susanne

Men i alle dager, dét hadde jeg ikke fått med meg nei! Det var da et snodig tidspunkt å legge en utstilling til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er litt "sært" å legge utstilling da..

Men vi ble "advart" tidligere i år (på deres doble utst. i februar) at de hadde tenkt til å forsøke dette stuntet i 2008. Men så var det visstnok noe med dobbelbooking av hallen eller noe slikt (uforskyldt av arrangør) som gjorde at de måtte flytte sine oktoberutstillinger i år - og da tenkte de vel at det var bedre å hoppe rett i det og satse på nyttårsutstilling i 2007.

JEG synes det faktisk blir veldig spennende å se hvordan hundefolk tar dette midt i Julestria. Men jeg antar at de fleste er nok som meg selv og er ikke såååå Jul'ete alle mellomdagene uansett.

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
Nkk Bø.. med Loke

Og Lyra skal stilles på Hamar med mindre noe rart skjer..hun skal også være i "full pels" for første gang i november så det blir nok sannsynligvis til det.

Jeg vet liksom ikke helt hvorfor, men det slår meg ikke som noen utpreget god ide å kjøre NKK Hamar som debut-utstilling på en 14 måneder gammel belger liksom.

Det er mulig hun ikke lager noe nummer ut av det, men jeg ville vel strengt tatt øvd på en og annen utstilling før den tid *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå når vi er komt litt lengre i året har vi planen klar for hvor vi skal på utstilling i år, men jeg gjentar det er bare en plan så får vi se hvilke vi faktisk reise på, men der blir noe de aller fleste.

Vi har vert på i år:

10-11 feb. Ølen, etne, vindafjord hundeklubb

24-25 feb. NKK Bø

24 mar. Rottweilerklubben avd. vestlandet

Vi skal på i år:

26-27 mai. Haugesund og omegn hundeklubb

2. juni norsk rottweilerklubb, drammen(?)

2-3 juni. NKK Drammen(=)

7-8 juli. Norsk japansk spisshund klubb, ålgård

8-9 sep. NKK stavnager

29-30 sep. Bergen selskaps- og brukshundklubb

10-11 nov. Stord, fitjar hundeklubb

23-25 nov. NKK hamar

Desse skal vi mest sansynelig på, men det kan jo hende vi får en annfall og reise på enda flere.... :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klippet*

Apropos å ta ferie i Jula - eller omvendt.. Dere har fått med dere at Dober/Rottw.klubbens utstillinger fra Oktober er flyttet til 29. og 30. Desemer (ja, dagene før nyttårsaften!) ?

DET blir jo litt merkelig, da..

Susanne

Jeg så det når jeg sjekket utstillingene innpå NKK, men trodde selvfølgelig det var skrivefeil. Litt spesielt å ha det da, selvom jeg sikkert kommer for å se på :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så det når jeg sjekket utstillingene innpå NKK, men trodde selvfølgelig det var skrivefeil. Litt spesielt å ha det da, selvom jeg sikkert kommer for å se på :icon_confused:

Synes jeg det er et spennende og fint tiltak ,jeg da. I jula har man jo fri, og det er altfor få utstillinger vinterstid. Jeg kommer :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg det er et spennende og fint tiltak ,jeg da. I jula har man jo fri, og det er altfor få utstillinger vinterstid. Jeg kommer :icon_confused:

Joda, helt klart. Så blir spennendes å se.

Og jeg har som regel ikke noe viktig sent i jule-uka, så jeg kommer nok jeg også :whistle: Med eller uten hund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er litt "sært" å legge utstilling da..

Men vi ble "advart" tidligere i år (på deres doble utst. i februar) at de hadde tenkt til å forsøke dette stuntet i 2008. Men så var det visstnok noe med dobbelbooking av hallen eller noe slikt (uforskyldt av arrangør) som gjorde at de måtte flytte sine oktoberutstillinger i år - og da tenkte de vel at det var bedre å hoppe rett i det og satse på nyttårsutstilling i 2007.

JEG synes det faktisk blir veldig spennende å se hvordan hundefolk tar dette midt i Julestria. Men jeg antar at de fleste er nok som meg selv og er ikke såååå Jul'ete alle mellomdagene uansett.

Susanne

jøss, jeg ble bare glad for å høre det, for da vil jeg på utstilling :icon_fun:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Uff, kjipt med UVI. Men bra du fikk sove 6 timer sammenhengende, det er jo ganske lenge.  Jeg tror det allerede er blitt en vane for han å våkne i 4-tiden. Han våknet igjen i natt. Lå litt å tygget på sengen og styrte, så sovnet han etterhvert. Og igjen når alarmen går klokken 7, så vil han bare sove videre, så det er virkelig ikke noe stort behov for å tømme seg. Så nå er det bare å få bort den vanen tenker jeg, så får jeg sove natten igjennom 😊
    • Så bra Her har ho begynt å tisse inne, så da var UVI et faktum.. Men men, det skjer ofte med valper.  I natt sov ho i 6 timer sammenhengende, deilig. 
    • Sjekker om det lukter tiss hvor? Nei. Får det veldig godt med meg om han tisser inne, så trenger ikke å leite eller lukte. Det er en stor dam der hvis han har tisset 😂 Har gått over til å gi han tørt for til siste måltid, også har jeg faktisk vært litt "streng" og ikke luftet han på natten med mindre han virkelig gir tegn på at han må. Han har våknet 2 ganger denne uken, og ikke gitt tegn på at han virkelig må ut, bare sånn "kan vi stå opp nå, jeg er ferdig uthvilt" aktig greie. I dag virket det som han ville sove videre når klokken ringte 7, selv om han forsøkte å vekke meg i 4-tiden, så jeg tror absolutt han klarer å holde seg. 
    • PS: er det andre enn meg som går rundt å sjekker om det lukter tiss hele tiden???
    • Min har holdt seg stabil frem til nå.  Jeg har begynt å sove oppe, den sover nede i bingen. Tydligvis så sover jeg tungt, for idag etter 7 timer var hele buret og valpen fullt av tiss. Dette har ikke skjedd før... så hektisk morgen..  Lurer litt på hva jeg skal gjøre nå. Prøve igjen og se om det var et uhell, eller bare sove 6 timer så ut...
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...